După 2 zile:
-°Sunteți gata!?!° strig eu din toți plămânii
-°Acum!° răspunse sora mea, venind și sărind într-un picior.°Gata!° spuse așezându-și și pantoful stâng.
-°Prezent la datorie!° spuse vărul meu, făcându-mă să râd.
-°Hai să mergem odată că mâine vei pleca și ne vei lăsa!° spuse sora mea trăgându-mă de mână, încercând să nu pară supărată dar o cunosc și i-am simțit tristețea din glas.
-°Of, nebună mică!° îi spun urmând-o.
Are dreptate, mâine seară voi pleca înapoi la băieții mei...într-un fel mă simt bine știind că o să-i revăd și o să-l am lângă mine pe Tae dar mă și doare știind că iar nu-mi voi vedea familia ceva timp. mă pierd eu printre gânduri, stând pe bancheta din spate.Perspectivă Taehyung
-Băieți, opriți-vă telefoanele! spun exasperat de soneria mesajelor .
-Taehyung, de fapt este telefonul tău. spuse hyung Namjoon serios.
Când am auzit asta, mi-a picat fața de rușine. N-am mai spus nimic și m-am dus să verific; era un număr necunoscut.
-Băieți, hai să luăm o pauză. spun intrând în conversație.
- Ce, prințesa Ma-Ry ți-a dat mesaj? spuse Jimin râzând.
-Haha, ce amuzant ești! spun aruncând cu un prosop în el. Nu, este un număr necunoscut.
Când am intrat în conversație, am văzut un videoclip cu Ma-Ry urmat de un mesaj*Hei Tae, sunt Mona sper că nu mai uitat*.(Videoclipul de la media e gen cum dansa ea)
După ce am pornit videoclipul, l-am vizionat cu gura căscată. Mai ceva să-mi cadă halele!
Deci asta face ea când eu mai am puțin și mor de dorul ei! Offf, domnișoară Ma-Ry să vezi ce te așteaptă când vi, chiar dacă e și verișorul tău cu tine, nu în halul ăsta se iese. Parcă ți-am spus să nu mai umbli așa dezbrăcată și că doar în fața mea ai voie să dansezi așa. Offf! îmi spun în gând.
-Ah mămică Cum se mișcă! spuse Jimin care era așezat lângă mine deodată.
-De cât timp sunteți aici? îi întreb pe băieții care se uitau din spatele meu la ecranul telefonului.
-De îndeajuns timp încât să o vedem pe Ma-Ry dansând.
-Hyung, ai pus mâna pe ceva bun! îmi spuse Jungkook mușcându-și buza și bătându-mă pe spate, făcându-i pe ceilalți să râdă.
-Ya! Jeon Jungkook cred că vrei să mori! spun țipând și începând să-l alerg.Perspectivă Mary
Ziua veniri:
18:30 -Oh doamne, parcă am lipsit două luni nu două zile. spun inspirând aerul coreean.
Odată ajunsă în Coreea, m-am îndreptat spre noul meu apartament aka apartamentul lui Tae.-Nu pot să cred, nebunul ăsta mi-a aranjat el tot...ia stai, asta însemna că mi-a văzut și atins și lenjeria intimă.
Ohoho, Taehyung să vezi ce o să pățesti!
Off Mary, hai că, chiar o iei razna, ai început să vorbești singură.Perspectivă Taehyung
Eram cu băieții în holul principal pentru a decide cine merge în club și cine nu. Mă gândeam să mă duc și eu, asta până când în raza mea vizuală a apărut o fată minunată. O fata care mi-a furat mintea și sufletul.
Cum face fata asta de arată atât de bine îmbrăcată doar cu niște simpli blugi și un pulover, mai bine zis cum face de arată atât bine pe zi ce trece, fiind doar simplă?? mă întreb în gând.
-Ma-Ry!! spuse hyung Hobi, făcând-o atentă pe fată care mergea fără să ne observe.
Primul lucru pe care la făcut după ce și-a ridicat capul, a fost să-mi zâmbească și să mă facă să mă pierd în ochii ei.
-Bună băieți! spuse ea zâmbind, când ajunse în fața noastră iar băieții sări pe ea să o îmbrățișeze astfel lipindu-mă pe mine de ea. Mi-ai lipsit. îmi șopti la ureche, asta făcându-mă să nu mai gândesc și să-i las un pupic mic pe gât fără a observa ceilalți.
-Unde te duceai așa gânditoare? o întrebă hyung Namjoon.
-Să-i mulțumesc domnului Bang pentru suportul dat și pentru că va lăsat să mă ajutați.
-Ce siropos! spuse hyung Yoongi ironic, punându-și mâna pe inimă.
-Vai Yoongi, ai mai crescut și tu sau mi se pare? îi spuse și Ma-Ry, luându-l peste picior.
-Haha! Să ști că, chiar m-am înălțat. spuse iar hyung, lăsând capul în jos și făcându-și ceafa. Dar oricum eram mai înalt ca tine! continuă, făcând-o pe să se încrunte.
-Aish, gata încetați! Deci Taehyung mergi sau nu? mă întrebă hyung Namjoon?
-Ce? Unde? întreb confuz.
-În club prostule! spuse Jimin, dându-și o palmă peste frunte.
-Aaa, da. Nu!
-Tu mergi Ma-Ry? o întrebă Jungkook parcă holbându-se la corpul ei, dar știu că asta e doar în capul meu
-Nu pot, sunt obosită...și mai trebuie să aranjez prin apartament. spuse uitându-se la mine. Dacă e altădată. continuă zâmbindu-i.
-În regulă atunci. Taehyung dacă tot nu vi, să o ajuți pe Ma-Ry! spuse serios hyung Jin.
-Da hyung, stai calm.
-Și poate o aduci și la noi acasă, ca să ne bucurăm și noi de ea nu doar tu.
Okay, asta a sunat ciudat doar în capul meu, sau ce? îmi spun în gând.Perspectivă autor
În timp ce Mary vorbea cu domnul Bang în birou, Taehyung o aștepta în fața ușii, uimit de faptul că în loc să se audă o discuție serioasă, se auzeau mai mult râsete.
-Domnule, ce se întâmplă înăuntru de este atâta gălăgie? Nu a intrat domnișoara de mai devreme? îl întrebă fata de la recepție pe băiat, apărând de nicăieri.
-Unu la mâna atât eu cât și băieții ți-am spus să ne spui pe nume, doar ești mai mică ca noi și doi la mână ba da, ea a intrat dar se pare că sunt prieteni buni. îi spuse el, nevăzându-i sclipirea din ochi.
-Scuze că te întreb, adică știu că n-am dreptul dar cine este? întrebă sfioasă. Păreți apropiați.
-Make-up artista... spuse el stând puțin pe gânduri. Prietena mea cea mai bună și prietena băieților. îi răspunse zâmbind tâmp.
În timp ce el spunea toate astea, fata stătea cu ușa crăpată.
-Ce faci... vru domnul Bang să spună dar fu întrerupt.
-Șhh! spuse fata punându-și degetul la nas, semn să tacă iar domnul Bang se conformă înțelegător .
Cât timp stătea și ascultă, Mary observă strălucirea din ochii celeilalte fete. Acea strălucire pe care și ea o avea când era vorba de Taehyung.
După ce decise să iasă, fata trecu pe lângă Taehyung indiferentă, nebăgându-i în seamă; văzând asta, băiatul o trase de mână și o întoarse cu fața la el, uitându-se încruntat și cu o privire confuză la ea însă Mary nu arătă nici o expresie ci doar își trase mâna, văzându-și încontinuare de drum.-Spre apartamentul din Gangnam! îi spuse Taehyung șoferului, vizibil nervos de situație.
Jumate din drum fu liniștit, cei doi nebăgându-se în seamă ci doar privind pe geamuri, asta până când băiatului îi sări o piuliță...
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...