-Tae! Tae! Vino repede! strigă Jin la el. Taehyung vino repede, Ma-Ry stă în ploaie și nu vrea să intre! O să se îmbolnăvească! continuă băiatul.
Taehyung coborî nepăsător spre uimirea băieților și se duse spre ușă. Încercă să-și adune toate puterile și puse mâna pe clanță pentru a deschide. -Ma-Ry! spune el ieșind în ploaie după ea. Ce cauți aici!?
-Tae eu... încercă ea să spună dar băiatul i-o tăie iar.
-Nici un tu Ma-Ry! Înțelege nu mai ai ce căuta aici, gata totul s-a terminat. Ști cum e, totul are un început și un sfârșit. spune el serios. Iar aici este finalul nostru. Deci du-te acasă. îi mai spuse el, dându-i o umbrelă apoi îi întoarse spatele și plecă.7:30 Toată noaptea, Taehyung nu dormi acum fiind obosit iar Ma-Ry se ghemui toată noaptea lângă ușa casei.
-Oh, Ma-Ry! spuse Namjoon speriat când o văzu pe fată ghemuită și tremurând. Hai în casă! spune el.
-N-nu. spuse ea tremurând. Îmi dai te rog o foaie și un pix? îl întrebă fata, parcă cerând milă.
-Desigur. spune băiatul. Poftim. zise el întorcându-se și cu o pătură pe care o puse peste fată.
Fata începu să scrie pe foaie parcă depinzând de ea. După ce termină de scris, fata împături foaia și i-o dădu lui Namjoon.
-Dă-i-o te rog lui Taehyung. îi spune plângând apoi plecă.Perspectivă Taehyung
Decid până la urmă să cobor jos, vrând să aflu ce s-a întâmplat cu Ma-Ry aseară; sunt sigur că băieții îmi vor spune fără să întreb.
Nici bine nu ajung jos că sunt asaltat de băieți.
-Ești fericit? mă întrebă Jin.
-Adică? întreb eu confuz.
-Adică? spuse Jimin în batjocură. Adică din vina ta Ma-Ry a stat toată seara în ploai!
-Dacă ai fii văzut-o Taehyung, sunt sigur că te-ai fi blestemat. De dimineață stătea săraca în colț la casă, ghemuită și tremurând. îmi spuse hyung Namjoon.
-Esti fericit acum, nu? mă întrebă nervos hyung Hobi. Din vina ta fata a vrut să renunțe și să se aleagă cu o daună de 100 de milioane. Pentru ce idiotule? Doar pentru tine și prietenia ta. îmi spuse arătându-mă cu degetul .
-Adică voi știați? întreb uimit de ceea ce am auzit dar și confuz.
-Da! Eu și Jungkook știam! Atunci când ai întrebat tu "De ce plânge make-up artista mea" d-asta plângea prostule, pentru că noi aflasem. Și ce să crezi, săraca ne-a rugat plâng să nu-ți spunem și ție. De ce crezi? mă întrebă el. Doar ca să nu te rănească pe tine!
-Cu-cum adică? întreb bulversat și aproape plângând.
-Poftim, citește asta. îmi spuse hyung Namjoon dându-mi o foaie."Dragă Taehyung , dacă ai ajuns să citești asta înseamnă că eu deja am plecat iar tu te-ai trezit din somn. Acum ar trebui să-ți un duș și să mănânci nu să faci pe durul cum vrei tu.
Vreau să ști că îmi pare foarte rău pentru că te-am mințit. Chiar nu am vrut asta dar nu știam ce să fac, îți jur! Nu am vrut să te rănesc și într-adevăr am avut și niște motive egoiste, mi-a fost frică să nu te pierd Tae, mi-a fost frică să nu pierd prietenia noastră însă chiar aveam de gând să renunț. Nu mai vream să te mint așa că decisem să renunț la această carieră doar pentru a nu te pierde.
Știu că probabil e prea târziu pentru asta, însă te rog iartă-mă. Ca să nu te supăr și mai mult, am să plec înapoi acasă, sper că mă vei putea ierta.
A da, și te mai rog să ai grijă de tine, să mănânci cum trebuie și să nu umbli destrăbălat fiindcă e cam rece și vei răci.
Și în ultimul rând vreau să-ți mulțumesc pentru cele mai frumoase amintiri și clipe pe care mi le-ai dăruit. Tu mi-ai făcut visele realitate!
Te iubesc Tae, ești cel mai bun prieten . Sper că nu mă vei urî.."După ce am terminat de citit, o lacrimă îmi căzu pe obraz. Nu pot să cred că Ma-Ry a făcut asta pentru mine.
-Ce scrie Tae? întrebă Jungkook.
-Un-unde este Ma-Ry acum? întreb cu toate puterile rămase.
-Cred că este acasă la apartament... îmi spuse hyung Yoongi iar în secunda doi am ieșit pe ușă.Perspectivă Mary
Și aici a luat sfârșit călătoria mea în Coreea. îmi spun în gând în timp ce făceam bagajul.
Eram în fața uși cu bagajul în mână și decid să arunc o ultimă privire în spate, aici am avut momente minunate cu Taehyung. gândesc eu zâmbind amintindu-mi momentele cu el.
Când să urc în taxi, aud o voce cunoscută strigându-mă. Acea voce era vocea care mă liniștea mereu.
-Ma-Ry! Stai! strigă el alergând spre mine și luându-mă în brațe. Nu pleca te rog. spuse strângându-mă mai tare în brațe.
-Taehyung! spun eu plângând și strângându-l la rândul meu în brațe.
-Iartă-mă, sunt un idiot! spuse el.
-Nu Tae, eu sunt vinovată. spun ștergându-i lacrimile.
-Alooo, hai odată că am și alte treburi! strigă șoferul la noi.
-Poți pleca! spuse Tae dându-i bani iar aceasta porni la drumul său. Hai să mergem! îmi spuse acum mie.
-Unde? întreb nedumerită.
-Sus, dăăă.
-Păi eu nu mai pot sta aici. spun eu. Am vorbit cu propietăreasa și ea deja a găsit pe cineva pe altcineva fiindcă i-am spus că plec...
-Aa, okay. Păi atunci hai să mergeam. îmi spuse luându-mi bagajele într o mână iar cu cealaltă ținându-mă pe mine.
-Unde? întreb din nou nedumerită și oprindu-mă pe loc.
-La mine. spuse el fără nici o problemă și apucându-mă iar de mână.
- La tine? întreb uimită. Cum la tine? Ce vor spune băieții?
-Sigur vor fi de acord. Doar sunteți prieteni! spune făcându-mi cu ochiul.
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...