capitolul 64

163 12 3
                                    

Vă rog frumos să-mi iertați inactivitatea...îmi cer mii de scuze pentru lipsa mea, însă am fost foarte preocupată cu pregătirire pentru petrecerea de absolvire...promit voi revanșa💜I purpel you!💜
                                                                       
-În sfârșit ați venit! spuse fratele lui Taehyung, aruncându-și mâinile în aer. Stai, unde-i hyung?
-Se schimbă. îi spuse Mary, mergând spre bucătărie.
-Aaa, deci nu v-ați schimbat împreună.
-Stai, ce? spuse ea, oprindu-se.
-Nimic, nimic, nu-l luă în seamă. spuse Princess, intrând cu două boluri mari de floricele.
-Dă să te ajut! se repezi fata, luându-i un bol din mână.
-Hai să alegem filmul. spuse Eun Woo.
-Stați, unde sunt domnul și doamna Kim? întrebă ea.
-Mama s-a dus să aducă niște păturici, iar tata îi dă de mâncare lui Tan. spuse fata familiei. Au spus să căutăm un film până vin ei.
-Aaa, okay. spuse, așezându-se pe canapea. Deci, ce băgăm?
-Marș de pe locul meu! mârâi Taehyung la fratele său, care stătea lângă Mary.
-Acum, acum! spuse fratele său în glumă, ridicând mâinile ca și cum s-ar preda.
   După ce băiatul se mută, Taehyung se aruncă la propriu pe canapea lângă Mary, strângând-o în brațe, nerealizând  că părinții lui abia sosi.
-*tuse* Scuzați-ne că întrerupem. spuse domnul Kim, ironic.
-Ba nu. spuse fata, trăgându-se din brațele care nu-i dădeau voie să iasă.
-Mamă, tată, vă rog să mă iertați că sunt respectuos. spuse și el.
-Despre ce tot vorbești dragule? îl întrebă doamna Kim, punându-și mâna pe capul lui.
-Știu că sunt nesimțit fiindcă o țin pe Ma-Ry în brațe, de față cu voi, dar doar de data asta se va întâmpla. Promit!
-TaeTae, stai liniștit fiule, nu ai de ce să te ferești de noi. Nu ești deloc nesimțit, ba ești chiar cu mult simț, deci termină cu prostiile astea. Pe noi ne bucură ce vedem. îi spuse domnul Kim, fiului său.
-Deci, ați ales filmul? întrebă doamna Kim.
-Nu, hai să-l alegem împreună. spuse Princess.
-E bun? întrebă Princess, când filmul începu.

-Îmi place începutul! spuse Taehyung, entuziasmat de începutul filmului.
   În timp ce toți se uitau la film, băiatul își așeză ușor capul pe umărul fetei, dându-i un pupic mic pe gât.
-De acum încolo, nu mai ai voie să te satisfaci singur. îi șopti aceasta, așezându-se mai bine în brațele lui.

23:55 -Mi-a plăcut mult rău ziua de astăzi. O să-mi fie dor de ei... spuse fata, intrând în cameră, și lăsând cățelul jos.
-Și mie, a fost cea mai frumoasă zi din viața mea. spuse și băiatul, intrând și închizând ușa.
-De mâine revenim la viața noastră agitată. îi spuse ea, așezându-se pe pat. Yeontan! strigă bătând din palme, cățelul alergând imediat spre brațele ei.
   Aceasta îl prinse în brațe, lăsându-se pe spate și ridicându-l în aer, mai ceva ca pe un copil mic, jucându-se cu degetele în blănița lui pufoasă.
-Copiii mei! spuse Taehyung, îndreptându-se spre ea, și pupând-o pe frunte. Mă duc eu să mă schimb în baie
-În regulă, atunci eu mă schimb aici. spuse Mary, revenind la poziția din fund. Dar stai, i-al și pe Tan cu tine.
-Ce? De ce? întrebă el, confuz.
-Pentru că și el e băiat. îi spuse ea, dându-i-l în brațe.
-Ești amuzantă. spuse el, râzând și plecând cu, cățelul în brațe.
-Ce crezi? Semănăm! strigă fata la el, acesta deja intrând în baie.
-Știu! D-aia și suntem împreună! îi răspunde el, din baie.
   După ce amândoi se schimbă, aceștia se așeză în pat, pregătiți să stingă lumina, când dintr-o dată, Yeontan sări  în mijlocul lor, lingându-i pe rând.
-Acum suntem o familie completă. spuse Taehyung, luându-i pe amândoi în brațe. Mama, tatăl și copilul.
-Sunt așa fericită. spuse și fata, luându-i în brațe.
-Și eu. De abia aștept să avem propriul nostru copil, real.

A doua zi:
13;05 -La mine sau la tine? o întrebă Taehyung, aceștia intrând deja în Seoul.
-La mine, logic. îi spuse Mary, făcându-l să rânjească.
-De abia aștept să te simt. îi spuse el, plimbându-și senzual mâna pe coapsa ei.
-Și eu, de abia aștept să te simt în mine. îi spuse și ea, punându-și mâna peste a lui, urcându-i-o ușor.
   Atât de aproape era mâna lui de zona ei intimă, când dintr-o dată, un lătrat îi întrerupse; era Tan, care cerea atenție, de pe bancheta din spate, făcându-i pe cei doi stăpâni ai lui, să tresară.
-Da, frumosul meu. Ce ai pățit? îl întrebă fata, îndreptându-și toată atenția de pe băiat, pe el.
-Tannie, de ce îi strici tu treburile lui tati? îi spuse și băiatul,mângâindu-i blănița, în timp ce acesta stătea în brațele noii lui stăpâne.
-Pentru că știe că tati o să primească mai mult acasă. îi răspunse fata, dându-i un pupic pe buze.

   Odată ajunși în apartament, aceștia îl lăsă jos pe Tan, și începu să se sărute extrem de sălbatic, în timp ce micul ghemotoc alerga fericit prin casă. Taehyung o lipi pe fată de ușă, ridicându-i mâinile pe ea și împreunându-și-le pe ale lui, cu ale ei, corpurile lor deja arzând de nevoia plăcerii; acesta își mută mâinile pe coapsele ei, ridicând-o în brațele sale, aceasta înfășurându-și picioarele în jurul lui.
   În timp ce el își făcea de cap pe gâtul ei, Mary își băgă mâinile în părul lui, făcându-l să se excite și mai rău, dar bineînțeles că-l va ajuta să-și rezolve plăcerea...doar și ea avea aceeași situație ca a lui.
   Taehyung începu să o strângă de coapse, aceasta scoțând un geamăt înfundat din cauza plăcerii; acesta o apucă mai bine, și începu să se îndrepte  spre prima cameră care le ieși în cale, nemaipăsându-i dacă este camera "de oaspeți" sau camera ei.

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum