#15

620 15 2
                                    

Pov. Suga
Już nie wytrzymuję. Ona leży już tak pięć godzin. Siedzę na podłodze i trzymam ją za rękę. Płaczę... Gdy już się nie co uspokoiłem zaśpiewałem jej, i zasnąłem obok łóżka. Rano nie było jej w łóżku. Czy to możliwe?

- Chichi! Jesteś tutaj? Odpowiedz mi proszę...

- jestem. Nic mi nie jest

- proszę nie r-rób mi tak n-nigdy więcej. Obiecujesz?

- powiedzmy...

- opowiesz mi co się stało -poklepał miejsce obok siebie na łóżku

- o-okey

- chodź tu i przytul się skarbie

- a więc. Poszłam do Taehyunga ponieważ chciałam z nim porozmawiać. Zrobił mi kawę i spytał czy może się przytulić. Powiedziałam tak lecz nie byłam do tego przekonana. Później powiedział że się we mnie zakochał na co ja mu odpowiedziałam że zawsze będę go kochać ale jako brata, jako przyjaciela i jedyną rodzinę. Wtedy mnie pocałował a ja wybiegłam z domu. A resztę już znasz...

- ale ciebie nic z nim nie łączy??

- nie! Coś ty! Oprócz tego że jest moim przyjacielem to nic. Naprawdę Yoongi nie zrobiłabym ci tego. N-nie wierzysz m-mi? -zaczyna płakać

- j-ja nie wiem chce być sam

- ale S-suga

- idź sobie proszę

Pov. Chichi
Jak on może mi nie wierzyć. Przecież go nie zdradziłam, nie chciałam tego pocałunku. Wybiegłam na dwór do altanki ponieważ naszą sypialnię zajął on. Chociaż dawno nie zaglądałam do studia. Chyba nigdy. Zabrałam swój szanowny tyłek znalazłam jakiś zeszyt i długopis i ruszyłam. Zobaczyłam do szuflady.
- tekst. Nie znalazł go.
Ubrałam słuchawki na uszy uruchomiłam mikrofon i nagrywanie przed siebie położyłam tekst i zaczęłam śpiewać. Gdy skończyłam postanowiłam zmontować też do tego teledysk i opublikować. Na insta wstawiłam zdjęcie pt. 'piosenka dla ukochanego' kliknij link ******. Już po paru minutach można było słuchać to w całym domu. Yoongi się o tym dowiedział.
- ty napisałaś to dla mnie??

- emm tak

- ale kiedy

- wtedy gdy mówiłeś że cię zdradzam. To była ta niespodzianka na święta

- ja...

- nic nie mów Yoongi. Teraz ty mi daj spokój

- Chichi nie możemy być już razem

----------------------------
💜 💙 💚 💛 🧡 ❤️

Dziewczyna z poprawczaka | SugaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz