capitolul 58

192 14 9
                                    

-De ce te tot uiți așa la Ma-Ry? o întreb, privind-o pe sub ochii, făcându-mi familia atentă.
-Unnie, ești așa frumoasă. Ce machiaje folosești? spuse ea, trecându-mă cu vedere, de parcă nu eu am întrebat-o.
-Nu este machiată. spun, luând ultima bucată de omletă, văzând că Ma-Ry s-a rușinat.
-Serios?! Woah, unnie, chiar ești incredibilă! îi spuse, făcându-ne pe toți să râdem de comportamentul ei copilăros.
-Nu sunt așa incredibilă, doar folosesc niște creme. Dacă vrei, ți le arăt. îi spuse Ma-Ry, rușinată.
-Normal că vreau! Îmi doresc să arăt și eu ca tine.
-Dar ești deja frumoasă, prostuțo. îi spun, aplecându-mă peste masă, ciufulindu-i părul.
-Da, ești chiar foarte frumoasă. Nu ai de ce să vrei să arăți că mine, ești mult mai frumoasă! îi spuse iubi buni a mea, făcând-o pe mama să zâmbească.
-Exact, nouă ne trebuie. spuse fata râzând, arătând spre el și mama.
-Ba nu, dumneavoastră arătați foarte bine. Mai ales doamna Kim. spuse și Ma-Ry, de parcă tata spusese ceva greșit.
-Ya, încetați odată cu frumusețea! Toți sunteți frumoși...în special eu. spun râzând, dându-mi părul pe spate, și primind un pumn în braț de la fratele meu, și o privire urâtă de la sora mea.
-Nu ești mai frumos ca unnie Ma-Ry. spuse ea, iar toată familia o confirmă.
   Odată încerc să fiu și eu narcisist ca Jimin, și nu-mi iese.☹

13:15 Stăteam împreună cu Ma-Ry, fratele, și sora mea în cameră, jucându-ne Mortale Kombat. Nu înțeleg cum poate Ma-Ry, ca fată, să joace așa bine...și mai presus, nu înțeleg cum a acceptat Princess să joace, când ea nu e deloc cu astea, nici măcar nu suportă asemenea jocuri.
-Ai pierdut!! strigă Ma-Ry, aruncând controlerul pe pat.
-Ya! Ai trișat! strig și eu ofticat, ceilalți râzând de mine. Vreau revanșa!
-Ya, hyung! E rândul meu. spuse fratele meu, plângându-se.
-Are dreptate, Tae. spuse iubițica mea, luându-i apărarea.
-Ya! Tu cu cine ții, cu mine sau cu el? spun eu revoltat.
-Cu el, logic. spuse ea, ridicând din umeri.
-Ce iu... vreau să spun, dar m-am oprit, dându-mi seama că nu sunt doar eu cu ea.
-Oppa, mai lasă-l odată. îmi luă sora mea apărarea.
-Uite vezi! Cineva care chiar ține la mine! îi spun lui Ma-Ry, arătându-i cu degetul spre Princess, iar ea își dădu ochii peste cap. Ia și joacă! spun, pasându-i controlerul fratelui meu. Mersi pitic! continui, pupându-mi sora pe cap.
   În timp ce stăteam cocoțat în pat, între cei doi jucători, privindu-i cum joacă, am observat cum Princess îmi analizează camera. Sincer, asta nu mă deranjează, dar faza e că, acum sunt și lucrurile lui Ma-Ry.
- Ce frumoasă ești. spuse ea, luând poza cu noi doi în mâna și privind-o, făcând-o pe Ma-Ry atentă. Chiar meriți să se uite toți băieții la tine.

-Cum adică? o întreb, întorcându-mi complet capul spre ea, și încruntându-mă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Cum adică? o întreb, întorcându-mi complet capul spre ea, și încruntându-mă.
-Păi... vru ea să spună, dar o întrerupse un țipat.
-Am câștigat! țipă fratele meu, întrerupând-o.
-Nu-i corect, eram atentă la ei. îi spuse Ma-Ry, bosuflându-se.
-Nu contează. Tot am câștigat! îi spuse și el, scoțându-i limba.
-Ya, faceți liniște! Princess continuă. spun eu.
-Păi dacă ai știi câți băieți întorceau capul după ea, atunci când am ieșit cu Eun Woo...majoritatea se uitat la ea...până și el mi-a spus că a observat; dar sincer, chiar merită la ce frumoasă e. îmi spuse ea, făcându-mă să râd de nervi.
-Bun, acum dacă ați terminat, hyung este rândul tău să joci.
-Mda, în fine...joacă tu, eu mă duc să aduc ceva. spun, vrând să mă eliberez.

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum