capitolul 22

260 14 4
                                    

                 Perspectivă Mary

   Cum adică să se comporte cu ea cum o face cu mine, e nebună la cap? Și cum adică nu o poate vedea ca pe mine? Oare...Nu, nu Mary e doar în capul tău, pentru el sigur ești doar cea mai bună prietenă. îmi spun eu în gând apoi decid să cobor la ei.
-Tu!! spuse Sae Ro venind spre mine. Nu mai din vina ta nu pot fii cu TaeTae al meu! îmi spuse ridicând mâna la mine să mă lovească însă i-am prins-o fix când era aproape.
   O nu, nu, nu! Ai făcut o greșeală imensă, te-ai pus cu cine nu trebuie! mă gândesc eu în timp ce-i arunc mână jos.
-Poftim? Din vina mea? o întreb râzând. Și de ce mă rog ar fii vina mea că nu poți fii tu cu "TaeTae al tau"? spun imitând-o.
-Pentru... vru să spună dar am oprit-o.
-Fii atentă! spun răstindu-mă la ea și arătând-o cu degetul. Nu e vina mea că ești tu idioată și n-ai văzut că el nu te place ba chiar că te respinge! Și să ști și tu că dacă chiar îl plăceai nu-l lăsai baltă! îi spun țipând la ea, fiind sigură pe mine.
-Hă! pufni arogantă. Tu vorbești? zise pe un ton superior. Crezi că eu nu știu că tu l-ai mințit pe Tae în ultimul hal? Fetițo, tu te-ai prefăcut cine nu ești de fapt, te-ai jucat cu el în fel și chip! El își făcea griji de tine și tu te rupeai în dans cu băiatul ăla pentru videoclip, zicându-i lui că ești cu familia. Ești patetică rău nu vezi? Te fâțâi toată ziua pe lângă în fel și fel de ipostaze ca să-l ademenești! spuse iar asta îi puse capac, în acel moment diavolul era gata să iasă din mine...abea mă abțineam să nu-i dau una.
   Tae văzu că încep să strâng din pumni și veni să mă ia de mână. Știa că dacă voi pune mâna pe ea, nu va ieși întreagă, mai ales fiindcă îl menționă și pe el.
-Hai să mergem! spuse dând să urcăm dar se opri întorcându-se puțin. Tu nu ai nici un drept să o judeci pe Ma-Ry sau să te bagi în treburile noastre...și apropo sper ca mâine să nu te mai găsesc aici Sae Ro. îi spuse el fetei făcându-mă pe mine să zâmbesc iar pe ea să plângă mai tare.

                Perspectivă Taehyung

   Nu pot să cred că a îndrăznit să ridice mâna la Ma-Ry, cât tupeu a putut avea. Fix ea s-a găsit să țină predici despre adevăr, mai bine o lăsam pe mâna nebunei ăsteia. Oare ce se întâmpla dacă chiar o lovea, m-aș mai fi putut abține?
-Aloo!! Taehyung?! strigă Ma-Ry la mine fluturându-și mână prin fața mea.
-Da! spun prizându-i mâna.
-Oh dumnezeule, în sfârșit ai răspuns! Am crezut că ți-au furat extratereștrii mintea. îmi spuse râzând.
-Haha, ce amuzant! îi zic dându-i drumul la mână.
-Auu, a durut! spuse prefăcându-se. Dar acum serios, ce ai?
-Nimic, doar mă gândeam ce se întâmpla dacă te lăsam acolo...sau dacă te lovea. spun privindu-i obrazul.
-Ya! Așa proastă mă vezi încă să o las să mă lovească? Și cel mai probabil ieșea cu 2-3 vânătăi. spuse ridicând din umeri și zâmbind inocent.
-Off certăreața mea! îi spun luând-o de cap și ciufulindu-i părul. Apropo mâine nu prea voi fii acasă să știi.
-B I N E! îmi spuse pe litere apoi mă luă în brațe. Mi-e foame. îmi șopti la ureche.
-Ce hoață ești! îi zic îndepărtând-o. D-asta mai lua tu în brațe. Periculoaso!
-E hai nu exagera și tu acum, ști bine că dacă cobor eu iar lipitoarea aia e încă acolo, o să iasă urât. spuse făcând o față drăguță.
-Ai și tu dreptatea ta. îi spun dându-i un bobârnac în frunte.
-Auch! se plânse ea. Ca să te iert uite cum facem, tu te duci după păpăpică iar eu mă schimb în pijamale și fac patul. îmi spuse dar parcă mai mult ordonând și dându-se jos să-și ia pijama.
-În regulă. Dar să ști că nu fac asta pentru iertarea ta! spun plecând.
   Ahh de ce mereu iese ca ea?îmi spun în gând. Oare cum ar fii fost dacă ea ar fi plecat sau cum ar fii dacă ar pleca? Nu, nu, nu! Cu siguranță nu aș lăsa-o. mă întreb și îmi răspund tot eu.

                     Perspectivă autor

Ziua concertului:
-În cinci minute intrăm!!! strigă un om din staff.
-Hai Tae, fugi!! Baftă! îi spuse fata băiatului.

   După terminarea programului, băieții ajunse din nou în culise pentru a se întâlni cu niste fani V.I.P; în timp ce mergeau, Taehyung o văzu pe Ma-Ry îndreptându-se înspre ei însă vederea lui dispăru apărând de odată o fată roșcată în fața lui.
-Taehyung-ssi!! strigă roșcata sărindu-i în brațe.
-Layla?! Ce cauți aici? o întrebă Taehyung, căutând-o cu privirea pe Ma-Ry peste umărul fetei însă ea văzând asta se supără și plecă.
-Am venit din nou Tae! Ba chiar m-am despărțit de Jung Woo. Ouu bună băieți, mi-a fost dor de voi! spuse roșcata.
-Bună Layla! o salută și băieții.
-Tae auzi, unde este fata care m-a înlocuit? întrebă fata curioasă.
-Ămm, păi tocmai a plecat...ar cam trebui să o împac... spuse el uitându-se la băieți.
-Cam așa ar trebui altfel va fii prăpăd ști deja... îi spuse Jungkook iar Jin îl bătu pe umăr.
-Sunt împreună? îl întrebă fata în șoaptă pe Jungkook.
-E mai complicat de atât. spuse el oftând, apoi Namjoon îi luă vorbele.
-Exact! Acum băieți, ar cam trebuie să mergem să ne schimbăm. Scuze Layla, vorbim după ce terminăm! spuse Namjoon.
-E în regulă, duce-ți-vă! Pa!! spuse ea făcându-le cu mâna și zâmbind.
--------------------------------------------------------------

Hey guys! Stiu că nu prea vă interesează dar am nevoie de ajutor...caut o carte pe care eu chiar nu o mai găsesc și nu mai știu nici cum se numea...Era vorba despre o fată care era model și era bună prietenă cu Jk iar într-o vară s-a dus la el în vacanță. Jk o plăcea și mereu a vrut să fie primul băiat din viața ei dar se oftica tare că aceasta avea un iubit pe care el nu îl suporta,neînteleg cum a putut să stea un an și ceva fără a face ceva cu fata sau alte fete (iubitul era Jimin) iar la un moment dat Jimin intră în comă timp de un an iar fata își cam face de cap cu Jk până când Jimin revine în peisaj la ușa băiatul.
Dacă vă spune ceva ce am zis sau mai bine dacă știți cartea Vă Rog să-mi spuneți!💜💜💜

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum