capitolul 49

260 14 5
                                    

-Nebun, idiot sau oricum ai fi, ești al meu! spuse trăgându-mă într-un sărut.
   Doamne, fata asta mă omoară!
   Nici nu am mai stat să mă gândesc, că am lipind-o mai mult de perete și am presat-o de pieptul meu; își strânse picioarele mai mult și se prinse mai bine, începând să mă sărute sălbatic și să se joace cu buzele mele, mușcându-le din când în când.
-Ahh! spun prin sărut, când aceasta trase puțin mai tare de buză. Așa vrei să joci? o întreb, trăgându-mi puțin capul.
-De data asta jucăm după regulile mele. spuse ea privindu-mă superior.
-Ești sigură? o întreb seducător la ureche, coborându-mi mâna la locul ei sensibil și mușcându-i lobul urechii.
-D-d-ah! spuse mai mult gemând, închizând ochii.
-Deci nu-ți place jocul meu? întreb iar provocator, presându-mi mâna mai tare peste păsărica ei.
-Ba-ba, ba da. spuse încet, lăsându-și capul puțin pe spate.
   Ma-Ry își băgă mâinile în părul meu, trăgându-mă iar într-un sărut, iar eu mi-am băgat mâna în pantalonii ei, începând să o masez ușor.
-Tae-Taehyung, poate vine cineva. spuse respirând scadant.
-Nu vine nimeni iubito. îi șoptesc, scoțându-mi ușor mâna pentru ai simți fiecare părticică a pielii.
   Odata ce mi-am scos mâna, aceasta sări din brațele mele și începu să mă împingă până când am ajuns să mă sprijin cu mâinile de masă.
-Am jucat prea mult după tine. îmi șopti peste buze. Nu crezi? continuă, mușcându-mi buza și masându-mi prietenul.
   Oh doamne, simțeam că explodez! Era atât de bine, atât de plăcut...la dracu era perfect! Jur că m-ai aveam puțin și explodam și dacă nu ne opream, cu siguranță toată compania i-ar fii auzit gemetele lui Ma-Ry.
-Mă înnebunești cu fiecare pas pe care îl faci, cu fiecare gest sau sunet pe care-l scoți. Mă omori! îi spun ridicând-o pe masă și sărutând-o, mâinile mele odihnindu-se pe coapsele ei. Acum hai să mergem acasă. continui, lipindu-mi fruntea de a ei și luând-o de mână.
-Stai! spuse oprindu-se pe loc. Te iubesc! îmi spuse dându-mi un pupic scurt pe buze. Acum hai să mergem.

-Nu crezi că ți-ai luat cam multă libertate? mă întrebă în timp ce își punea centura.
-Adică? întreb confuz, întorcând puțin capul de la drum.
-Adică Taehyung, de ceva timp nu mai umbli cu bodyguarzii și nici măcar cu șoferul. E periculos, știi bine!
-Nu contează, atât timp cât sunt cu iubita mea, totul este bine. spun zâmbind.
-Ba nu Taehyung, niciodată nu ști ce ți se poate întâmpla sau cine te poate găsi și să te hărțuiască. Mai presus de relația noastră ești idol, nu uita asta! Nu vreau să-ți pătezi sau să-ți neglijești cariera din vina mea...și mai important, nu vreau să ți se întâmple ceva sau să stau mereu îngrijorată, cu gândul că poți păți ceva! îmi spuse cu lacrimi în ochi.
-Nu mi se va întâmpla nimic de genul, îți promit! îi spun punându-mi mâna peste a ei. Uite și ca să fi tu sigură, de acum voi lua șoferul care este și bodyguardul meu preferat. spun, încercând să o fac să zâmbească.
-Așa! spuse întorcându-se spre mine, zâmbind.

                   Perspectivă autor

   Cei doi se aflau la semafor în așteptarea culorii verde, Taehyung odihnindu-și mâna pe piciorul fetei. La contactul cu piciorul ei, Mary își închise ochii, simțind cum parcă corpul ei o ia razna. Băiatul începu să-și miște ușor mâna de jos în sus, creându-i fetei mii de fluturași în stomac.
-Tae-Taehyung... reuși să zică fata cuprinsă de plăcere. Ce fa-faci?
-Ce fac iubito? spuse el inocent, de parcă nimic nu se întâmpla.
-Asta. spuse arătând spre mâna lui.
-Aaa, asta. Ce nu îți place? întrebă cu o privire confuză.
   Scena amoreză a celor doi, fu întreruptă de niște claxoane repetate.
-E verde. spuse Mary, încercând să-i dea mâna.
-Ah, da! spuse el pornind.
   Spre "ghinionul" ei, băiatul porni puțin mai tare văzând că în fața lui e liber astfel ea se clatină din neatenție, mâna căzându-i pe prietenul lui Taehyung.
-Ahh! scrânci el când îi simți mâna.
-Oh doamne, iartă-mă! spuse ea cu o față care cerea milă dar neluându-și mâna de acolo.
-Ia mâna! reuși Taehyung să spună printre dinți.
-De ce? E așa de...tare. îi spuse mușcându-și buza.
-Tocmai d-asta Ma-Ry, doare! spuse el încercând să fie atent la drum.
-E mai bine asa? întrebă fata blând,  masându-i umflătura.
-Ah Ma-Ry, sunt așa de excitat și dacă nu te oprești, nu știu ce va urma! spuse el strângând din dinți dar fata nici nu-l luă în seamă ci încercă să-i deschidă pantalonii.
   Taehyung trase mașina pe dreapta, într-un loc cât mai pustiu iar ea reuși să-i deschidă pantalonii așa cum trebuie. Fata își băgă mâna în boxerii lui și începu să-i maseze minunăția. După câteva mișcări circulare, complete de sus în jos, Mary își lipi buzele de capul lui, sărutându-l ușor apoi începu să-l lingă până la testicule, inclusiv acestea.
   Când băiatul îi simți limba pe testicule, își lăsa capul pe spate de plăcere și gemu; văzând asta, fata îl luă în gură și începu să-l sugă mai ceva ca pe o acadea.
   Sugea, lingea și îl tachinat cu mușcături ușoare, aceasta făcându-l pe băiat să se simtă în al nouălea cer iar asta se demonstra prin gemele lui melodioase.
-Ah doamne, Ma-Ry!! gemu băiatul înainte de aș da drumul în gura ei.
   Ea înghiți tot lichidul alb, rămânându-i doar câte puțin la colțurile guri iar băiatul când o văzu, o trase în cel mai senzual dar și pervers sărut.
   Într-un fel sau altul, cei doi reuși să ajungă pe bancheta din spate fără a ieși din mașină sau a rupe sărutul.
   Taehyung îi trase fetei pantalonii, arucându-i pe jos și începu să-i maseze zona fierbinte, fata gemând în sărut. Acesta îi așeză picioarele pe umerii lui și se aplecă, sărutându-i tandru păsărica; începu să o tachineze prin a o trage ușor cu dinții de labii, în același timp masându-i clitorisul. Băiatul își introduse limba în vaginul ei și începu să o miște încet, neîntrerupând nici măcar o secundă masajul clitorisului.
-Taehyung-ssi!! gemu Mary în timp ce își dădu drumu' la orgasm.
   Taehyung își trecu limba peste tot lichidul fetei și se ridică puțin însă fata îl trase într-un sărut; Mary își încolăci picioarele în jurul taliei lui iar el se lipi mai mult de corpul ei.
-Ești atât de bună! spuse băiatul rupând sărutul.
-Și tu ești și mai bun! spuse și ea, dându-i un pupic.
-O să trebuiască să curățăm mașina înainte de a mai urca altcineva aici. îi spuse el chicotind, uitându-se la urmele de lichid alb ce se aflau pe bancheta și pe jos.
-Da. spuse fata râzând, privind și ea spre urmele lăsate.
--------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum