Perspectivă X
-Băieți, am găsit-o! strig, întrerupându-i pe băieți din a privi undeva.
-Ce? Pe cine ai găsit? mă întrebă hyung Mark.
-Pe Ma-Ry. I-am găsit contul de instagram. îi spun, arătându-i.
-Cum? mă întrebă și Yugyeon.
-Păi am căutat-o pe pagina evenimentul. Uh! Uitați ce poze sexy are. le spun, arătându-le și lor.-Și ce? Oricum are iubit. îmi spuse hyung JB. Și sunt sigur că acela este Taehyung. continuă, arătându-mi spre cei doi, care se comportau ca niște copii îndrăgostiți.
-Și ce dacă? Eu tot o să-i dau like-uri. îi spun, începând să-i apreciez pozele.
-Cum și ce, Bambam?! Ești nebun? Ți-a spus clar că are iubit, și mai mult ca sigur acela este Taehyung.
-Ușor hyung. Am spus că doar îi dau like-uri pe insta, nu că mă dau la ea...îl respect pe Taehyung, e unul dintre cei mai buni idoli, nu sunt prost.
-Am crezut că o să continui să te dai la ea. îmi spuse hyung Youngjae.
-Nu, nu! O să rămân la Lisa.Perspectivă Taehyung
-Sigur ți-ai luat tot? mă întrebă Ma-Ry, analizându-mă.
-Da dragă, mi-am luat tot. îi spun, pupând-o scurt pe buze.
-Să știi că mergem la mine. îmi spuse ea, în timp ce ieșeam din cameră, făcându-mă să zâmbesc și să mă gândesc la ce se va întâmpla diseară.
-Bună idee! O să-l sun pe Jimin, să ni-l aducă pe Yeontanie.
-Okay! spuse veselă. Auzi, ce-ai vrea să mănânci diseară? mă întrebă, privindu-mă cald.
-Ce ar fi să facem tteokbokki? îi spun, mai mult întrebând-o.
-Nu prea știu să fac mâncare coreeană, dar voi încerca. spuse sinceră, stând puțin să se gândească la ceva. Trebuie să merg la magazin pentru a lua ce trebuie. spuse după ce se gândi.
-Cum adică să mergi? Poate ai vrut să spui, să mergem. îi spun, oprindu-mă pe loc. Nu te las singură.
-Păi și cum mergem? mă întrebă serioasă, oprindu-se și ea pe loc, și punându-și mâinile în șold. Nu putem merge în aceeași mașină.
-Fi atentă, eu voi merge cu dubița, iar tu... spun, arucându-i cheile. Vei merge cu mașina mea, și ne vom întâlni la intersecția mare.
-Dar eu nu sunt majoră, aici, dacă ai uitat...de fapt, i-a stai tu puțin, ce caută mașina ta aici, dacă tu ai venit cu dubița?
-Păi...
-Păi ce, Kim Taehyung?
-Aish, bine, îți spun! Am chemat mai devreme șoferul pentru a te duce acasă, am vrut să fiu sigur că ajungi bine și repede acasă, nu să stai să te ducă la companie și apoi să te duci acasă.
-Tu, copil... vru ea să spună, dar se opri. Taehyung, nu trebuie să te porți ca un copil. Pot ajunse și fără șofer, nu vreau să fiu o pacoste pe capul tău.
-Dar nu ești! îi spun, punându-mi mâinile pe brațele ei. Eu fac asta pentru că te iubesc și vreau să te știu în siguranță. Să nu mai spui niciodată că ești o pacoste, astfel ne certăm, bine?
-Bine... dar chiar și așa, tot nu pot conduce pentru că nu sunt majoră.
-Tu chiar ești prostuță! îi spun, dându-i un bobârnac. Tocmai ți-am spus că am chemat șoferul, nu că te las singură.
-Auch! Kim Taehyung, vezi tu acasă! spuse ea, frecându-și fruntea și vrând să plece.
-Ya! Unde te duci?
-Eu n-am voie să ies pe aici, ies prin față, doar te-am condus pe tine. spuse râzând, în timp ce se îndepărta.
-Vezi că șoferul nu este acolo! îi strig tare. Să-i spun șoferului să meargă înapoi în față la mașină. îmi spun mie însumi, scoțând telefonul.Odată ajuns la intersecție, mi-am pus masca și ochelarii, și am coborât din dubiță, începând să-mi caut mașina cu privirea.
-Uite-o acolo. îmi spun, îndreptându-mă rapid spre ea. La cel mai apropiat supermarket de lângă apartamentul din Gangnam, domnule Hon. îi spun șoferului, nici bine neintrând în mașină. Ce faci? îmi întreb iubita, dându-i un pup.
-Taehyung. spuse în șoaptă, rușinată.
-Ce? Pe domnul Hon nu-l deranjează, nu-i așa, unchiule?
-Stați liniștiți. ne spuse el, fiind atent la drum.
-Vezi. îi spun, pupând-o iar. Parcă mă simt obosit. îi spun iar, întinzându-mă și punându-mi capul pe picioarele ei.
-Culcă-te. îmi spuse blând, mângâindu-i părul.
-Mă trezești când ajungem. îi spun dulce, pupându-i feminitatea prin pantaloni, ea chițăind puțin.-Hai să luăm și d-astea...și d-astea. spun, arătând spre cipsuri și ciocolată.
-Ya, copilule mic, am venit să luăm ce ne trebuie pentru tteokbokki, nu ce nu ne trebuie. îmi spuse Ma-Ry, trăgând coșul după ea.
-Atunci tu de ce ți-ai luat suc?
-Pentru că nu am acasă, și pentru că sucul e ca oxigenul pentru mine.
-La fel și ciocolata pentru mine.
-Bine atunci, fugi și i-a una. îmi spuse ea, cedând. De fapt, mai bine i-a o cutie de bomboane de ciocolată cu lichior și vișine, eu mă duc să iau pasta de ardei.
Ne comportam la fel ca o mamă și copilul ei la cumpărături.
-Bine, mami! îi spun, lăsându-mi puțin ochelarii în jos și făcându-i cu ochiu'.19:45 -Mă duc să fac duș. îmi anunț eu, iubita.
-Okay, mă duc și eu imediat, și după mă apuc de mâncare.
-Stai, vrei să faci duș cu mine? o întreb fericit.
-M-am referit că mă duc și eu să fac, dar în partea cealaltă.
-Aaa! Păi atunci nu-mi mai da speranțe. îi spun, ea începând să râdă.
-Dar nu ți-am dat. spuse încă râzând.
-Știi ce e ciudat, că nici unu dintre noi n-a mai folosit până acum baia din camera cealaltă.
-Știu, dar până acum nu mă grăbeam. Acum vreau să fac repede ca să-i pot găti iubitului meu, căruia îi este foame. îmi spuse, dându-mi un pupic pe buze.
-De unde știi?
-Nu trebuie să știu de undeva pentru că te simt. îmi spuse senzual, creând acel gen de atmosferă. Plus că aproape toată ziua ai stat nemâncat. continuă, mângâindu-mi obrazul.
-De ce mereu trebuie să o dai tu caldă și bine, și apoi să o strici? o întreb, lăsându-mă la nivelul ei.
-Pentru că și tu îmi făceai la fel la început. îmi spuse plecând și ignorându-mă.
-Ya! Unde pleci și mă lași așa?! strig eu, ea ignorându-mă încontinuare. Ya!! Cu tine vorbesc!
-Mă duc să-mi fac duș. îmi spuse simplu.
Fata asta o să mă omoare într-o zi!
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...