20:30 -Vreau ceva dulce! se plânse Jungkook, stând pe scaunul din bucătărie. Ce-ar fi să facem clătite. propuse el.
-Ca la Ma-Ry. spuse Taehyung, scoțând făina din dulap.
-Bună idee! spuse și Jin, mergând lângă Taehyung.
-Okay...Păi atunci hai să facem. le spuse Mary, ridicându-se și ea de la masă, mergând lângă cei doi.
După ce au scos tot ce le trebuiau, fiecare își puse câte un șorț, mai puțin Princess care nu avea șorț aici în casă, așa că Jungkook se oferii să-i lege o bluză de a lui în loc de șorț, asta părându-li-se ciudat la toți, în special lui Mary.
-Acum să începem. spuse Mary, bătând din palme.
-Ma-Ry! spuse Yoongi, făcând-o pe fată să se întoarcă spre el, acesta suflându-i făină în față.
Și uite așa de aici au început toți o bătaie cu făină în loc de făcut clătite, asta distrându-i mult mai mult; mai ales gândul de curățenie de după.
-Woah! Hai că am făcut clătite dacă e. spuse Mary, sprijinindu-se cu mâinile de blatul dulapului și trăgându-și aerul. Să nu îndrăznești! spuse făcând ochii mari și amenințându-l pe Jungkook cu degetul, însă fu degeaba, băiatul neluând-o în seamă și cuprinzând-o pe la spate, băgându-i în față un pumn de făină...bine, mai mult în gură decât pe față, apoi începând să râdă fără ai da drumu, în ochii lui Princess parcă trezind ceva acesta imagine.-Jeon Jungkook, ești ca și mort! îi spuse Taehyung, pregătind altă pungă de făină.
Săraca făină a lui Jin...a fost consumată...aproape toate pungile au fost...
-De ce? Ea a spus mai devreme că se simte absența lui Jimin. spuse Jungkook, plângându-se și apărându-se în același timp. Dacă era Jimin, i-ar fi făcut la fel.
-Nu contează, tu nu ești Jimin. își apără Taehyung în continuare iubita.
-Serios, hyung? Mă trădezi pentru o fată? încercă să scape după ce-i dădu drumu fetei.
-Da. Pentru că acea fată e iubita mea. îi spuse băiatul, începând să-l fugărească.
Și uite așa începu o a doua rundă de bătaie cu făină, însă de data asta împrăștiindu-se în toată casă și participând doar băieții, fetele stând și privindu-i cum se aleargă.
-Știi Princess...așa am avut și eu cu Tae un moment, până când... spuse Mary emoționată, amintindu-și de momentele lor de la început, însă fu întreruptă.
-Până când i-am întrerupt noi. spuse Jungkook, ascunzându-se în spatele lui Princess și trăgând de bluza ei. Ca acum. continuă, uitându-se după atacator și încercând să se ascundă după fată. Dacă dai, o lovești și pe sora ta! îi strigă lui Taehyung.
-Și? E deja murdară. spuse Taehyung, aruncând cu făină spre el, însă băiatul fugii în față și o luă pe fată în brațe, făcându-se mic cât înălțimea ei, fata înghețând instant.
-Ți-am spus, dacă o pățesc eu, o pățește și ea. îi spuse, fiind sigur că nu și-ar lovi sora în față cu făină, însă Taehyung mai deștept se duse pașnic spre el și i-o turnă în cap.
-Gata băieți, încetați. le spuse Mary, referindu-se la toți, Jungkook dându-i imediat drumu fetei.
-Scu...Scuze... îi spuse rușinat fetei, dându-și seama de ce tocmai făcuse, ea doar zâmbindu-i stânjenită.
-Are dreptate. Gata, mi-ați consumat toată făină. spuse și Jin, făcându-i pe toți să râdă.
-Asta era de fapt marea problemă. îi spuse Yoongi, scuturându-se de făină.
-Voi duceți-vă să vă spălați, rămân eu să curăț. le spuse Mary, arătându-le spre scară și scăpându-i de curățenie. Și tu Princess. îi spuse punându-i mâna pe umăr.
-Nu unnie, eu rămân să te ajut. îi spuse fata.
-Dar ești murdară, ești plină de făină.
-Și? Și tu ești, dar nu te plângi. i-o întoarse fata deștept. După ce te ajut pe tine, mă duc și fac duș.
-Offf! Bine. îi spuse Mary, scuturându-i făina din cap.
-Unnie, eu unde voi dormi? o întrebă fata, luând o cârpă și începând să șteargă făina de pe blat.
-Păi cum Jimin nu mai e aici, vei dormi în cameră lui. îi răspunse unnie a ei. Doar dacă, bineînțeles, nu vrei să dormi cu mine și Tae. continuă, râzând.
-Ya! Unnie! spuse fata, aruncând cârpa în ea. Cum să vă deranjez pe tine și oppa.
-Bine, gata, gata! îi spuse, încercând să-și oprească râsul.
-Poate că oppa vrea ceva de la tine diseară. o atacă Princess, rânjind șiret.
-Yaa! Hai gata că te întreci cu gluma. îi spuse Mary rușinată.
-Vezi cum e? îi spuse fata, începând amândouă să râdă ca proastele.
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...