Kolejny dzień
Zapukałam do jego pokoju i znów usłyszałam piosenkę.
Jezu dla kogo to mogło być?Narazie inresuje mnie każda sekunda spędzona z nim. Wytłumaczył mi wszystkie nuty i chwycił moje dłonie, pokazywał mi kolejną z melodii. To ta którą słyszałam ostatnio na korytarzu. Gdy chciałam udać się do toalety Suga specjalnie postawił mi haka.- Chi myślałem że lecisz na mnie
- Aish Yoongi, Yoongi
Zarumieniłam się lekko. Czym prędzej pobiegłam do WC. Poprawiłam lekko włosy, czas na flirt.
- mówisz że na ciebie nie lecę?
- no przecież wybrałaś podłogę
- oh Suguś nie bądź taki
- Suguś? Podoba mi się
Usiadłam mu na kolanach i pocałowałam go. On zaczął się do mnie dobierać.
- oh nie tak szybko Yoongi. Do zobaczenia jutro
- co ta dziewczyna ze mną robi?
- słyszałam to!
Zaczęłam czuć jego usta na sobie. Znowu te malinowe i słodkie usta.
- Chichi nie dam ci odejść bez buziaka
Zaczął mnie całować bardzo zachłannie. Pożegnałam się z nim i wróciłam do pokoju.
Na zajutrz dowiedziałam się że za moją wszechstronną wiedzę wiedzę dostałam się klasę wyżej. A mianowicie do tej co Yoongi. Zaczynamy algebrą. Później chemia, fiza, matma, polski, Anglielski, koreański i geografia. Mogłam jedynie zaimponować wiedzą. Co idzie za starszą klasą? Szybsze skończenie poprawczaka. Yoongi specjalnie usiadł w ławce ze mną. Ten człowiek jest jak narkotyk. Po zajęciach ogłosili konkurs muzyczny. Nauczyciele dobrali nas w pary.
Paty - seho
Ja - yoongi
Seonghwa - felixNikogo innego nie chcieli. Wybrali najbardziej zdolne osoby z poprawczaka. Tylko dobija mnie fakt że jestem z sugą, przecież ja nic nie umiem (umiem ale się wstydzę)
- Chi? Masz jakiś pomysł na piosenkę?
- Ja?! Przecież to ty tu jesteś gwiazdą
- ja gwiazdą? Ale skoro ty nie masz pomysłu ja mam piosenka nazywa się So far away. Mam też nuty i tekst.
- mów dalej
- może pokażesz mi jak spiewasz?
- niespodzianka. Okaże się później
- wiesz bo... Nie chcę żebyś była gorsza ale... Nie obrazisz się na mnie jak dam ci mniejszą pozycję ode mnie?
- Suga jasne że nie. Skąd taki pomysł?
- jakoś tak
Dalej pracowaliśmy. Miałam dwa dni na nauke tekstu. Piosenka jest śliczna więc mamy szansę na wygraną.
-----------------
💜 💙 💚 💛 🧡 ❤️
CZYTASZ
Dziewczyna z poprawczaka | Suga
FanfictionGdzie Chichi poznaję się z Yoongim w poprawczaku A ich uczucia są mieszane. Ona - z lekkimi zaburzeniami psychicznymi On - Jest niemal ideałem gdyby nie parę dołujących sytuacji Zakończone ✅ UWAGA jest to moja pierwsza książka i cringe murowany, n...