capitolul 89

144 5 8
                                    

°...°=română                                                 
                  Perspectivă Mary

11:30 -Deci tu vrei ca Taehyung să cânte un OST, iar Ma-Ry să fie vocea din spate. îi spuse domnul Bang lui oppa Seo Joon. Dar știi că ea nu este artistă? Cel puțin, nu aici la noi.
-Da, domnule, știu. spuse oppa, oprind cuvintele managerului său care voia să vorbească. Dar nu cred că asta ne va afecta cu ceva pe noi sau pe dumneavoastră. Ma-Ry va face doar vocea din spate fără a se expune sau a da se bănuit, practic doar o va înlocui pe doamna producător care le face băieților vocea din spate.
-Înțeleg ce vrei să spui, dar având în vedere că Ma-Ry lucrează aici ca și make-up artistă, ci nu ca backing vocal sau altceva ce are legătură cu muzica, mi se pare cam greu de acceptat...hai că pe Taehyung ți-l pot da pentru OST, dar ea...
-Domnule Bang, înțeleg ce vreți să spuneți. Știu că este greu având în vedere că Ma-Ry nu are nici o legătură cu muzica aici și mai este și angajată pe alt post, dar știu și că nu este imposibil. Haideți măcar să încercăm, vă promit că dacă se va ivi vreo problemă, noi ne vom ocupa de ea.
-Bine. V-oi vorbi și cu ceilalți, și v-oi încerca să-i conving. îi spuse domnul Bang, privind pixul și bătând ușor cu el în masă, iubitul meu privindu-l cu speranța.
-Domnule, eu nu plec de aici până nu primesc un răspuns afirmativ pentru amândoi. spuse oppa, punându-și brațele la piept, făcându-l pe domnul Bang să râdă.

-Atunci poți considera că-i ai pe amândoi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Atunci poți considera că-i ai pe amândoi. îi spuse cu subînțeles.
-Este! strigă Tae, fericit, sărind în sus. Vă mulțumesc mult, domnule! îi spuse domnului Bang, luându-l în brațe.
-Și eu vă mulțumesc. spun rușinată.
-Și eu ce să mai zic, vă mulțumesc foarte mult! îi spuse oppa Seo Joon.

După 20 de minute:
-Știi de când aștept momentul ăsta? mă întrebă Taehyung, lipindu-mă de masă.
-Taehyung, abea au ieșit ceilalți, se pot întoarce. îi spun rușinată.
-Stai puțin atunci. îmi spuse el, mergând spre ușă și deschizând-o puțin pentru a vede dacă mai este cineva pe hol, apoi închizând-o și blocând-o cu cilindru. Unde am rămas? întrebă ironic, întorcându-se spre mine și mergând senzual, mai ceva ca o felină.
-Taehyung, sunt și camere. îi spun, oprindu-l cu mâna din a mă săruta.
-Argh! exclamă enervat, îndepărtandu-se de mine și dându-și sacoul jos, apoi trăgând un scaun după el și urcându-se, acoperind camera cu sacoul. E bine acum? mă întrebă, întorcând capul spre mine, stând încă cocoțat. Pot continua?
-Da. îi spun zâmbind și clipind lung, în secunda doi, acesta fiind lângă mine.
-Bun, acum să continuăm! spuse, punându-și mâinile pe fundul meu și trăgându-mă mai aproape, începând să mă sărute fenomenal de senzual și apetisant.
   Pe parcursul sărutului nostru, sărutul devenea din ce în ce mai pervers și intens, într-un final eu ajungând pe masă, cu un Taehyung între picioare.
   Noroc că geamul uși nu era transparent!
   Când acesta își puse mâinile pe sânii mei și începu să mi maseze, un mic sunet ca și cum cineva ar bate la ușă se făcu auzit.
-Aish! spuse Taehyung, exasperat de bătăile care începu să se audă în ușă, crezând că este vreun angajat.
-Cine naiba a închis ușa?! se făcu auzită vocea domnului Bang, făcându-mă și pe mine, și pe Taehyung, să sărim de pe locurile noastre.

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum