-Taehyung, uite! spuse fata cocoțată pe un scaun, cotrobăind pe bancheta din spate.
-Ce-i aia? întrebă băiatul, privind prin oglinda retrovizoare.
-E lumânarea parfumată, pe care am luat-o de la biserica din România, pentru Princess, ai uitat? îi spuse ea.
FlashBack:
-E așa frumoasă! spuse Taehyung, analizând biserica.
-Știu. spuse fata, după ce termină de sărutat icoanele. Acum hai să mergem. continuă, luându-l de mână.
-Stai! spuse el, oprindu-se pe loc. Dacă tot suntem aici, întru-un loc sfânt, hai să facem o promisune. continuă, lăsând-o mască.
-Cum ar fi? întrebă ea uimită.
-Orice s-ar întâmpla, mereu vom fi alături unul de celălalt, chiar dacă ne vom certa... spuse el sincer.
-În regulă. îi spuse și Ma-Ry, zâmbind.
-Okay, încep eu primul. Eu Kim Taehyung, promit aici, în fața lui Dumnezeu, că orice se va întâmpla, mereu voi fi alături de tine și te voi sprijini. îi spuse sincer, întizând degețelul.
-Iar eu, Dumitrache Ma-Ry, promit în fața lui Dumnezeu, că orice se va întâmpla, îți voi fi alături și te voi susține, până la finalul acestei vieți. Chiar dacă tu nu vei mai vrea. spuse și ea, împleticindu-și degetul cu al lui. Acum hai să mergem, să le luăm câteva ceva și celorlalți. continuă, nerupând contactul vizual sau nodul degetelor.
EndFlashBack.
-Cum aș putea uita ziua și locul în care am făcut cea mai importantă promisune din viața mea. spuse el, zâmbindu-i, iar ea tăcu din gură. Chiar nu ești curioasă de locul în care te duc? continuă el, schimbând subiectul.
-Ți-am spus, atât timp cât sunt cu tine, nu-mi pasă de nimic. îi spuse fata, revenind la o poziție normală pe scaun.
-Nu știu cum faci, dar mă înnebunești! îi spuse el, luându-i mâna și sărutându-i-o.-Am ajuns. îi spuse Taehyung, luându-i mâna într-a lui, în timp ce ea privea prin jur. Acesta este cel mai important loc pentru mine. continuă, fata dându-și imediat seama la ce se referă.
Ma-Ry era plină de emoții, abia se abținea să nu plângă; nu se aștepta ca Taehyung să o aducă aici, știa că acest loc este unul special pentru el...dar și plin de amărăciune.
-Ești sigur că vrei să vin și eu? îl întrebă ea pe băiat, neștiind dacă el chiar vrea asta sau doar se simte obligat, cu toate că ea nu i-a spus niciodată ceva legat de asta.
-Sunt foarte sigur! îi spuse el, privind-o blând în ochi.
Cei doi coborî din mașină și se îndreptă spre locul care pe Taehyung îl întrista, dar cu toate astea îi aducea și un sentiment de liniște sufletească.
Odată ajunși lângă mormânt, Taehyung pică în genunchi, mângâind mormântul, iar fata se așeză lângă el.
-Bunico, ea este iubita mea, Ma-Ry. spuse băiatul, cu lacrimi în ochi, luând-o pe fată de mână. Iartă-mă că n-am mai venit bunico, dar uite, acum am venit să-ți prezint pe cineva important mie. continuă, lacrimile făcându-și apariția.
Văzând asta, fata îl luă în brațe, lacrimile făcându-și apariția și pe obrajii ei.
-E o persoană foarte importantă și specială pentru mine, bunico. E fata pe care o iubesc. spuse el, trăgându-și nasul. Mi-aș fi dorit să fi aici ca să o cunoști și să vezi cât de specială e. Ști...mă iubește, bunico, chiar o simt că mă iubește...cu toate că știe cine sunt, nu mă vrea pentru faimă. A renunțat la tot pentru mine, bunico...a renunțat, cu toate că atunci nu eram împreună.
-Taehyung... îi spuse fata, ștergându-i lacrimile care îi curgeau pe obraji, încercând să-l liniștească, dar el o luă de mână.
-O iubesc bunico, mă face să mă simt la fel cum o făceai tu. Are grijă de mine, și mă ceartă, mai ceva ca mama. continuă el să spună, un zâmbet micuț apărându-i pe față.
-Știți...cu toate că nu v-am cunoscut, știu cât de importantă ați fost și încă sunteți pentru Taehyung. Vă mulțumesc enorm că ați crescut un băiat așa minunat! spuse și Ma-Ry, simțind că inima ei se va rupe dacă băiatul va mai plânge mult. Poate că nu sunt cea mai demnă pentru el, și ar fi meritat ceva mai bun, dar vă promit că îl voi iubi pentru totdeauna, și îl voi susține și proteja orice ar fi. continuă ea, privind mormântul, și zâmbind slab.
-Ți-am spus bunico, orice ce ar fi, ea mereu mă pune pe mine pe primul loc. Mă face să fiu nebun după ea pe fiecare zi ce trece...dacă ai fi fost și tu aici, cu siguranță ai fi adorat-o.
-Bunico. spuse fata, lăsându-l uimit. Chiar dacă Taehyung e mai încăpățânat de fel, și nu vrea să spună mereu ce simte cu adevărat...chiar dacă îl rănește sau suferă...îți promit că-l voi aduce cât mai des aici.
-Iar eu, că de fiecare dată când voi fi aici sau voi avea timp liber, voi veni cu ea la tine, buni.După încă vreo jumătate de oră de stat, vorbit și amintit, Taehyung se gândi să meargă acasă altfel cu greu s-ar mai fi dezlipit de mormânt.
-Stai! spuse fata, luându-i cheile din buzunar, și oprindu-l din a se ridica de jos. Așteaptă-mă aici.
Ma-Ry se ridică, și se îndreptă spre mașină, pentru a lua ceva.-Acum de unde iau eu brichetă? se întrebă fata, strângându-și buzele într-o linie dreaptă. Gata, știu! spuse, așezând lumânarea lângă ea și începând să caute ceva în geantă. Unde mama lui l-am pus?! izbucni nervoasă. Ah, uite-l!
Fata luă ce îi trebui, și se îndreptă din nou spre mormânt, văzându-l pe băiatul iubit cum suferă, asta făcând-o să plângă; nu-i plăcea să-l vadă așa, nu suporta să-l vadă trist sau plângând. Aceasta își adună puterile, își șterse lacrimile, și se apropie mai mult.
-Unde ai fost? o întrebă el, încercând să pară tare. Ce faci cu aia? continuă, privind lumânarea.
-La mine, se spune că așa îi luminăm pe cei dragi care s-au dus, și așa le arătăm dragostea pe care le-o purtăm. Știu că aici nu este așa, dar nu strică dacă i-o punem. îi spuse, așezându-se lângă el, și încercând să aprindă lumânarea. Nu cred că Princess o să se supere. continuă, aprizând lumânarea, vrând să i-o dea lui. Uite, pune-o tu.
Taehyung se uită la ea cu o privire de nedescris, și apucă lumânarea de partea liberă, astfel aceasta fiind ținută de amândoi.
-Hai să o punem împreună. spuse el, neluându-și ochii de pe ea, iar aceasta aprobă din cap, zâmbind.
Cei doi așeză lumânarea pe mormânt, bunica băiatului privindu-i zâmbind mândră din cer. După ce așeză lumânarea, fetei începu să-i curgă lacrimi din ochi, știind prea bine ce însemna bunica băiatului pentru el.
-Mi-aș fi dorit să o cunosc. spuse ea, ștergându-și lacrimile și zâmbind slab, Taehyung luând-o în brațe.
Când să se ridice, aceștia simți câte o atingere caldă și părintească pe cap, aceasta fiind binecuvântarea femeii pentru ei. Mary își ridică privirea spre cer și zâmbi sincer, știind că de acum, băiatul va fii singura ei prioritate, pentru că bunica lui a acceptat-o lângă el.--------------------------------------------------------------
La mulți ani de 1 Iunie copilașii mei frumoși!!!🥳💕
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...