capitolul 11

287 14 0
                                    


   A doua zi de dimineață, fata se trezi foarte fericită fiindcă tocmai îl visase pe Taehyung; încă nu-i venea să creadă că tot ce s-a întâmplat era real și ea chiar era prietenă cu cei din BTS.
   Ma-Ry se sperie și înjură când telefonul o trezi la realitate din gândurile ei.
Conv. telefonică:
-Alo?? întrebă ea nerecunoscând numărul.
-Alo, domnișoara prințesă Ma-Ry, mă m-ai ții mult la ușă? spuse cel de la telefon iar îi ea închise.
Sfârșit conv.
   Fata își dădu imediat seama cine este la telefon și începu să alerge către ușă.
-Dylan!! exclamă ea sărindu-i în brațe. Ce faci aici? Adică cum de ai știut unde stau?
-Hmm...păi știi, sunt și eu cineva nu sunt așa un oarecare. Nu ți se pare normal să am și eu legăturile și sursele mele?
-Ehh, ai și tu dreptate domnule Dylan Wang. Hai intră! spuse ea, poftindu-l înăuntru.
-Îmi pare rău că te-am trezit. îi spuse el, îndreptându-se spre bucătărie în spatele ei.
-Stai puțin...cum ți-ai dat seama? îl întrebă ea, întorcându-se la el mirată.
-Hmm...păi părul ciufulit, ai încă pijamaua pe tine, ești nemachiată și plus că îți știu fața de dimineață.
-Woah! Prea mult detalii pentru mintea mea încă adormită. spuse ea râzând și făcându-l și pe el să râdă. Merg să mă schimb și revin imediat.
-În regulă Prințesa Adormită, fugi!

   După ce fata își luă ceva mai lung pe ea, coborî jos la prietenul ei.
-O cafea neagră precum sufletul tău și două lingurițe de zahăr, nu? glumi ea în timp ce pregătea cafeaua.
-Exact, și pentru tine un cappuccino cu lapte și foarte dulce, la fel ca tine. îi răspunse el râzând.
   După ce Ma-Ry făcu cafeaua pentru Dylan, se așeză la masă lângă el și începu să-şi savureze cappuccino-ul fierbinte.
-Deci acel Taehyung, cel care mi l-ai prezentat ultimul, este el? o întrebă băiatul.
-Mda...acela este Kim Taehyung despre care ți-am spus... răspunse ea ruşinată.
-Și cum îți este? Ești fericită acum, nu? Adică în sfârșit ți-ai împlinit visul.
-Dylan ști...sunt foarte fericită, parcă tot ce trăiesc este un vis, sunt așa de aproape de el și de ceilalți încât nu-mi vine să cred că totul este real. Dar...ști tu...mi-e frică Dylan.
-Frică!? De ce?! Se poartă urât cu tine? întrebă el mirat.
-Cee!?! Nuu! Mi-e frică de mine și de ceea ce simt. Simt deja că sentimentele mele pentru el au revenit.
-Off Ma-Ry! N-ai de ce să-ți fie frică, e ceva normal l-ai iubit, și chiar și atunci când spuneai că nu o faci, tu tot îl iubeai doar că te mințeai. De ce nu încerci?
-Nu, nu! Suntem prieteni buni, nu vreau să pierd asta. Sunt mulțumită doar cu atât, vreau doar să-l știu lângă mine și plus că el nu s-ar uita la cineva ca mine.
-De ce nu? Nu ai nimic stricat, ești frumoasă și bună rău, plus că ești o vedetă ca și el, nu o simplă fată.
-Ămm...păi ști tu...nu știe și cam asta e ideea, el vrea o fată simplă.
-Tu vrei să zici că el nu știe cine ești tu cu adevărat sau ce?
-Cam așa ceva... nu le-am spus ce fac eu normal, ei știu doar că sunt o make-up artistă din altă țară.
-Off Ma-Ry, de ce? Ști doar că este greșit.
-Știu Dylan dar dacă i-aş spune l-aş putea pierde și ca prieten. Tocmai d-asta nu încerc nimic mai mult, fiindcă știu că el nu ar accepta așa ceva.
-Ma-Ry, Ma-Ry,tot așa încăpățânată ai rămas! spuse el oftând. Mai ști când trebuia să facem scene romantice și te bufnea râsul? îşi reaminti băiatul.
-Adevărat! spuse ea râzând. Când eram prea aproape mă bufnea râsul.
-Eram prea atrăgător și îți era rușine d-aia râdeai. Vezi că știu? o luă el la mișto.
-Da cum să nu! zise ea râzând. Doar mi se părea ciudat să te am în fața mea așa cum te vedeam doar în seriale, lângă alte actrițe.
-Păi atunci demonstrează-mi! Hai să refacem scena aia în care eram în ploaie și eu te așteptam.
-Okay. spuse ea și se apropie de el.
   În acea scena Mary îl certa pe Dylan fiindcă o așteptă în ploaie; acesta o trase de mână spre el exact ca în acea scenă și o privi în ochi dar în acel moment se auzi un tușit.

                  Perspectivă Taehyung

    Eram în fața ușii lui Ma-Ry când dintr-o dată o aud cum țipă la cineva "De ce m-ai așteptat aici dacă ai văzut că nu am venit? /Ți-am spus că te voi aștepta aici până vi, și uite ai venit. /Ya! Ești nebun, poți să te îmbolnăvești!" apoi se făcu liniște și am decis să intru ca să văd ce se întâmplă.
    Când intru, o văd pe prietena mea mult, da' mult prea aproape de acel Dylan, uitându-se unu în ochii celuilalt iar el vrând să-i spună ceva așa că decid să îi întrerup și mă prefac că tușesc.
-Ămm...mă scuzați dacă am întrerupt ceva. spun eu dând să plec dar doar de fațadă, știind deja că ea mă va opri.
-Ouu, Taehyung! Stai, n-ai întrerupt nimic. îmi spuse ea trăgându-se din mâna lui Dylan, eram sigur. Ce faci aici?
-Păi mă plictiseam acasă și am decis să vin aici.
-Aa, okay. Stai jos...şi cum ai intrat? mă întrebă ea punându-mi o ceașcă de ceai.
-Păi am văzut că ușa era deschisă dar oricum chiar dacă nu era, aveam o copie la cheie. îi spun zâmbind.
-Stai ce?! țipă ea înecandu-se. De unde ai tu copie la cheia de la casa mea? mă întrebă serioasă iar acel Dylan se uita amuzat.
-Păi mai ști seara aia când am băut amândoi și am rămas la tine, mai exact când am dormit pe tine? spun încercând să-l fac pe gelos pe Dylan ăla însă acesta doar se uita uimit, nicidecum deranjat.
-Da...Știu. îmi spuse ruşinată.
-Păi în seara aia, tu mi-ai dat copia la cheie și ai spus să vin când vreau.
-Ce?! Serios? Eu chiar nu îmi amintesc asta.
-Aa, deci însemnă că îți amintești câte ceva din seara aia, nu? întreb privind-o în ochi, uitând de acel Dylan și referindu-mă la sărut.
-Ămm...nu chiar. Doar că am băut și am adormit. îmi spuse roşind și uitându-se în altă parte, atunci dându-mi seama că știe de sărut.
-Aham, te cred. spun luând o gură de ceai.
-Ai multe explicații de dat. îl aud pe Dylan șoptindu-i la ureche. Ămm...Eu am să plec acum, am niște treabă. spuse el tare de data asta.Vorbim mai târziu Prințesa Adormită! îi spuse lu' Ma-Ry pupând-o pe obraz. Pa Taehyung, mă bucur că te-am revăzut!
--------------------------------------------------------------


Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum