capitolul 25

250 12 0
                                    

   Dimineață, cei doi făceau ultimele pregătiri pentru plecare. Când au coborât jos să mănânce, aceștia fu întâmpinați de celelalte șase minunați de băieți.
-Eu cu cine o să mă mai lupt?! se plânse Jungkook când se așeză Ma-Ry la masă.
-Cu acest om minunat. spuse ea arătând spre Yoongi. Doar încearcă să-i strici somnul și o să mă vezi pe mine în varianta masculină. îi spuse ea făcându-i pe toți să râdă.
-Auzi-ți dar voi sunteți cam apropiați, mult prea apropiați, nu credeți? Adică unde se duce unul merge și celălat, tu Tae nu dormi fără ea iar tu Ma-Ry mereu întrebi de el și îți faci griji când nu este acasă, faceți aproape totul împreună! Sunteți prea apropiați pentru niște prieteni. le spuse Jimin.
-Ști că suntem doar prieteni Jimin, nu mai vorbi fără sens. îi spuse Taehyung simțind ceva ciudat.
-Exact Jimin! Poate mie îmi place de tine...Mochi. îi spuse Mary făcându-i cu ochiul.
-Ah baby, ce n-aș da să fie măcar puțin adevăr în ce ai spus. spuse Jimin mușcându-și buza, făcându-i pe ceilalți să râdă cu lacrimi. Vino aici iubito! spuse el în glumă, ridicându-se și  deschizând brațele.
-Acum Jimin-ssi! spuse fata ridicându-se și dând impresia că ar merge spre el când de fapt ea se îndrepta spre bagaje.
-Băieți noi plecăm! spuse Taehyung ridicându-se și el.
   Mary începu să-i ia în brațe pe toți de parcă nu i-ar mai vedea, uitând că și Taehyung merge cu ea.
-Ai de gând să te duci singură la ai mei? îi zise el luând-o în brațe și făcându-i pe ceilalți să râdă.
-Ah...da scuze. spuse rușinată, frecându-și ceafa.
-Ăștia doi se plac și nu-și dau seama. le spuse Jin băieților în timp ce cei doi ieșeau.

   Mary se simțea minunat în aceeași mașină cu Taehyung, însă gândul că mai are puțin până la părinții lui o măcina.
-Ah, ce bine e acasă! spuse el lăsând geamul în jos și inhalând aerul de unde a copilărit.
-Și pentru mine ce ciudat e! spuse fata de lângă el privindu-l.
-Nu ai de ce să îți faci griji, nu e ca și cum ai merge la socrii tăi. îi spuse Taehyung, încercând să fie amuzant.
   Poate că sunt dar mereu mi-am dorit să fie. gândi ea.

                     Perspectivă Mary

-Am ajuns! spuse Tae punându-și mâna peste a mea pentru a mă face atentă.
-Ah da! spun cu emoții.
   După ce ne-am luat bagajele, Tae bătu la ușă și o femeia drăguță cu părul scurt ne deschise, fiind uimită.
-Taehyung-ssi al meu! spuse ea luându-l în brațe iar eu imediat dându-mi seama cine este.
-Mamă! Ce dor mi-a fost de tine! îi spuse și Tae al meu.
-Hai intră! îi spuse luându-l de mână, pe mine nici măcar acum observându-mă  astfel eu rămând total pe dinafară.
-Vino! îmi spuse Taehyung întorcându-se la mine, făcând-o pe mama lui atentă.
-Ohh, iartă-mă! Vino înăuntru! spuse dându-i drumul băiatului ei și venind la mine.
   Okay asta e ciudat, mai devreme nici nu m-a observat iar acum...Dar mă simt așa împlinită. îmi spun în gând.
   Când am intrat înăuntru, am fost întâmpinată de un miros plăcut de dulciuri și de o fată care stătea pe telefon care presupun că e sora lui.
-Oppa!! strigă ea și îi sări în brațe după  ce aruncă telefonul pe canapea.
-Prințesica mea! îi spuse el luând-o în brațe și învârtind-o.
-Mi-a fost așa dor de tine oppa. spuse ea plângând.
-Ce faci prințeso plângi? Ce ți-am spus eu, că nu vreau să văd lacrimi pe obrajii prințesei mele!
-Iartă-mă oppa, dar nu te-am mai văzut de mult. spuse fata ștergându-și lacrimile și trăgându-și nasul.
   Eu stăteam și îi priveam retrasă, nevrând să-i deranjez. Încă nu-mi venea să cred că Taehyung era același băiat pe care mi-l imaginam eu când mă uitam la el; un băiat inocent, blând, sufletist, un băiat pur care trage cu familia.
-Oppa ea cine este, iubita ta? îl întrebă ea făcându-mă atentă. Mi-ai adus cumnată?
-Ea este prietena mea cea mai bună, prințesă. îi spuse Tae, ciufulindu-i părul. Ma-Ry ea este sora mea, Princess.
-Bună, eu sunt Ma-Ry! spun dând mâna cu ea.
-Ești așa frumoasă! spuse ea lăsându-ne pe mine și Tae uimiți.
-Mamă!!! strigă Taehyung rușinat de situație la mama lui care nu era lângă noi.
-Acum vin dragă! spuse ea îndreptându-se spre noi. Am scos plăcinta, d-aia am plecat. se explică frumoasa femeie.
-Mamă, ea este Ma-Ry, prietena mea cea mai bună.
-Bună ziua! spun făcând o plecăciune.
-Ce frumoasă ești! îmi spuse, făcându-mă să roșesc.
-Știu, nu? Asta i-am spus și eu! spuse sora lui, făcând-o pe doamna Kim să chicotească.
-Ești singura fata pe care a adus-o Tae acasă, sigur ești specială. spuse mângâindu-mă pe cap.
-Ya, mamă! strigă Tae rușinat. Unde sunt tata și fratele meu?
-Fratele tău este cu tatăl tău și Yeontan la doctor.
-Ce!? Copilașul meu e bine, nu? De ce nu mi-ai spus? o întrebă supărat.
-Taehyung-ssi, copilașul tău este bine. L-au dus doar la un control.

                  Perspectivă Taehyung

   După ce am stat toată ziua cu familia mea și Ma-Ry, nici nu am realizat când a trecut timpul așa că m-am dus să dorm dar oare cum o să dorm eu fără Ma-Ry, deja m-am obișnuit prea rău cu ea. În timp ce stăteam în pat și mă gândeam la asta, am auzit un ciocăni apoi ușa se deschise puțin.
-Tae. șopti fata de după ușă.
-Da, spune. îi spun ridicându-mă în fund.
-Nu îmi este somn... spuse ea deschizând ușa mai mult și stând ca un copil mic.
-Și ce propui? o întreb curios de ce vrea să spună.
-Păi...aș putea sta cu tine? mă întrebă lăsând capul în jos.
-Mișcă-te aici! spun bătând locul de lângă mine iar ea ridică capul zâmbind și veni urmată de un micuț Yeontan, spre mine.
   Adevărul e că eu chiar aveam nevoie de ea, nu puteam să dorm dacă n-aș fi simțit-o lângă mine.

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum