10:40 Razele dimineții își făcu de mult apariția printre mica crăpătură a draperiilor lungi, găsindu-i pe cei trei, sau mai bine spus, pe cei doi iubiți care dormeau duși și pe micuța Princess în aceeași cameră.
-Ce drăguți sunt. spuse Princess în șoaptă, făcându-le câteva poze, în timp ce cei doi dormeau nestingheriți într-o poziție ciudată și amuzantă.
Mary dormea pe burtă, cu un picior pe Taehyung și celălalt pe pat, mâinile lălâi, una sub cap și una "aruncată" pe pieptul băiatului, și fața jumate în pernă, jumate spre băiat, părul avându-l în toate direcțiile; iar Taehyung dormea pe spate, cu piciorele puțin deschise și trunchiul ușor într-o parte, strângând mâna fetei în brațe ca pe o pernă, părul avându-l ușor pe față, asta creându-i o imagine de băiețaș drăguț și pur.
-Dacă aș fi și eu așa cu Ko...Eun Woo. își spuse iar în șoaptă, privindu-i admirativ. Îi las să doarmă. continuă, ieșind ușor.După ceva timp, cei doi somnoroși începu să dea și ei semne de trezire, fata fiind prima, aceasta scărpinându-se puțin în cap și căscând, apoi îmbrățișându-l strâns pe băiat și punându-și capul pe pieptul lui, alitându-se, dar încă cu ochii închiși.
Perspectivă Mary
Doamne, atât de bine se simte să ai persoana iubită în brațe de cu dimineața? mă întreb în gând, strângându-l mai mult în brațe pe cel pe care-l iubesc, el băgându-și mâna în părul meu, începând să-mi maseze scalpul.
-Cât e ceasu'? îl întreb mormăind, afundându-mi fața în pieptul lui.
-Îmm...nu știu. mormăi și el, la fel de somnoros, întinzându-și mâna după telefon. E...11. spuse lăsând telefonul și întorcându-se spre mine cu tot corpul, strângându-mă cu mâna pe care o băgă sub mine la pieptul lui, încă având ochii închiși.
-Am dormit mai mult ca de obicei. îi spun, având încă fața în pieptul lui și ochii închiși.
-Îhm, am dormit duși. spuse și el, căscând.
-Oare s-o fi trezit Princess? îl întreb, deschizându-mi ușor ochii și privindu-l somnoros, la fel de ușor deschizându-și-i și el.
-Nu știu. spuse cu o voce joasă, demențială, și privindu-mă somnoros cu ochișorii lui dulci. Cred. spuse iar, scoțând un mic plescăit din buze care mă înnebuni. Vrei să te duci să vezi?
-Îhm. îi spun ridicându-mă ușor și dându-mă jos pentru a-mi lua halatul. Mă duc să văd. îi spun în timp ce-mi legam cordonul, aplecându-mă puțin peste pat și pupându-l pe obraz.
În timp ce mă îndreptam spre camera lui Princess și beam suc, am simțit un miros minunat care m-a îndreptat spre bucătărie, dându-mi de înțeles că ea deja este trează.
Odată ajunsă la bucătărie, am observat-o pe surioara iubitului meu, stând pe telefon, nesimțindu-mi prezența.
-Ce miroase așa bine? o întreb îndreptându-mă spre cuptor după mirosul plăcut, lăsând sticla de suc pe blat.
-Ohh! spuse tresărind puțin. Neața, unnie!
-Neața! îi spun zâmbind. Te-ai trezit de mult?
-Nu chiar. Acum vreo jumătate de oră. îmi spuse după ce se gândi puțin. Am venit și la voi, dar dormeați.
-Aa, păi și de ce nu ne-ai trezit?
-Dormeați prea bine și frumos ca să vă trezesc, așa că v-am lăsat să dormiți încontinuare. spuse zâmbind inocent.
Chiar se vede ca e soră cu Taehyung.
-Trebuia să mă trezești măcar pe mine, aș fi stat cu tine. îi spun, apoi simțind iar mirosul. Și, draga mea, ce miroase așa bine?
-Păi am făcut niște mochi. spuse zâmbind, venind lângă mine. Sper că nu te superi...
-Offf, tu... îi spun ciufulindu-i părul. Normal că nu mă supăr, ba chiar de abia aștept să mănânc. Dar cu ce-ai făcut? Din câte știu eu, n-aveam făină de orez.
-Păi... vru să spună, dar se auzi un lătrat.
-Yeontan! spun fericită, luându-l în brațe pe micuțul care fugea spre mine, acesta începând să mă lingă vesel pe față. Când a venit? o întreb pe Princess.
-Asta voiam să-ți spun, a venit Jimin mai devreme și l-a adus, așa că am fost cu el până la magazinul din spate. mă lămuri ea. Aa, da, și a spus că își cere scuze că nu mai poate sta cu el, dar trebuie să plece până la mama lu' Mi Re.
-Aish! Pramati ce sunt! Nu puteau să-mi mie că m-aș fi dus eu să-l iau și nu s-ar mai fi stresat atât. spun supărată, mângâindu-mi puiul. Ia stai puțin. Avem magazin în spate?
-Se pare că da.
-Bună dimineața, razele mele de soare! se făcu Taehyung auzit. Ce fac iubita mea și cea mai bună soră din lume? ne întrebă, venind și luându-mă în brațe pe la spate. Omo! A venit băiețelul meu acasă! spuse, începând să-l mângâie pe Tan, nedându-mi mie drumu'.
-Oppa, eu sunt singura ta soră. îi spuse Princess.
-Da, dar și cea mai bună. se dădu el mare și deștept.
-Ai stat puțin mai mult în pat decât ai spus. îi spun eu, întorcându-mi capul spre el.
-Da, dar spre apărarea mea, m-am și spălat pe dinți. se scoase el.
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...