De dimineață, fata se trezi cu un picior peste Taehyung și mâna lui pe talia ei.
-De ce este așa complicat? se întrebă ea în șoaptă.
-Ce este complicat? o întrebă băiatul, trezindu-se și căscând. Aa, scuze pentru aseară, cred că eram prea obosit... îi spuse frecându-și ceafa.
-Nu face nimic...A da chiar! spuse Mary realizând ceva. Tae din câte știam eu, tu țipai în somn. De ce nu mai țipi sau lovești? îl întrebă ea.
-Sincer, chiar nu știu. De când ești aici nu mi s-a mai întâmplat. recunoscu el.După ce își făcu rutina, Mary coborî jos și se întrebă oare unde sunt toți, mai ales Jin; se gândi că poate ceilalți dorm iar cel mai probabil Jin e la magazin.
Trecând peste gândurile ei, Mary se apucă să facă micul dejun însă doar pentru ea și Taehyung. Când să pună ouăle în tigaie, fata tresări speriată de două brațe ce o prinse între blat și persoana respectivă.
-Unde sunt ceilalți? îi șopti Taehyung la ureche, făcând-o să i se zbârlească pielea pe ea.
-Nu știu. spuse ea, întorcând capul și încercând să pară puternică însă când întoarse obrazul, buzele lui Taehyung se lipi de el.
-*tuse*Mă scuzați, am să plec! spuse Sae Ro cu vocea ei pițigăiată.
-Aa, Sae Ro, tu erai acasă?! o întrebă, Mary dând mâinile băiatului la o parte. Vrei și tu omletă? o întrebă iar, încercând să pară că nimic nu s-a întâmplat.
-Da eu sunt acasă și da vreau! spuse ea așezându-se la masă.Perspectivă Taehyung
Aish! De ce intervine fata asta fix când nu trebuie? Acum Ma-Ry sigur se simte ciudat.
-Mă duc să-l sun pe Namjoon! le spun dar în special lui Ma-Ry.
-Okay. spuse Ma-Ry preocupată de mâncare.
Conv. telefonică:
-Alo hyung. Unde sunteți?
-Hei Tae! Păi eu cu Yoongi și Hoseok suntem la filmările pentru videoclip iar de restul nu știu...De fapt stai, aseară mi-a spus Jungkook că se duc la sală.
-Aa, okay hyung. Păi atunci ne vedem acasă, paaa!
-Pa Tae, vezi ce faci cu Ma-Ry!
Sfârșit conv. telefonică!
Ce om pervers, nu mai prostii are în cap.
-Ești împreună cu Tae? o aud pe Sae Ro întrebând-o pe Ma-Ry.
-Cee!? Nu!! Suntem doar prieteni. ii spuse Ma-Ry.
-Hmm...ciudat! Păreți cam apropiați. zise Sae Ro iar eu decid să intervin.
-Păi suntem! îi zic eu intrând iar ea rămase mută. Doar suntem cei mai buni prieteni.Pe tot parcursul mesei a fost liniște și doar câteva zâmbete din partea lui Ma-Ry.
- Tae, poți spăla tu vasele că eu mă cam grăbesc să ajung la G-Dragon. îmi spuse ea.
-Desigur. Baftăăă!! îi spun, făcându-i semn ca să se ducă să se pregătească.
Sunt chiar mândru de ea că a ajuns să-l machieze și pe G-Dragon, cred că o să ajungă departe cu asta.
În timp ce spălam vasele aud o voce în spatele meu.
-Hei Tae! spuse fata.
-Hei Sae Ro! Vrei ceva? o întreb eu.
-Nu Tae, doar vream să vorbim. De când am venit nu am vorbit deloc... spuse lăsând capul în jos.
- Okay, să vorbim. îi spun eu. Și, ce te aduce în Seul?
- Am venit pentru un castig. spuse ea.
-Casting? Casting pentru ce, adică tu deja faci modeling .
-Da dar dau un casting pentru o renumită firmă de aici. Mai ști când eram mici și ne jucam iar eu eram modelul și tu fotograful. spune ea dar fu întreruptă de Ma-Ry.
- Tae, eu plec! spuse ea și mă luă în brațe.
-Okay, mult noroc! îi spun pupând-o pe obraz. Să nu uiți de poze!!! strig înainte să deschidă ușa.
-Daa! îmi strigă trăgând ușa în spatele ei.După ce a plecat Ma-Ry am mai stat puțin de vorbă cu Sae Ro apoi m-am gândit să mă duc să mai compun câte ceva. Când am dat sa plec, am simțit două brațe înconjurându-mă.
-Sae Ro, ce crezi că faci? o întreb, dând-o la o parte.
-Doar mi-a fost dor de tine. îmi spuse iar eu am plecat lăsând-o acolo.Perspectivă Mary
Ajunsesem la locul unde trebuia să-l machiez pe G-Dragon și încercam să-mi liniștesc emoțiile.
-Tu ești Ma-Ry? se auzi o voce din spatele meu.
-Da. spun întorcându-mă și văzând că este chiar G-Dragon. Bună ziua! spun făcând o plecăciune.
-Deci tu ești incredibila make-up artistă. spuse frecându-și bărbia și analizându-mă. Interesant! Ești cam micuță față de celelalte.
-Ce vreți să spuneți? întreb confuză.
-Păi umblă vorba cum că ai fii o make-up artistă incredibil de bună și multe companii se bat pe tine. îmi spuse el în timp ce mergea iar eu îl urmam. A da! spuse și se întoarse spre mine. Nu mai vorbi așa, vorbește normal ca unui prieten.
-În regulă. spun urmându-l iar.În timp ce îl machiam, mă tot gândeam la ce spusese el. Cum adică umbla vorba despre mine și cum adică se bat companiile pe mine?
-Acum înțeleg. spuse el, rupându-mă din gândurile mele.
-Poftim? Ce înțelegi? spun confuză.
-Înțeleg de ce te-a ales Kim Taehyung, chiar ești frumoasă și ai un chip blând, angelic. îmi spuse el făcându-mă să mă rușinez și să îmi dau părul după ureche. Acum înțeleg și de ce compania nu vrea să te dea la nimeni și abia am reușit să fac rost de tine. continuă ridicându-se și uitându-se în oglindă, fiind gata deja. Taehyung e chiar norocos că te are! spuse făcând cu ochiul.
-Mersi! spun rușinată lăsând capul în jos. Umm...dacă nu te superi putem face o poză? îl întreb făcându-mi puțin curaj.
-De ce doar una? mă întrebă el apoi chemă un bodyguard ca să ne facă poze.După ce am făcut pozele mai ceva ca la o sesiune foto, i-am mulțumit, ne-am luat la revedere și am plecat spre casa.
-Doamne toate astea sunt un vis? Dacă da, te rog nu mă mai trezi! spun ușor pentru mine, făcându-l pe taximetrist să mă privească ciudat.
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomantizmDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...