capitolul 71

149 8 5
                                    

!Știu numele și perioada relatări evenimentelor/premilor, nu sunt cele reale, dar nu uitați acesta este un FanFiction!
                                                                       
                                                                      
                   Perspectivă autor

Peste o săptămână și trei zile
  Ziua premierilor:
-Ya! Kim Taehyung, stai locului, altfel te las și te trimit așa! strigă fata, nervoasă.
-Dar nu pot! se plânse el.
-Și de ce mă rog nu poți? îl întrebă ea, punându-și o mână în șold. Ai uitat cumva că eu am fost make-up artista ta, îngâmfatule!?
-Pentru că m-am obișnuit cu Ma-Ry. îi spuse el, serios. Și nu, nu am uitat.
-Ce se întâmplă? întrebă Ma-Ry, apărând de nicăieri, văzându-i pe cei doi că se ciondănesc.
-Micuțul tău îngâmfat, n-are liniște ca să-l pot machia. Zice că s-a obișnuit cu tine și vrea atingerea ta. îi explică fata.
-Ya! N-am spus nimic de atingere! sări el să se apere.
-Hai mai taci că sigur la asta te refereai. îi spuse ea, închizându-i gura.
-Layla, îmi poți da mie puțin? o întrebă Ma-Ry pe fată, referindu-se la pensulă de fond de ten și burețel.
-Dar te vei murdări. îi spuse Layla, făcând referire la ținuta ei de scenă, Mary fiind deja gata.
-Nu o să o fac, stai liniștită. îi spuse, luându-i pensula și burețelul din mâini.
-Ești extrem de frumoasă. îi spuse Taehyung, în timp ce ea se apucă să-l machieze. Dar e cam multă piele la vedere.
-Nu mai fi așa, n-ai de ce...știi că am ochi doar pentru tine. îi spuse ea, plimbându-și intenționat degetul pe buza lui de jos.
-Acum stai potolit, pramatie ce ești! țipă Layla la el, făcând-o pe Mary să râdă.
-Ce se întâmplă aici? întrebă Jimin, apărând lângă ei. Wow! Micuțo, așa o să ieși?
-Da. îi spuse Mary simplu, fiind concentrată pe fața lui Taehyung.
-Poate că dacă eu nu deveneam tata și nici nu aveam iubită, iar tu erai singură, acum mă dădeam la tine. îi spuse el în glumă.
-Ya! Park Jimin! țipă Taehyung la el.
-O să te spun lui Mi Re! interveni Jungkook, în ajutorul prietenul său.
-Glumeam, glumeam! spuse el, ridicând mâinile.
-Ar fi bine. îi spuse Taehyung amenințător, privindu-l ucigător.
-Ya! Fi atent la mine, lasă-l pe Jimin. îi spuse Mary, întorcându-i capul spre ea. Știi că așa mai este el, prost.
-Ya! Nu sunt prost! țipă Jimin.
-Stați liniștiți că, chiar dacă nu o să salivați voi, cu siguranță vor saliva toți ceilalți băieți. le spuse Layla, serioasă. Și își vor face scene cu ea. continuă, făcându-i lui Taehyung cu ochiu', acesta văzând-o în oglindă.

-Anul acesta, festivitate premiilor PMMA, este deschisă de o artistă de talie internațională, o artistă care a depășit barierele naționalități și limbi. Deschide premierea Golden Melon Music Awards...Ma-Ry! spuse, bine binecunoscutul, Ji Chang-wook.

   În timp ce fata performa pe scenă, în public, Taehyung și restul băieților făceau gălăgie, cât toți oamenii de acolo la un loc, dansând, cântând și strigând numele fetei, restul idolilor privindu-i oarecum ciudat din cauza comportamentului lor; iar la sfârșit, aceștia începu să aplaude foarte tare, Jimin ba chiar fluierând, în timp ce Taehyung o privea mândru pe iubita lui, dar și prin jur pentru a vede cum o privesc ceilalți idoli, acesta neștiind că deja majoritatea aveau scene în cap, cu toate că nu arătau.
  
   După ce aceasta termină, pe scenă începu să performeze idolii nominalizați pentru premii, într-un final urcând pe scenă și băieții "lui Mary", aceștia fiind ultimii, datorită faptului că au ce mai lungă prestație.


   După terminarea spectacolului artistic, începu și adevărata premiiere, majoritatea premiilor fiind câștigate de băieții, mai puțin cele pentru artiștii feminini și grupurile rookie.
   În sfârșit se ajunse și la al doilea cel mai important premiu al serii, "Premiul Albumul Anului ", primul fiind "Premiul Grupul Anului"(câștigat de ei), pe scenă urcând renumitul Park Seo-joon aka prietenul bun al lui Taehyung.
-Iar premiul Golden Melon Music Awards "Albumul Anului ", merge la... spuse acesta, scoțând ușor cartonașul din plic. Bangtang Sonyondan! strigă, băieții ridicându-se rapid și luându-se în brațe, Taehyung mai că începând să plângă.


-Ați fost incredibili! le spuse Mary, sărindu-le în brațe.
-Nici tu n-ai fost mai prejos. îi spuse Hoseok. Ai fost super wow!
-Mersi, mersi! spuse ea, făcând plecăciuni.
-Să știi că ai fost prea sexy pe scenă. îi șopti Taehyung la ureche.
-Hai să nu exagerăm. îi spuse ea, luându-l în brațe. Și pe tine se uitau toate fetele alea. continuă, desprizându-se din îmbrățișare.
   Fără să mai spună ceva, Mary se îndreptă spre gentuța ei și scoase un elastic mic de păr, pe care îl luă și se îndreptă cu el spre băiat.
-Hai să-ți fac un moț. îi spuse râzând,  apucându-l de mână și ducându-l pe canapea. Îți stă extrem de bine așa brunet, te face sexy. continuă, rânjindu-i, și prinzându-i o codiță în mijlocul capului. Ești așa cute, dar mai trebuie să tăiem puțin din păr. spuse, jucându-se cu codița lui. Acum hai să te demachiezi.
-Și mie cum îmi stă? întrebă Jungkook, intervenind și el.
-Și ție îți stă foarte bine. îi spuse ea, făcându-i semn să se aplece puțin.
   Acesta se aplecă la nivelul ei, zâmbind, ea începând să-l ciufulească puțin, făcându-l pe Taehyung să-i privească oarecum ciudat. Cu toate că știa că între cei doi nu ar putea fi vreodată ceva, în interiorul lui tot era ceva ce-l măcina oarecum.
-De fapt, toți arătați foarte bine cu aceste tunsori și culori noi. spuse ea mai tare, băieții zâmbindu-i.
-Toți arătați bine, inclusiv tu! spuse Layla, intrând în cameră și mergând să o ia în brațe. Ai fost wow! Taehyung, unde ai ținut-o ascunsă până acum? îl întrebă ea pe vărul său, acesta frecându-și rușinat ceafa.
-În dormitorul lui și în apartamentul din Gangnam. îi răspunse Jimin, rânjind la prietenul său.
-Ooo, domnișorul Park Jimin! spuse roșcata, îndreptându-se spre el. Domnișoara Mi Re, unde este?
-Mă poți demachia tu? o întrebă Taehyung pe Mary. Te rog.
-Normal că pot, nu-i nevoie să mă rogi. îi spuse ea, cald. Trebuie doar să-mi spui, și eu voi face orice îmi ceri.

   După ce Taehyung  fost demachiat, acesta se duse să se schimbe, și când se întoarse, o apucă pe Mary de mână și începu să meargă cu ea.
-Vreau să-ți prezint pe cineva. îi spuse el, ea doar dând afirmativ din cap.
   Odată ajunși în fața ușii deschise, nevăzându-se a cui cameră este, Taehyung bătu odată ironic în ușă și intră fără a mai spune ceva, știind că deja era așteptat.
-Hyung! strigă el, lăsând-o pe fată și luându-l în brațe pe băiat.
-Oh, Doamne! Tu ești...

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum