Perspectivă autor
A doua zi:
-Ați vorbit cu domnul Bang? întrebă Jungkook, ștergându-se de transpirație.
-Nu, de ce? zise Yoongi, care bea apă.
-Păi am auzit ceva de niște zile libere, este adevărat? spuse Jungkook, uitându-se în special la Namjoon.
-Da băieți! spuse domnul Bang, intrând în sala de repetiții.
-Bună ziua! spuse toți băieții, făcând o plecăciune.
-Bună și vouă! spuse el râzând. Nu mai fiți așa formali, am venit să vă anunț că de mâine până săptămâna viitoare, puteți să nu mai veniți! Nu prea mai aveți nimic în program, deci vă dau câteva zile libere.
După ce domnul Bang spuse ce spuse, băieții începu să sară de fericire și să țipe, mai ceva ca niște copilași.
-Sunteți cel mai tare domnule! spuse Hoseok luându-l în brațe, în timp ce ceilalți încă dansau de fericire.-Ce o să faceți în aceste zile? întrebă iar primul, Jungkook.
-Eu o să caut o casă, știți că v-am că o să mut cu Mi Re. spuse Jimin.
-Așa și trebuie hyung, deja o să ai o familie. îi spuse Taehyung. O să devii tătic. continuă, bătându-l pe spate.
-Tu ce o să faci, TaeTae? întrebă Jimin.
-Păi eu deja am planificat să plec diseară cu Ma-Ry, la ai mei.
-Cum așa? Adică dacă nu aveam liber, ce făceai? îl întrebă Namjoon, râzând.
-Păi eu știam, îl auzisem pe domnul Bang. răspunse Taehyung, ridicând simplu din umeri.
-Deci, nora o să se ducă acasă la socrii. Woah, chiar aș vrea să văd asta! spuse Yoongi, făcându-i pe toți să râdă.
-Și eu! spuse și Hoseok.
-I-a lăsați-mi prietenul, în pace! spuse Jungkook, sărind pentru Taehyung. Voi ce o să faceți?
-Cred că e clar că, toți vom merge la familie. spuse Namjoon.
-Mai puțin tu, care o să ne minți că pleci, dar de fapt o să rămâi aici ca să muncești. spuse Yoongi. Dar de data asta nu mai stai, o să vi cu mine!
-Unde? La familia ta? spuse Jin, râzând.
-Nu! În america, la un meci de basket.
-Woah! Hyung, vreau și eu! Dar nu pot... spuse Jungkook, trist.
-Dar tu, unde te duci makne? întrebă Namjoon.
-Păi vine fratele meu acasă, și mă duc să-l văd. De abia aștept să petrec timp cu el! îi spuse copilașul trupei, trecând de la tristețe la fericire, într-o clipă.16:40 -Iubito, am ajuns! strigă Taehyung, după ce intră pe ușă.
-Ce siropos! spuse Yoongi, făcându-se că vomită.
-Nici eu, nu sunt așa. spuse și Jimin.
-Tu? Tu ești mai rău de atât. îi spuse Jungkook, ironizându-l.
-Bună, băieți! spuse Mary, coborând scările. Bună iubi. îi spuse ușor băiatului, încât să audă de el, în timp ce îl luă în brațe.
-Ooo!! Cuplul anului!!! strigă băieții, aplaudând.
-Ya! Și eu cu Mi Re, ce suntem? interveni gelos Jimin.
-Păi voi deja o să fiți părinți, nu mai sunteți la început. îi spuse Jin.
-Ești gata? o întrebă Taehyung pe fată.
-Pentru? spuse ea nedumerită.
-Chiar așa măi Taehyung, o duci la soacră, iar ea nici măcar nu știe? spuse Namjoon de pe canapea, râzând cu ceilalți.
-Ba da, dar nu am crezut că o să plecăm astăzi... spuse ea, nevinovată.
-Măcar ai facut bagajele?
-Normal că le-am făcut, ce mă crezi proastă să nu te ascult?
-E bine atunci. Eu mă duc să fac un duș, iar tu pregătește-te. spuse el blând. A da, și ține minte asta: Eu când spun ceva, așa va fi! continuă impunător lângă urechea ei, făcându-i cu ochiul și plecând.19:05 -De zece minute ești tăcută rău, nu e normal. spuse Taehyung, punându-și mâna pe piciorul fetei. Ce ai?
-Nu știu...sunt emoționată. spuse Mary, jucându-se cu degetele.
-De ce? Nu e ca și când ar fi prima data când îi vezi.
-Da știu, doar că atunci...
-Știu că pe atunci nu eram împreună, dar dacă stai să te gândești, ne comportam cam la fel ca acum. o întrerupse el. Plus că dacă tu nu vrei să le spunem, nu o să o facem. continuă, zâmbindu-i.
-Mai avem puțin, nu? întrebă ea, zâmbindu-i înapoi.
-Da, încă puțin.
După câteva momente de liniște, în care Mary se gândea la oare cum vor reacționa ai lui, Taehyung decise să spargă liniștea.
-Mai ști când ți-am spus "Nu ai de ce să-ți faci griji, nu e ca și cum ai merge la socrii tăi"? întrebă el, iar ea zâmbi când își aminti. Se pare că de data asta, destinul chiar te duce la socrii tăi. îi spuse împletindu-și degetele cu ale eiPerspectivă Taehyung
Cine ar fi crezut că vorbele mele chiar se vor adeveri? Deși, atunci am scos altceva pe gură, încercând să o fac să se acomodeze, în mintea mea zăcea doar gândul "cum ar fii ca ei chiar să fie socrii ei?". Doamne, îți mulțumesc! îmi spun în gând, ținând-o de mână.
-Te iubesc! îmi spuse dintr-o dată, pupându-mi mâna.
E singura fată care a făcut asta fără vreun interes.
-Și eu te iubesc, micuțo! îi spun, luându-i mâna, și pupându-i-o și eu.
-Auzi, cum ar trebui să le spun... vru să spună, dar am întrerupt-o, știind deja ce urma să zică.
-Cum vrei tu, nu ești obligată să le spui în vreun fel. Și să ști că nu o să le spun până când nu o să vrei și tu...chiar dacă eu mor de nerăbdare să le dau vestea.
-Sincer, mi-e cam frică...dacă nu o să accepte... întrebă speriată.
-Toți te-au plăcut din prima clipa, n-au cum să-și schimbe acum părerea. Sunt sigur că toți vor fi fericiți, în special Princess.
-De abia aștept să o văd, sunt chiar curioasă de cum se înțelege cu Cha Eun Woo. spuse trecând de la o stare la alta, imediat.
-Oh, da...acel băiat. spun puțin deranjat.
-Eu tot nu înțeleg ce ai cu el, atunci chiar v-ați înțeles.
-Nu am nimic cu el, doar că nu suport gândul că iese cu sora mea, e încă mică.
-Taehyung, eu înțeleg că ești frate mai mare, dar ea nu mai este mică, este destul de mare și matură, încât să-și facă un iubit. Gândește-te că e de aceeași vârstă cu mine, adică eu la mine în țară am 18 ani nu 19, la fel ca ea.
-Nu contează, noi suntem altceva...
-Ba nu Tae, ei sunt altceva, pentru că ei au aceeași vârstă. Ți-am mai spus, nici ție nu ți-ar place dacă aș avea un frate care s-ar pune împotriva noastră. Noi visăm la copii și la familie, pe când ei abia se sărută. spuse, iar cu astea îmi închise gura.
Avea dreptate, nu puteam comenta nimic.
-Bine, ai dreptate! spun făcând botic.
-Nu mă mai provoca cu boticul ăla! spuse după ce îmi dădu un mic sărut, noroc că nu erau mașini în față.
-O să mor cu tine. spun, fiind atent la drum.
-Hai taci că știu că-ți place. îmi spuse deschizându-și telefonul.
După vreo 15 minute de stat pe telefon și schimbat melodii, iubita mea s-a gândit să-mi mai dea și mie atenție. Era așa dulcică, chiar sunt binecuvântat!
-Babybear, i-a uită-te puțin! îmi spuse cu o voce de copil.
-Cum mi-ai spus? o întreb zâmbind, întorcându-mă spre ea, văzând că ne filmează.
-Ți-am zis babybear. Acum ia zi, ce faci? întrebă întorcându-se cu fața spre mine, încă filmând.
-Uite o conduc pe viitoarea doamnă Kim la socrii ei. Tu ce faci?
-Uite îmi fac amintiri cu iubitul meu. spuse zâmbind ca un copilaș.
Aish, doamne, iubesc zâmbetul ăsta!
-Și iubitul tău ce spune despre asta? întreb, fiind atent și la drum, și la ea.
-Ce să spună? Că mă iubește, normal!
-Și despre faptul că ești împreună cu un bărbat, ce spune?
-Păi domnule Kim, iubitul meu nu spune nimic despre asta pentru că știe că sunt cu viitorul soț. îmi spuse dându-mi un pupic pe obraz și lăsându-mă uimit.
Nu pot să cred! Ea tocmai a spus asta? Îmi vine să sar în sus de bucurie!
-Ești conștientă, de ce ai spus? o întreb, trăgând mașina pe dreapta.
-Da. spuse confuză de situație.
-Sigură, sigură? întreb din nou, pentru a fi sută la sută sigur.
-Da Taehyung, ce tot nu înțelegi?
-Te iubesc! îi spun luând-o de cap și sărutând-o.
--------------------------------------------------------------
Am înnebunit când am văzut😍chiar nu eram pregătită pentru așa lovitură😵omul ăsta e prea tare🔝
P.s: nu știu dacă ați observat dar e ras în părți, chiar aș vrea să-l văd odată cu părul dat pe spate😍🔥❤
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomansaDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...