capitolul 88

133 7 9
                                    

                    Perspectivă Mary

-Bun, deci fiți atenți de ce v-am chemat aici. După cum bine știi, Taehyung, peste o săptămână, două, încep filmările pentru noul serial, și vreau ca tu și Ma-Ry să-mi cântați OST-ul.
-Poftim?! spun uimită.
-Asta-i minunat, hyung! îi spuse Taehyung.
-Eu? spun încontinuare uimită. Eu nu pot face așa ceva. Îmi cer scuze, oppa, dar eu doar ce-am renunțat la a cânta și la scenă. Nu pot face asta, i-am promis lui Tae că renunț la tot ce ține de asta...
-Dar nu trebuie, Ma-Ry. îmi spuse Tae, punându-și mâna pe obrazul meu. Ți-am spus că pentru tine renunț la toată ideea asta.
-Dar...
-Nici un dar. Crezi că eu nu știu că asta te face fericită, dar ai renunțat pentru mine? Dacă doar pentru a fi cu mine, tu renunți la visul și plăcerea de a fi pe scenă, atunci pot și eu să renunț la această concepție pentru tine și fericirea ta.
-Exact! Plus că nu te pun să cânți dacă tu nu vrei, vreau doar să fi măcar vocea din spate...e păcat să-ți irosești vocea frumoasă. Spuneți voi băieți, n-am dreptate?
-Ba da! spuse toți băieții.
-Seo Joon are dreptate, Ma-Ry. îmi spuse Namjoon.
-Eu nu cred că pe hyung l-ar deranja dacă ai cânta cu el, cred că i-ar place mult. îmi spuse și Jungkook.
-Unnie, ar trebui să încerci, măcar...doar melodia asta. îmi spuse Princess, încurajându-mă.
-Bine, dar...
-Bun, deci așa rămâne! Prietenul meu drag și iubita lui, îmi vor cânta OST-ul! strigă oppa Seo Joon. Hai să sărbătorim! spuse ridicându-și paharul. Mâine merg să vorbesc cu domnul vostru Bang despre asta.

                 Perspectivă Taehyung

18:30 -Aish! De abia aștept să cântăm împreună piesa. îi spun iubitei mele, văzând titlul trimis de hyung. Tu îți dai seama, o să cântăm împreună o melodie. Poate vom lansa și mai multe, ba chiar poate să cântăm pe scenă împreună și să-ți lansezi propriul album.
-Taehyung...eu nu vreau să-mi creez iar o carieră din asta sau să lansez vreun album. îmi spuse ea serioasă, ieșind din baie și ștergându-și vârfurile părului cu prosopul.
-De ce? Nu vrei să cânți cu mine?
-Normal că nu e vorba de asta Taehyung. spuse așezându-se pe pat lângă mine. Doar că nu vreau să mă lansez iar în industria muzicală sau publică, ți-am promis că mă las...
-Las-o dracu de promisiune! răbufnesc nervos. Vreau să-ți văd zâmbetul și sclipirea din ochi pe care le ai când ții microfonul în mână și cânți. îi spun, punându-i până pe obraz. Crezi că eu nu știu și nu te-am auzit cum mai cânți sau fredonezi atunci când nu sunt prin preajmă? Nu-ți cer să devii idol sau să-ți reiei cariera de la tine de acasă. Îți cer doar să faci ce-ți place...dacă asta înseamnă să cânți, atunci fă-o! Pentru tine accept orice, chiar și moar... vreau să spun, dar aceasta își puse mâna peste gura mea, privindu-mă cu o privire cât o mie de cuvinte și dând negativ din cap.
-O să o fac! Doar...doar să nu mai spui niciodată aia... spuse, făcându-mă să-i dau mâna la o parte și să i-o pup.
-Nu o să mai spun, dar o să spun că...de abea aștept să cântăm împreună.
-Și eu. spuse ea, eu trăgând-o în brațe.
-Știi...nu ești prima mea iubită vedetă. îi șoptesc, vrând s-o agit puțin.
-Kim Taehyung! strigă, trăgându-se din brațele mele și privindu-mă urât.
-Dar cu siguranță ești ultima. îi spun, ridicându-mă și pupând-o pe nas, apoi mergând spre baie, aceasta stând îmbufnată. Ești sigură că nu vrei să știi cu cine am mai fost? o întreb din tocul ușii de la baie, vrând să o fac geloasă mai rău.
-Ya! Kim Taehyung! strigă nervoasă,  aruncând cu o pernă în mine, făcându-mă să râd.
   Fata asta mă omoară! gândesc, sprijinindu-mă de ușa închisă, mai ceva ca un adolescent îndrăgostit.

                   Perspectivă autor

-Ce faci? o întrebă Taehyung pe Mary, ieșind și ștergându-se cu prosopul pe cap.
-Editez pozele pe care mi le-ai făcut azi. îi spuse ea, fiind atentă în telefon. Gata! spuse încărcând pozele pe instagram și lăsând telefonul.

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum