Aș vrea să vă rog să vă uitați și la media pentru că este un fel de mic thriller😉
Perspectivă autor
După o săptămână(cu o zi înainte de venirea lui Princess):
10:05-Ce faci? întrebă Taehyung, stând în pat și lingându-și buzele, de parcă n-ar știi ce face.
-Mă pregătesc să merg și eu la companie. îi spuse fata, privindu-l prin oglindă și făcându-i cu ochiu', în timp ce termină de aplicat rujul, făcându-l pe acesta să zâmbească ca un copilaș și să rușineze puțin, în timp ce îi întoarse gestul. Acum, hai vino aici. continuă, în timp ce își strângea machiajele și le dădea într-o parte, băiatul ridicându-se imediat și mergând spre ea. Ai niște buze așa perfecte. îi spuse iar, în timp ce îi întindea puțină culoare pe buze.
-Nu mai perfecte și dulci ca ale tale. îi spuse el, având privirea ațintită pe buzele ei.
-Nu fi pervers de cu dimineața. îi spuse râzând, punându-și degetul mare pe buza lui inferioară și începând să tapoteze ușor pentru ai imprima mai bine culoarea, însă acesta îi prinse dintr-o dată degetul între buze, începând să-l sugă senzual.
-Și dacă voi fi, ce? îi spuse mai mult șoptit, scoțându-i degetul și lăsându-i-l sprijinit de buze, făcând-o pe fată să se rușineze și să simtă iar fluturi, aceasta ne mai putând spune nimic.
-Atunci... spuse după ceva timp, plimbându-și degetul pe buza lui inferioară și făcând o pauză pentru al ține în suspans. Voi fi și eu, și nu va fi bine. continuă, ridicându-se pe vârfuri și șoptindu-i pe peste buze
-Și de ce mă rog nu va fi bine? o întrebă, oprindu-i mâna din a se depărta de pe buza lui.
-Pentru că trebuie să ajungem la companie!17:15-Ce Doamne iartă-mă tot aveți de nu mă lăsați să merg la băieți? întrebă Mary, revoltată, oprindu-se și dând cu piciorul în pământ, încercând să nu scape cele două cafele din mâini. Toată ziua nu m-ați lăsat să merg la ei, dați-vă la o parte! se răsti la Yeonjun și Taehyun, trecând pe lângă ei și îndreptându-se spre sala de repetiții a celor din BTS.
-Te iubesc! strigă Yeonjun, făcând-o să se oprească și să se întoarcă uimită, mai bine zis șocată, la fel privindu-l și Taehyun.
-Ce?!? întrebă șocată.
-Vreau să spun că...te iubesc, ca pe o soră... găsi el o scuză, în timp ce își frecă ceafa rușinat. Știi...eu am o soră mai mică, iar astăzi e ziua mea...și mi-ai amintit de ea, d-asta am vrut să petrec toată ziua cu tine...scuze.
Woah, ar trebui să mă fac actor ! gândi el.
-Stai puțin, ziua ta nu a fost pe 13 septembrie? îl întrebă confuză.
-Ceee? spuse el, lungind cuvântul. Nuuu, nu a fost!
-Dar pe internet așa scrie. Taehyun, ține puțin asta. îi spuse celuilalt băiat, dându-i o cafea, apoi scoțându-și telefonul.
-Internetul mai și minte. îi spuse Yeonjun, luându-i telefonul.
-Ya! Dă-mi-l înapoi! strigă ea, încercând să-și ia telefonul.
-Ce se întâmplă aici? întrebă Jimin, apărând parcă de nicăieri și întrerupându-i pe cei doi, făcându-l pe Yeonjun să respire ușorat pentru că însfârșit sosise.
-Yeonjun i-a spus lu' Ma-Ry că o iubește... îi spuse Taehyun, făcând o pauză și făcându-l pe băiat să-și mărească ochii. Ca pe o soră. continuă după suspansul dat. Și că astăzi e ziua lui, iar ea îi amintește de sora lui mai mică, așa că a vrut să petreacă toată ziua cu ea. Apoi Ma-Ry nu l-a crezut și a vrut să caute pe net, așa că Yeonjun i-a luat telefonul. îi rezumă băiatul.
-Okay, okay, foarte multe detalii care s-au cam oprit la faptul că Yeonjun o iubește pe Ma-Ry...ca pe o soră. spuse râzând și făcând o pauză între cuvinte. Dar în fine, domnișoară Kim Ma-Ry, domnișoara viitoare mămica, Mi Re, a spus că vrea să te vadă urgent. continuă, luând telefonul de la Yeonjun.
-Ce? De ce? întrebă confuză.
-Și eu de unde ai vrea să știu? o întrebă și el. A spus doar că are nevoie de tine și vrea să te vadă. Eu doar îndeplinesc ordinele.
-Okay...dar nu cred că mi-am terminat programul, și domnul Bang nu mă va lăsa să plec.
-Ce program visezi? o întrebă el, râzând în hohote. Ai venit doar să semnezi noul contract, poți pleca oricând. Ai fi putut pleca de mult.
-Da' știi că tu ai dreptate. Aș fi putut pleca de mult, că și așa nu m-au lăsat deloc ăștia doi să vin la voi.
-Exact. Deci mergem?
-Vi și tu? îl întrebă iar confuză.
-Păi dacă are nevoie de tine, sigur are nevoie și de tătic. îi spuse, minciunile parcă ieșind singure. Deci mergem, my lady?
-Desigur. Dar mai întâi vreau să trec pe la Tae pentru că pramatile astea doua nu m-au lăsat deloc să-l văd. îi spuse ea, privindu-i urât pe ceilalți doi băieți.
-Offf, bine. spuse oftând și începând să o tragă după el.
În timp ce se îndreptau spre sala băieților, Jimin își întoarse puțin capul spre Yeonjun și Taehyun, șoptindu-le printre buze un mulțumesc.
-Vino! îi spuse Taehyung, fetei care nici bine nu intră pe ușă, luând-o de mână și trăgând-o până în sala alăturată. Mi-ai lipsit. îi spuse iar, strângând-o în brațe.
-Și tu mie. îi spuse și ea, relaxându-se în brațele lui. Am vrut să vin mai devreme, dar nu m-au lăsat pramatile alea două de băieți. continuă, strâmbând din nas și făcându-l pe băiat să zâmbească la gândul că planul lui funcționează.
-Nu-i nimic, stai liniștită. îi spuse, după care își lipi cu foc buzele de ale ei, sărutând-o cu poftă.
-Vezi că eu plec cu Jimin la Mi Re. îi spuse ea, după ce rupse sărutul.
-Știu. spuse, dându-i un pupic scurt. Mi-a spus Jimin.
-Deci vi și tu sau te duci acasă? îl întrebă făcând botic.
-Nici una, nici alta. îi spuse, făcând-o confuză. Noi trebuie să mai rămânem, doar Jimin poate pleca, pentru că are o situație specială.
-Aa, am înțeles. Atunci o să vin devreme acasă ca să-ți gătesc.
-Dacă ai înțeles, ce-ar fi să-mi oferi și mie o situație specială?
-Taehyung, dacă începi, o să plec. îl amenință, dând să plece.
-Nu! spuse trăgând-o de mână și strângând-o în brațe. Hai să mai stăm așa cinci minute. îi spuse, legănându-se cu ea.
-Bine. îi spuse ușor, lăsându-și capul pe pieptul lui.
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...