capitolul 29

230 12 2
                                    

   Cele 2 zile trecu ca fulgerul, venind ziua în care Mary trebuia să plece înapoi în Seoul pentru a face pregătirile. În aceste zile, fata se apropie foarte mult de familia lui Taehyung, mai că le venea să plângă la plecare acesteia.
-Să nu uiți să mănânci și să te odihnești, nu trebuie să stai tot timpul după fundul lui Taehyung! îi spuse lui Mary mama băiatul.
-Mamă! Eu ce sunt aici, gata nu mai reprezint nimic, m-ai și uitat?! se revoltă băiatul în glumă, făcându-i pe toți să râdă.
-Da doamnă Kim, voi avea grijă de mine dar și de acest copil. spuse fata zâmbind și arătând spre Taehyung.
-Sper să ne revedem curând draga mea! spuse femeia îmbrățișându-i pe amândoi, urmată de soțul ei
-Pa unnie! spuse sora băiatului, luând-o în brațe. Mersi pentru tot. îi șopti în timp ce o îmbrățișa.
-Data viitoare când vin, vreau să mi-l prezinți ca iubitul tău. îi șopti și Mary, răspunzându-i la îmbrățișare.
-Pa nonna! Ai grijă de hyung! îi spuse fratele băiatului, făcându-i cu ochiul.
   După ce Mary își luă la revedere de la toți, veni și rândul lui Taehyung să-și ia pentru că bineînțeles, aceasta nu pleca singură. După ce amândoi își luă rămas bun, veni timpul ca ei să plece, aceștia urcând în mașină.
-La revedere! strigă cei doi făcând cu mâna.

-Am venit! strigă Taehyung intrând pe ușă.
-De ce nu e nimeni? întrebă Mary uitându-se prin cameră.
-Surpriză!! țipă ceilalți, speriindu-i.
-Omo!! Mai că mi-a sărit inima! spuse fata, punându-și mâna pe inimă.
-Au venit porumbeii! zise Jimin bătând din palme.
-Ce!?! exclamă amândoi uimiți.
-Nimic dragilor, mergeți să vă odihniți. le zise Jin drăgăstos. Iar tu Jimin încetează!
-Bine. spuse Mary, luându-l în brațe.

   Cât timp cei doi se odihni, seara își făcu apariția, făcându-l pe Jin să-i cheme la masă.
-La masă! strigă "mămica trupei".
-Acum venim. îi răspunse Taehyung.
-După ce terminăm, o să jucăm un joc de "adevăr sau provocare" fiind ultima ta seară aici. le spuse Jimin.
-Bine, jucăm. îi răspunse fata zâmbind forțat.

   După ce cei opt au terminat masa, s-au așezat în living pe jos într-un cerc pentru a-și începe jocul. Primul care deschise jocul și învârti sticlă fu Taehyung, sticla căzând pe Yoongi.
-Hmm...adevăr sau provocare zăhărel? întrebă Tae, rânjind malefic.
-E clar că provocare! spuse Yoongi indiferent.
-Te provoc să-l pupi pe hyung Hobi pe gură.
   După ce Yoongi făcu provocarea cu chin și cu vai mai mult împins de ceilalți, Jimin puse mâna pe sticlă și o învârti, aceasta căzând pe Mary.
-Adevăr sau provocare păpușa? o întrebă el rânjind.
-Hai provocare. Bagă!
-Te provoc să spui pe cine ai bias.
-Nu pot. Refuz! zise ea rapid.
-Măcar spune dacă ai avut pe cineva bias înainte dar acum nu-l mai ai. îi spuse Namjoon.
-Păi...l-am avut cândva pe Jungkook. spuse ea uitându-se la el și zâmbind, gândindu-se că Tae nu s-ar supăra fiind vorba de prietenul lui.
-Hopaa!! Jungkook ai auzit? spuse Jimin rânjind.
-Da hyung am auzit. M-a avut, acum nu mă mai are. spuse băiatul punând accent pe "M-a avut,acum nu mă mai are", știind sigur că pe Taehyung îl deranja ceea ce s-a spus.

    Cei opt prieteni continuă să se joace încă vreo oră, apoi Mary se decise că e timpul să doarmă.
-Ya, Taehyung! Iarta-mă te rog! Nu mă m-ai ignora, ști că nu-l am pe el. Încetează și vorbește-mi! spuse fata revoltată, făcându-și încă un bagaj.
-Ce îmi dai la schimb? o întrebă Taehyung, apărând dintr-o dată foarte aprope ea.
-Ce doamne iartă-mă ai vrea să-ți dau? zise ea oarecum nervoasă.
-Asta! spuse el pupând-o rapid pe buze, făcând-o pe fată să facă ochii mari și să strângă haina în mâini. Hai să te ajut! se oferi el, trezind-o din transă însă rămase total uimit când dădu peste o lenjerie de a ei extrem de sexy. Ămm...scuze...
-Taehyung!! țipă ea nervoasă, luând lenjeria din mâna lui și ascuzând-o la spate de rușine.
-Ai de gând să o folosești cu mine baby? o întrebă el, zâmbindu-i pervers.
-Ya, tu ești nebun?! Nu am de ce să o folosesc cu tine!

              Perspectivă Taehyung

7:45 Mă trezesc de dimineață, încă stând cu ochii închiși și încep să dau cu mâna prin pat, căutând-o pe Ma-Ry însă îmi deschid rapid ochii când realizez că nu este.
-Ma-Ry! Ma-Ry! Unde ești? o strig sperând să fie în baie, dar nu era; încep să-i caut bagajul dar la fel, nici un semn el...însă era ceva pe noptiera ei.

   "Bună dimineața Tae! Dacă citești asta, e clar că te-ai trezit iar acum ar trebui să-ți faci un duș și apoi mănânci. Iartă-mă te rog că am plecat fără să te anunț, însă a intervenit ceva și a trebuit să plec mai devreme...și da știu că acum te gândești la "ar fii trebuit să mă trezești" dar dormeai prea dulce, ca un îngeraș și nu am putut. Promit că o să vin cât pot de repede dar vreau să te rog  să ai grijă de tine și încă odată scuze că nu mi-am luat la revedere de la tine.
        Cu dragoste prietena ta Ma-Ry!"

   După ce am citit asta, nu-mi venea să cred. Am fugit până jos unde i-am văzut pe Jin, Jk și Hobi.
-Știți ceva de Ma-Ry? îi întreb rapid.
-A plecat acum vreo 20 de minute... îmi spuse Jin, neștiind de ce sunt așa; nu am mai stat pe gânduri și am plecat în fugă.
-Mai repede! îi spun șoferului care era deja în mașină parcă așteptându-mă.
   Adevărul e că deși știam că va pleca și am spus că e în regulă, parcă ceva nu mă lăsa să o las să plece singură. Dacă eram treaz când a plecat aș fii mers cu ea, oricum ăsta era planul.

   Odată ajuns la aeroport, am început să alerg în căutarea ei ne mai păsându-mi de lumea din jur. O căutam cu privirea peste tot dar nu o găseam, până când am zărit-o la îmbarcări, aceasta mergând spre avion.
-Ma-Ry!!! o strig din toți plămânii mei, alergând spre ea .

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum