capitolul 37

322 14 7
                                    

La media aveți minunatele "sunete"🔞❤
                                                                       
   Odată schimbată, am coborât și mi-am băgat serialul, acesta fiind ritualul meu de relaxare de după concert.
-Ești cam obraznică. spuse Tae din spatele canapelei.
-Ba nu! spun nedându-mi seama la ce se referă dar apoi realizând că poziția mea pe burtă cu picioarele ridicate expunea prea mult.
   Văzând că își mușcă buza și mă privește intens, am zis să-l provoc mai rău și am început să-mi mișc picioarele într-un mod sexy.
-Ahh, Ma-Ry! Dacă mai continui mult să-mi oferi aceasta priveliște, nu o să mă pot abține!
-Nu te abține. spun cu ochii fixați pe buzele lui.
   În secunda următoare, Tae mă întoarse pe spate și sări deasupra mea; a început să mă sărute flămând și să-mi muște buzele iar eu am început să-i mângâi spatele și să-l tachinez cu săruturi scurte.
-Nu mai pot rezista. spuse respirând greoi.
-Atunci ia-mă! spun deschizând brațele și respirând la fel ca el.
   Tae m-a luat pe sus, sărutându-mă pasional, în același timp urcând în cameră.
   Sincer, în acest moment nu-mi mai păsa de nimic. Eram doar eu și el, urmând să devenim un singur trup în seara asta.
   Odată ajunși în cameră, am fost pusă ușor pe pat și am început să ne sărutăm sălbatic, limbile noastre ducând propriul lor război. Tae a început să coboare cu săruturile în jos pe linia maxilarului apoi și-a băgat mâinile pe sub maieul meu și mi-a luat sânii în palmele lui mari, începând să-i maseze astfel făcându-mă să gem înfundat; și-a lăsat capul în jos și la băgat sub maieu, începând să-mi sărute și să-mi muște sânii.
-Ar cam trebui să scăpăm de ăsta! spuse scoțând capul iar într-o fracțiune de secundă eram jumate goală.
    Începu să coboare cu săruturile pe abdomen și cât mai jos posibil; excitată la maxim, am decis să preiau și eu controlul așa că m-am urcat pe el, "rupându-i"cămașa.
-Ne cam încurca. spun, apoi îi atac buzele într-un sărut pasional și sexy.
    Am început să cobor cu săruturile pe gâtul lui iar apoi pe abdomen unde m-am oprit puțin și i l-am lins pe tot de jos în sus, ajungând iar la buzele lui dulci.
   Tae m-a răsuci iar și m-a întrebat dacă sunt gata, în timp ce își plimba mâna pe piciorul meu. Ca răspuns, am început să-i desfac cureua iar el a mârâit sexy.
    După ce i-am desfăcut cureaua, acesta și-a dat jos pantalonii, rămând doar în boxeri; a revenit iar deasupra mea și mi-a tras și mie pantalonii, astfel rămând doar în chiloți. Taehyung și-a dus mâna la zona mea intimă și a început să o maseze peste materialul chilotului.
-Ești atât de udă baby, și doar pentru mine! spuse rânjind. Așa efect am asupra ta iubito? mă întrebă cu o voce intensă iar eu doar îmi mușcam buza de plăcere.
   Văzând asta, Taehyung s-a repezit la buzele mele sărutându-mă, apoi își băga mâna în chiloți mei.
   Acesta observând că mă frec de mâna lui, și-a introdus în mine un deget făcându-mă să gem tare; își mișca degetul într-un fel haotic, oferindu-mi o plăcere de nedescris. O plăcere pe care n-aș fi simțit-o dacă era altcineva.
-Mai repede Tae! Vreau mai mult! spun cu puterile rămase.
- Păi atunci fetița mea, trecem la pasul următor!
    Acesta își aruncă boxerii dar și chiloții mei pe jos, și se pregăti să intre în mine dar își aminti ceva; trase sertarul de la noptieră și scoase un prezervativ.
-Trebuie să-l folosim, nu cred că vrei să devii mămică de acum. spuse iar eu doar am dat din cap. Și așa testăm și noul produs. continuă rânjind.
   Acesta intră puternic în mine, făcându-mă să-i țip numele și să strâng cerceaful în mâini, puțin sânge făcându-și apariția.
-Taehyung! gem eu țipând, lăsând capul pe spate de durere.
-Va fii bine iubito. îmi spuse sărutându-mi burtica apoi buzele. Doar ai încredere.
   Mă apucă de talie și începu să se miște ușor pentru a mă acomoda; în tot acest timp nerupând sărutul tandru.
-Ma-mai repede. spun gemând. Ahh...îmm!
   Sătulă de a fi dominată, am decis să preiau eu controlul. M-am urcat pe el și i-am introdus toată minunăția în mine, chiar dacă durea pentru el merita tot; făceam mișcări de sus în jos pe toată lungimea lui astfel făcându-l pe Tae al meu să geamă.
-Ahh baby! Ești atât de bună! spuse mai mult gemând.
   Gemetele lui pentru urechile mele erau muzică, o muzică ce n-aș fi vrut să o oprească vreodată.
   După ce am mai schimbat pozițiile de câteva ori, simțeam că nu mai pot, mă ținusem prea mult.
-Tae nu mai rezist. spun strângându-l în brațe. Îmi dau drumul! spun gemând și dând drumul la orgasm.
    În timp ce lichidul alb curgea din mine,Taehyung își duse două degete către el, astfel trecând peste toată păsărica mea, și le duse la gură.
-Ești atât de dulce! spuse băgându-le în gură.
   Văzând asta, i le-am scos din gura și le-am dus către a mea, începând să le ling.
-Nu te-am satisfăcut destul? întreb jenată, văzând că nu și-a dat drumul.
-Uită-te în jos. spuse el iar eu asta am făcut.
   Prietenul lui era foarte întărit, avea nevoie de ajutor iar eu eram chiar acolo pentru el. Văzând asta, l-am luat în mână și am început să-l masez; Tae își lăsa capul pe spate și când am simțit că începe să-i curgă lichid mi-am luat mâna și i-am zis inocent:
-Dă-ți drumul pe mine.
   El rămase oarecum uimit dar a făcut  cum i-am zis; își dădu drumul pe pieptul meu astfel lichidul alb curgând pe mine și arătând prea frumos din punctul meu de vedere.
-Te ador! spuse trăgându-mă lângă el în pat și acoperindu-ne cu pătură pe amândoi.
-Și eu te ador! spun dându-i un mic sărut apoi închizându-mi ochii.

                     Perspectivă autor

    Minunata seară a celor doi trecu, iar dimineața își făcu apariția. Mary se trezi cu un braț ce îi acopere trupul pe sub pătură; aceasta începu să-l privească pe băiat preț de câteva minute apoi zâmbi, reamintindu-și seara magică. După câteva momente de amintit, fata se dase jos făcându-și rutina apoi trase pe ea cămașa albă a băiatului.
   
    În timp ce fata întorcea legumele în tigaie, simți două mâini așezându-se pe talia ei.
--------------------------------------------------------------


Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum