-Park Jimin, nu te întrece cu gluma. îi spuse Ma-Ry, sosind și ea lângă Taehyung.
-S-a făcut, my lady! îi spuse el, în glumă, făcând o plecăciune.
-Băiat bun. îi spuse ea, bătându-l pe cap. Ce face mămica mea? o întrebă pe fata venită, luând-o în brațe.
-Nu la fel de bine ca mătușica. îi spuse ea, râzând, referindu-se la părul ciufulit pe care Ma-Ry îl avea în cap.După ce cei patru intră înăuntru, aceștia începu să discute despre chestii normale și serioase, dar și să-și urmeze rutina de glume "a la cei patru nebuni".
-Domnule Park Jimin, să știi că îmi datorezi 22,327.66 de woni. îi spuse Ma-Ry, venind cu gustările.
-Ce?! Și de ce mă rog? o întrebă Jimin, confuz.
-Pentru că, și deoarece, i-am cumpărat iubitei tale căpșuni, înghețată și gogoși. spuse ea, lăsând gustările pe măsuță.
-Așa, și? Până la urmă și tu ești mătușa. îi spuse Jimin.
-Ce zgârcit. spuse ea, strâmbând din nas.
-Ba nu...și oricum, până la urmă ești plătită din munca mea.
-Asta nu-i adevărat. Sunt plătită din munca iubitului meu, TaeTae. îi spuse Ma-Ry, cuibărindu-se la pieptul lui Taehyung.
-Aici are dreptate. îi spuse Taehyung lui Jimin, strângându-și iubita la piept.
-Cât de drăguți sunteți! le spuse Mi Re, fugând de la lângă Jimin și așezându-se între cei doi, luându-i în brațe. Sunt așa happy că sunteți împreună! continuă, strângându-i în brațe. Acum hai să alegem filmul.
-Stați așa, alegeți-l voi, eu mă duc să-l aduc pe Tan. spuse Ma-Ry, ridicându-se.
-Tan?? întrebă Jimin confuz.
-Da, Yeontan. spuse fata, stând în picioare.
-Da, știu cine, da' cum adică să-l aduc? E aici?
-Da. îi spuse ea, îndreptându-se spre scări. Tannie!! strigă bătând din palme, înainte de a urca. Hai la mama!
În nici câteva secunde, micuțul cățeluș își făcu apariția, alergând pe scări, direct în brațele fetei.
-Fugi la tati! îi spuse, dându-i drumul pe jos.
-Ce face pufoșenia mea? spuse Mi Re, luându-l din brațele lui Taehyung și punându-l între ea și Jimin, începând amândoi să-l mângâie.
-Ce dor mi-a fost de tine. îi spuse și Jimin.
-Ya! Lăsați-mi copilul în pace! le spuse Ma-Ry, luându-le cățelul din brațe și așezându-se cu el lângă tăticul lor. Voi aveți copilul vostru. continuă, arătând spre burta fetei. Acesta este al nostru.2:10 După terminarea filmului...sau mai bine spus filmelor, cei patru se îndreptă spre camere, acum aflându-se fiecare cuplu în camera lui.
-Tae, ai primit un mesaj! strigă Ma-Ry, în timp ce făcea patul, iar Taehyung făcea duș.
-Vezi tu cine este! strigă și el, având încredere maximă în ea.
-Cine Doamne iartă-mă o fi la ora asta? își bolborăsi ea, îndreptându-se spre telefon.
După ce fata luă telefonul și văzu că este un număr necunoscut, intră în conversație, și efectiv rămase mută la propiu.
Aceasta îi lăsă telefonul și se reapucă de ce făcea înainte, fiind total cuprinsă de tristețe, gelozie, gânduri rele și frică.
-Cine era? o întrebă Taehyung, ieșind și ștergându-se pe cap cu un prosop.
-Ni-nimeni, doar mi s-a părut mie. îi spuse, trezindu-se la realitate. Cred că ar trebui să te bagi la somn, este târziu... continuă, el observându-i schimbarea.
-Tu unde te duci? o întrebă, prizând-o de mână.
-Să fac și eu duș. spuse, încercând să pară bine, acesta dându-i drumul.
În timp ce ea se îndrepta spre duș, el se gândea la ce o fi pățit dintr-o dată, acesta observându-i comportamentului schimbat și chipul trist, care încerca să ascundă ceva.
Cu tot felul de întrebări în cap, Taehyung își luă telefonul și intră pe KakaoTalk, observând un număr necunoscut.
-Cine o fi? Eu am crezut că o fi Eun Woo. își vorbi el singur.
Acesta intră în conversație și rămase și el uimit, dar nu la fel ca Ma-Ry, fiind deja oarecum obișnuit cu așa ceva.-Ce ai? o întrebă el pe față, când aceasta ieși din baie, încercând să facă pe neștiutorul.
-Nimic... îi spuse ea, mergând spre oglindă.
Băiatul se ridică de pe pat și se îndreptă spre ea, luând-o de umeri și îndreptându-se cu ea spre la pat, unde o așeză jos.
-De ce nu vrei să-mi spui ce ai? o întrebă blând, așezându-se între picioarele ei și luându-i mâinile într-ale sale.
-Pentru că nu pot...ești iubitul meu și nu vreau să-ți spun tâmpenii ca să mă crezi disperată...
-Ma-Ry, înainte de toate, suntem cei mai buni prieteni, îmi poți spune orice și oricând, niciodată nu te voi judeca. Înainte de a fi iubiți, suntem cei mai buni prieteni, mereu vom fi! Iar ca cei mai buni prieteni, ne putem spune absolut orice.
-Mi-e frică să nu-mi fi luat... îi spuse ea, lăsând capul în jos.
-Nimeni nu mă va putea lua de lângă tine....nici măcar eu însumi, deci spune-mi ce ai... îi spuse el blând, ștergându-i lacrima care-i căzu.
-Când ai primit mesajul acela, era o poză nude...Și mi-e frică Tae, mi-e frică să nu te pierd...Da, într-adevăr, este și gelozie când văd că primești mesaje și poze indecente de la alte fete, dar mai presus e frica de a-mi fi luat...adică ai milioane fete care te plac și te vor...ȘI mult mai bune și mai frumoase decât mine...oricând m-ai putea lăsa și înlocui, mai ales că eu sunt nimic pe lângă ele...
-Ascultă-mă bine, nimeni și nimic nu mă va putea lua de lângă tine! Nu contează câte poze nude primesc sau câte fete mă vor, pentru mine ești doar tu, nu-mi pasă cât de bune sunt altele. Tu ești totul pentru mine, iar totul e de neînlocuit. Doar acest corp îmi place. îi spuse, punându-și mâna pe bustul ei și coborând-o ușor până la burtică. Doar aceasta păsărică mă satisface. continuă, coborând mai jos cu mâna, pe zona ei intimă. Și doar aceste picioare... spuse făcând o pauză și plimbându-și mâna pe coapsa ei, începând dintr-o dată să-i lase mici pupicuri până la laba piciorului. Mă fac să o iau razna când le văd dezgolite. continuă, prizându-i talpa în mână și sărutându-i gentil și laba piciorului. Ai înțeles?
-D-da... spuse ea, mai că tremurând din cauza emoțiilor. Acum ridică-te, te rog. continuă, punându-și mâinile pe brațele lui, vrând să-l ridice.
-Mai întâi promite-mi că niciodată nu o să mai gândești așa. îi spuse el, ștergându-i lacrimile.
-Îți promit. îi spuse și ea, punându-și mâinile peste ale lui.
-Așa! spuse sărutând-o scurt și ridicându-se. Acum, unde-i Tan? o întrebă, uitându-se prin cameră.
-Cu Jimin și Mi Re. spuse ea, după câteva secunde auzindu-se ceva în ușă.
-Până la urmă tot cu mami și tati ai venit să dormi. spuse Taehyung, după ce deschise ușa, luând patrupedul în brațe. Vezi ce sexy e mami? Să ști că nu-i vina mea dacă o să-ți vină un frățior sau o surioară cât de curând. se făcu că-i șoptește cațelușului.
-Taehyung...chiar dacă vrem asta, este prea devreme...nu suntem nici măcar căsătoriți...dar mai important e că suntem abia la început... îi spuse fata, el băgând la cap tot ce-i trebuie.
-Dar totuși, să știi că eu sunt pregătit. îi spuse și el, făcându-i cu ochiul.--------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...