Yoongi obudził mnie pocałunkiem. Tego się nie spodziewałam. Nie oddawałam pocałunku. Po prostu byłam w szoku.
- Nie powinniśmy
- Dlaczego? Ja cię kocham
- I tu jest haczyk. Ja nie wiem czy cię kocham.
- Wytłumacz mi
- Czuję się przy tobie dobrze. Mam serce w gardle jak mnie przytulasz a jak myślę o tobie to się uśmiecham ale nie czuję tego co kiedyś. To znaczy nie wiem, chyba nie czuję.
- Rozumiem cię.
Wstałam z łóżka i skierowałam się do kuchni. Nie miałam ochoty nic jeść więc nalałam sobie wody do szklanki. Dzisiaj nawet woda mi nie smakuje. Wylałam resztę do zlewu i załączyłam tv. Nadal nie było co robić więc ubrałam się zrobiłam delikatny makijaż i zaczęłam szukać moich słuchawek. Gdy znalazłam ten cud ubrałam buty, kurtkę wiosenną i wyszłam. Spacerowałam po obrzeżach miasta, tam gdzie bywało mało ludzi. Mijałam te miejsca do których chodziłam z Yoongim. Ah ta przeszłość. Dobre chwile. Przestałam rozmyślać, usiadłam na ławce przy jeziorze i nuciłam piosenkę. Potrzebowałam takiej ciszy. To jest coś czego pragnęłam. Brakuje mi tylko tej osoby, tej co kocham i potrzebuje jej bez względu na wszystko. Wzięłam patyk i zaczęłam rysować coś na piasku. Wróciłam strasznie szczęśliwa. Dotarłam do wniosku że trzeba się zmienić. Chcę inne życie. Nie chcę ranić innych osób, chcę być szczęśliwa. Rozpromieniona wyciągnęłam z szafki paczkę żelków za chwilę nic już nie było ponieważ Taehyung i Kooki wzięli dwie garści. Niby im nie żałuję ale no...
- A ty co taka szczęśliwa??
- A to źle?
Zaraziłem cię optymizmem i nadzieją! Jupi!
- Za dużo tęczy... Ble - rzucił Yoongi
- Kupię ci żelki skoro Ci je zjadłem
- A ja zabiorę cię na lody z polewą
- Em... Jeon?? Wiesz jak to zabrzmiało?
- cenzury trochę! Jak was matka wychowała (SeokJin)?!
- Ale alkohol i resztę mam już za sobą, prawda??
- Coś w tym jest.
- Mądre bubu
- Yoongi czy możesz zamknąć otwór gębowy?
- Co będę z tego miał??
- Nie wiem
- Uuuuuuuuu romanssssss
- Nie shipujcie, spadam z tąd.
----------------------------
💜 💙 💚 💛 🧡 ❤️
Maraton 2/5
CZYTASZ
Dziewczyna z poprawczaka | Suga
FanfictionGdzie Chichi poznaję się z Yoongim w poprawczaku A ich uczucia są mieszane. Ona - z lekkimi zaburzeniami psychicznymi On - Jest niemal ideałem gdyby nie parę dołujących sytuacji Zakończone ✅ UWAGA jest to moja pierwsza książka i cringe murowany, n...