25

14.1K 442 447
                                    

- Co je... Kurwa pomyliłaś domy Morgan?

- Chciałabym.. - mruknęłam - No.. To dla ciebie, czy coś.. - dałam mu upominek.

- Bomba?

-Co? Nie. No.. to na święta - wzruszyłam ramionami. Chłopak się zmieszał, ale chwilę później jakby zrozumiał o co mi chodzi. Wszedł do domu i wrócił z czerwonym pudełeczkiem, przewiązanym złotą wstążką.

- Trzymaj - podał mi je.

- Trucizna? - uniosłam kąciki ust ku górze.

- Nie - przewrócił oczami - Mama Cie do tego zmusiła?

-I Nancy. Założę się, że Ciebie też, bo z własnej woli byś tego nie zrobił..

- Ludzie się zmieniają.

- Wszyscy, ale nie Ty.. - po tym staliśmy chwilę w milczeniu. Czułam jak się na mnie patrzył, więc podniosłam głowę i wbiłam wzrok w jego czekoladowe tęczówki.

- No to.. - odchrząknął, przerywając ciszę - Wesołych świąt.

- Wesołych świąt - odwróciłam się i dość szybkim krokiem ruszyłam do domu.

Wtedy nie wiedziałam, że ten moment był przełomowy w naszej relacji.

****

Kiedy wróciłam do domu, zastałam przed drzwiami, ciotkę, wuja, babcie i Ashley.

- Gdzie byłaś? - zadała pytanie Ash.

-W dupie - mruknęłam, tak żeby, tylko ona usłyszała.

- Co robisz w ferie? - zapytała.

- Jade do Grecji - mruknęłam. Wujek i babcia poszli do samochodu, a moja mama weszła do kuchni z Vannessą.

- Co?

- Mam sesje..

-Jaką sesję?

- Japierdole nieważne..

-Przyjadę - uśmiechnęła się.

-Nie, nie przyjedziesz.

- Lecisz samolotem? - pokiwałam głową.

- To wykupie sobie bilet.

-Jade prywatnym samolotem i mam określoną liczbę osób, które mogę zabrać.

- Ile m..

- Jade z Nanc i obie możemy zabrać trzy osoby. Ze mną leci mama, Lucy i Baker.

- To wyrzuć kogoś - przewróciła oczami.

-Po moim trupie..

- A ta twoja Mrans..

-Nancy - poprawiłam ją.

- No, Nancy kogo bierze?

- Nie znasz..

-Powiedzz.. - nalegała.

- Willa i tego pasożyta Maxa - burknęłam, patrząc na blondynkę która zakładała buty.

- Czyli jedno miejsce wolne.. Powiedz jej, że ja jeszcze z nimi jadę.

I tak Cię nienawidzę || ZAKONCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz