În timp ce băiatul plecă, Mary trase pe ea un halat subțire, crezând că sigur este prietena ei care venea azi la ea; pe de cealaltă parte, Taehyung rămase stană de piatră când văzu cine este la ușă.
-Taehyung, cine este? întrebă fata în timp ce cobora și își lega cordonul dar tot ce putea face Taehyung era să înghită în sec. Bă-băieți?? spuse ea înghițind în sec la vederea lor apoi le trânti ușa în nas. Repede ia puloverul!!
Cei doi se apucă de strâns hainele de pe jos și să aranjeze lucrurile prin jur.
-Prinde! spuse ea arucându-i sutienul. Du-te sus, eu deschid.
-Stai!! strigă băiatul oprind-o. Așa ai de gând să le deschizi?
-Oh, ai dreptate. Hai că vin și eu sus.-E mai bine? întrebă făcând o piruetă.
-Perfect! îi spuse el dându-i un pupic mic. Acum hai!-Ce pisici mei ați făcut!? țipă Jin la ei.
-Păi... spuse Taehyung frecându-și ceafa.
-Păi ce? De ce dracu ne-ați închis ușa în față și ne-ați ținut atât? întrebă Namjoon nervos.
-Era mizerie și mi-era rușine, d-aia. zise Mary sigură.
-Hopaa, mizerie! zise Jimin, făcând o față perversă.
-Ce hopa Jimin? îi zise ea iritată, punându-și brațele la piept.
-Nimic boss! zise serios. Putem intra acum? întrebă iar Mary și Taehyung se dădu la o parte.
-Și ce căutați aici? întrebă fata vizibil puțin deranjată.
-Auch, asta a durut! spuse J-hope punându-și mâna pe inimă și prefăcându-se.
-Scuze! Nu am vrut să sune așa...
-Păi Taehyung, ce ți-am spus noi ieri? zise Namjoon făcând-o să se întoarcă către el iar pe băiat făcându-l confuz.
-Să mă aducă la voi dar mi-a fost rău și a stat cu mine. zise iar fata.
-De ce ești iritată? întrebă Yoongi analizând-o.
-Nu sunt, doar că m-am certat cu el înainte să veniți. minți ea. Scuze că îmi vărs nervi pe voi.
-V-ați certat? întrebă Jungkook. Dar păreați okay...
-Nu, nu suntem okay. Apropo să știți că n-am mâncare.
-Știm, d-asta am venit pregătiți! spuse J-hope arătându-i pungile.
-Vă ador băieți! spuse Mary încântată de mâncarea din pungi dar când văzu privirea lui Taehyung mai că se înecă
cu aer.În timp ce cei opt prieteni stăteau la masă mâncând și râzând de mama focului, soneria se făcu auzită.
-Intră, e deschisă deja! strigă fata, știind deja cine este.
-Cine este? întrebă Taehyung mirat.
-O să vedeți. spuse ea ridicându-se de la masă.
De îndată ce persoana de la ușă își făcu apariția, cei șapte rămase cu gura căscată.
-Mi Re-ssi! strigă Mary luând-o în brațe pe fata care parcă înțepenise. Ce dor mi-a fost de tine! spuse desprizându-se.
-Mi Re?! spuse Jimin, privind-o uimit pe fata din fața lui.
-Jimin... spuse și ea la rândul ei, urmat de o lacrimă apoi fugi.
-Mi Re! Ya, Kang Mi Re! strigă Mary la ea, încercând să o oprească.Perspectivă Mi Re
Cred că ăsta e blocul. Se pare că nebuna asta își face treaba foarte bine de își permite un apartament aici.
-1002, 1003, 1004, 1005. Da ăsta e apartamentul, acum hai să sunăm! spun zâmbind, apăsând pe sonerie.
-Mi Re-ssi! strigă fata care mi-a devenit prietenă dintr-o dată.
Ce, ce caută el aici?
-Mi Re?! zise băiatul pentru care mi-aș fii dat și viața.
-Jimin... spun simțind că cedez iar ochii îmi lacrimează deja.
Nu pot, nu pot sta în preajma lui. Voi ceda dacă o fac și nu am voie! M-a rănit odată, nu noi permite să te rănească și pe tine. îmi spun sprijinindu-mă de un perete și mângâindu-i burta.
Perspectivă Mary-Mi Re, ce ai pățit? spun ridicându-mi prietena de jos și ștergându-i lacrimile..
-Ma-Ma-Ry, el... îmi spuse plângând.
-El? întreb confuză. Cine, Jimin? o întreb iar ea îmi afirmă din cap. Ce-i cu el Mi Re? Ai zis ca nu-i cunoști dar acum...ce se întâmplă? o întreb confuză de tot ce se întâmplă dar și îngrijorată.
-Ma-Ry el, el este...fostul meu iubit...este tatăl copilului meu. spuse începând să plângă mai tare.
-Poftim!?! întreb bulversată. Mi Re-ssi tu te auzi, cum adică tatăl copilului tău?! zic mai mult țipând.
-Su-sunt însărcinată, n-am vrut să-ți zic până nu te vedeam...
-Mi Re-ssi asta e minunat, hai înapoi să-i spunem și lui! spun fericită, trăgând-o după mine.
-Nu!! spuse rămând pe loc. El nu trebuie să știe!
-Ești nebună? spun serioasă. Cum adică nu trebuie să știe? Tocmai ai zis că este tatăl copilului.
-Fost tată! El m-a lăsat pe mine, nu eu pe el. Nu are nici un drept să știe. spuse vizibil nervoasă. Ma-Ry, eu nu mă simt bine...mă duc acasă.
-Stai! Dar nu e bine să mergi singură...
-Nu sunt singură, sunt cu șoferul stai liniștită. spuse plecând și lăsându-mă fără vreun răspuns, ba mai mult confuză.
-Ai grijă! Să mă suni! strigă la ea în timp ce se îndepărtează.
Perspectivă TaehyungStăteam toți la masă, încă privindu-l pe săracul Jimin care părea pierdut când dintr-o dată se auzi ușa trântindu-se. Chiar mi-e milă de el...
-Cum îndrăznești?! strigă Ma-Ry venind în fața lui. Cum îndrăzneți să te fuți cu ea și să o lași însărcinată apoi să o părăsești!?! țipă, ridicând palmă la el să-l lovească dar își închise ochii câteva secunde apoi își lăsa mâna jos.
-Ce?!? strigăm toți, ridicându-ne.
-Cu-cu-cum adică? întrebă Jimin tremurat.
-Cu-cu-cum adică? îl imită ea în batjocură. Hă! Ești incredibil Park Jimin! răbufni nervoasă, trecându-și mâna prin păr.
-Unde e? o întrebă el având lacrimi în ochi.
-Nu ai nici un drept să ști! îi spuse Ma-Ry serioasă, privindu-l ucigător.
-Am zis, unde e?! țipă Jimin, de data asta.
-Jimin frate, calmează-te! spun punându-i mâna pe umăr, încercând să-l calmez...până la urmă țipă la iubita mea.
-Ce să mă calmez Tae?! spuse dându-mi mâna la o parte. Zi să-mi dea adresa de unde e Mi Re acum.
-Ma-Ry, zi unde este te rog. Este important, crede-mă! spun apropiindu-mă de ea.
După ce Ma-Ry i-a dat adreasa lui Jimin, acesta a fugit ca ars pe ușa iar la 10 minute dupa el, au plecat și băieții.Stăteam cu nebuna mea pe canapea, aceasta stând cu capul în poala mea "uitându-se" la film. Se vedeam că e supărată și încă se gândește la ceva.
--------------------------------------------------------------
Gen așa era apartamentul, cu etaj în caz că nu ați înțeles de ce tot spun că urcau și coborau...💜
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomansaDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...