capitolul 85

117 8 8
                                    

18:30 Timpul trecu destul de repede, fetele nici realizând, ele încă dansând mai ceva ca într-un club, Mary fiind în fața lui Princess, dând din fund mai ceva ca o profesionistă, iar Princess intrând și ea în ritmul pervers al fetei și mișcându-se lasciv, dansând amândouă ca niște fete în călduri, dar n-ar putea nimeni spune ceva sau judeca, deoarece acesta era stilul fetei, stilul lu' Mary; iar de Princess de ce să mințim, cu toate că era o fată cuminte și conștincioasă, avea și ea o latură mai destrăbălată, pe care Mary o făcea să o lase la iveală.
   În timp ce fetele dansau lasciv, dintr-o dată, o voce puternică și groasă își făcu apariția.
-Ce tot faceți așa? întrebă Taehyung, șocat, privindu-le pe cele două fete care nici nu realiză că sunt privite până nu-i auzii vocea, în toată situația aflându-se și Jungkook, care privea la fel de șocat ca prietenul său.
-Taehyung... spuse fata, uimită, speriată și rușinată, pe scurt, cu un mix de sentimente și stări. Cân...Când ai ajuns? îl întrebă, bâlbâindu-se.
-Acum un minut, maxim. Dar voi ce făceați?
-Păi...dansam...
-Așa? interveni și Jungkook, uimit.
-Da. Ce are? îl întrebă fata, privindu-l puțin încruntată.
-Păi...este cam... spuse el, încercând să-și găsească cuvintele potrivite.
-Ilegal. îl completă Taehyung.
-Este ilegal? De ce este ilegal? întrebă Princess, confuză. Am văzut multe fete dansând așa.
-Vrea să spună că e indecent și sexy. îi șopti Mary la ureche, clarificând-o.
-Ya! Ce vă șușotiți? le întrebă Taehyung.
-Nimic! sări Mary, luând postură dreaptă cu mâinile la spate. De ce nu m-ai sunat când ai terminat? încercă să schimbe subiectul.
-Dacă te sunam, nu vă mai găseam așa. îi spuse acesta, mergând spre ea și luând-o în brațe, strângând-o de fund, în timp ce Jungkook și Princess se priveau fixați și pierduți. Mai bine că nu te-am sunat. îi șopti senzual. Apropo, de când știi tu să dansezi pe ma-ne-le? o întrebă pe Princess, încercând să pronunțe corect cuvântul, despărțindu-l în silabe.
-Mane ce? întrebă Jungkook, confuz.
-Un gen de muzică de la...
-Un gen de muzică de la mine din țară, pe care dai din fund și din sâni foarte mult. îl tăie fata pe Taehyung, explicânu-i clar lui Jungkook, care rămase uimit, mai mult de directitatea fetei.
-Ești cam prea directă. îi șopti iubitul său, iar. Acum, revenind la Princess. Deci?
-Păi...m-a învățat unnie Ma-Ry când a fost ultima dată la noi. spuse sora lui, rușinată.
-În fine, hai să schimbăm subiectul. spuse Mary, văzând-o rușinată pe fată. Unde sunt ceilalți băieți? întrebă, uitându-se după ei.
-Păi trebuia să vină și hyung Hobi, dar a intervenit ceva. o lămuri iubitul său.
-Nonna! Mi-e foame! strigă Jungkook, vrând să o șicaneze, aruncându-se pe canapea.
-Ya! Nu sunt nonna ta! strigă și fata, dând cu piciorul în pământ, ceilalți râzând. Și nici n-am gătit nimic.
-Și nu ne faci și nouă ceva? o întrebă dulcic, Taehyung, masându-și burtica.
-Scuze, dar noi avem de despachetat lucruri. îi spuse iubita sa, luând-o pe Princess de mână, vrând să plece.
-Păi și atunci cine va găti? o întrebă iar, fata oprindu-se puțin și privind-o pe Princess.
-Voi! strigă amândouă, privindu-i, apoi plecând râzând.
-Noi?! spuse cei doi, speriați.
-Hyung, am dat de dracu.
-Știu Jungkook, știu.
-Ce bine că am scăpat. îi șopti Princess fetei, chicotind ușor, în timp ce plecau.
-Asta înseamnă să te ducă capul. îi șopti și Mary, apucând-o de umeri și râzând.

-Woah! Chiar știți să gătiți! spuse Mary, mângâindu-și burtica.
-Serios? o întrebă Jungkook.
-Da, adică e destul de bine încât să nu omorâți pe cineva. îi spuse fata, râzând alături de Princess. Plus că, serios acum, până și sora mea știe să facă pui prăjit cu susan și cartofii prăjiți.
-Ya! Dacă nu vă convine, faceți-vă singure de mâncare. le spuse Taehyung fetelor care râdeau.
-Bine, gata, gata. spuse iubita sa. Acum, cine strânge?
-Voi! strigă băieții aproape instant. Noi am gătit, voi strângeți. spuse încontinuare în același timp, întorcându-le roata.
-Fugiți până nu mă răzgândesc! îi avertiză Mary.
-Hai să mergem de aici, Kook. spuse Taehyung, luându-și prietenul și plecând rapid.
-Aish! Băieții ăștia. spuse Mary, oftând.
-Am meritat-o, și noi le-am făcut la fel. îi spuse Princess, râzând ușor, la fel făcând și fata.
-Aici ai dreptate.

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum