-Băieți am ajuns! strig bezmetic în timp ce mă descălț.
După ce mi-am luat papucii, nici bine nu m-am ridicat că copila mea mi-a sărit în brațe.
-Așa dor ți-a fost de mine? o întreb după ce rupem sărutul.
-Da!! A fost nasol rău drumul fără tine. spuse dându-mi iar un pupic mic.
-Nu-ți mai e frică că ne văd băieții? întreb legănându-mă cu ea în brațe.
-Nu, pentru că nu sunt acasă. spuse așezându-și mai bine mâinile în părul meu.
-Hmm...păi atunci am putea... vreau eu să spun dar ea mă opri cu un pupic.
-Trebuie să mergem după ei la cafenea.
-Nu mai bine mergem noi în dormitor? o întreb făcând ochii de cățeluș.
-Nu mai bine vi tu la mine în seara asta? mi-o întoarse ea lingușitoare.
-Și cu băieții ce fac?
-Păi dacă mergem la cafenea, le putem spune că mergi să mă duci pe mine acasă și că ai rămas pentru că aveai amețeli și nu puteai merge.
-Ah, deșteapta mea! spun dându-i un sărut. Hai să mergem prințesă.Perspectivă autor
-În sfârșit au ajuns prințul și prințesa! spuse Yoongi ironic.
-Hăă?! spuse Mary, făcând o față confuză.
-Se referă că ați întârziat prea mult. spuse Hoseok, sorbind din ceai.
-Așa așteptați eram? întrebă ea așezându-se jos.
-Da pentru că, cu tine putem vorbi! spuse Jungkook.
-Dar e și Mi Re aici, puteați vorbi și cu ea.
-Serios? zise Namjoon, uitându-se la cei doi. Uită-te puțin la ei. spuse arătând spre Jimin și Mi Re. De când au ajuns aici, se ling și se privesc mai ceva ca într-un film cu proști.
-Plus că Jimin nu prea ne permite glume cu ea. interveni Jungkook.
-Luați-vă o cameră!! strigă Mary băgându-și capul între cei doi.15 min. mai târziu:
-Mă scuzați! spuse Mary ridicându-se și plecând afară.
Conv. telefonică:
°-Alo?°
°-Ce e cu știrea aia!?! De ce nu mi-ai spus?!°țipă bărbatul prin telefon.
°-Mai ușor! Mi-ai spart timpanul!°
°-Lasă vrăjeala și răspunde-mi!°
°-Mihai, ești idiot? Nu este nimic adevărat, ști doar că dacă ar fi ceva ți-aș spune.°îl minți ea.
°-Sigur nu minți? Adică doar îmi fac griji să nu pățești ceva.°
°-Sigur Mihai! Și voi avea grijă, stai calm. Acum hai că vorbim mai încolo pentru că sunt cu băieții.°
°-Off, bine. Paa!!°
Sfârșit conv. telefonică
După ce închise telefonul, Mary se întoarse pentru a intra înapoi dar se ciocni de un băiat.
-Ești orb?! strigă ea la persoana respectivă.
-Pardon? spuse băiatul, uimit că țipă la el. Tu nu ști cine sunt eu?
-Tu chiar ești idiot! răbufni ea iar. Tu vezi ce mi-ai făcut?! spuse arătând spre jacheta pătată.
-Iartă-mă pe mine! spuse apropiindu-se de ea. Dar oricum frumusețea ta eclipsează acea pată micuță. continuă, mângâindu-i obrazul.
-Ia mâna sau rămâi fără! spuse privindu-l ucigător.
-Offf, micuța de tine! spuse el iar în secunda următoare fata îi întoarse mâna la spate, strângându-i-o.
-Ți-am spus să nu te pui cu mine! spuse strângându-i încheietura mai tare. Dacă ar afla iubitul meu, cu siguranță n-ai mai putea merge! continuă, arucându-l pe jos.
-Apropo, eu sunt Chanyeol. Mi-a făcut plăcere! spuse băiatul de pe jos, înainte ca ea să intre înapoi.Perspectivă Taehyung
Stăteam cu băieții și încă o așteptam pe Ma-Ry. Oare ce tot îi ia atât? mă gândesc eu întorcând privirea spre geam, văzând ceva ce mi-a ridicat tensiunea. Ma-Ry atinsă de un alt băiat! Atât de aproape de el! Deci asta face ea când vorbește la telefon.
-Uuu, băieți i-a priviți! Ma-Ry și un băiat! spuse Jin, enervându-mă mai rău.
-Uhu, Tae ți-a luat-o înainte! spuse și Jimin, ajugându-mi la limită.
-Mi Re-ssi dacă iubitul tău nu-și ține gura, s-ar putea ca, copilul să rămână fără tată!Perspectivă Mary
Doamne cât m-a călcat pe nervi idiotul ăla! Plăcere pe dracu să-l ia, jur că dacă-l mai văd îl calc în picioare!
-Ce ai pățit? mă întrebă Mi Re, referindu-se la pată.
-Un idiot a dat peste mine! spun așezându-mă și punându-mi mâna pe sub masă peste cea a lui Tae dar acesta și-o trase.
-Aham, știm! spuse Jimin rânjind. Apropo, bună alegere cu Chanyeol.
-Jimin oprește-te! spuse Mi Re.
-Poftim?! Ce alegere? Despre ce vorbiți? întreb confuză. Taehyung ce se întâmplă? îl întreb pe el dar acesta doar se uită dezamăgit la mine, nespunând nimic.Perspectivă autor
Timpul trecu iar cei doi tot nu își vorbeau, tensiunea dintre ei fiind destul de vizibilă.
-Taehyung, du-o tu pe Ma-Ry. îi spuse Namjoon, fiind conștient că cei doi au ceva de lămurit.
-Desigur hyung! spuse el simplu, dând din cap.
-Stai! strigă Mi Re, apucându-l de mână. Taehyung, nu e ceea ce pare, Ma-Ry chiar te iubește. îi șopti ea apoi îi dase drumul.Odată ajunși la apartament, Mary se închise în cameră iar Taehyung se făcu comod pe canapea. Băiatul stătea și se gândea la ce îi spuse Mi Re, nici lui nu-i venea să creadă că fata l-ar înșela, mai ales după tot ce facuse pentru ei doi dar ceea ce văzu îl afecta tare; pe de cealaltă parte, fata se dezbracă și se schimbă cu un hanorac pe care îl găsi în cameră apoi se puse în pat cu genunchii la piept, începând să plângă.
22:15 Stomacul fetei deja începu să ceară mâncare dar de supărare și rușine aceasta nu îndrăznea să coboare; după ce începu să scoată din ce în ce mai multe sunete, Mary își luă inima în dinți și începu să meargă cu pași mici și înceți, gândindu-se că există două variante, prima ca Taehyung să fii plecat iar a doua ca el să doarmă liniștit.
Odată ajunsă jos, fata era mai mult ca sigură că acesta a plecat atunci când văzu că lumina și televizorul sunt stinse însă filmul i se tăie atunci când duse paharul de suc la gură și auzi un tușit din spatele ei; aceasta se întoarse speriată însă tot ce văzu era un Taehyung care se îndrepta foarte sexy spre ea.
Ajuns lângă ea, băiatul o apucă de talie și o trase mai aproape de el astfel încât să fie lipiți...
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...