#6

1.2K 36 49
                                    

Suga dzisiaj wstał z okropnym nastawieniem. Chciałam go jakoś rozerwać. Może zrobię mu niespodziankę?? Wiem! Napisze dla niego piosenkę! Siedziałam nad tym cały dzień. A Yoongi i tak był bardziej zły że nie spędzam z nim czasu. Wieczorem mu ją pokażę. Nie chcę żeby był zły i przygnębiony. Tylko narazie nie wiem czemu Suguś jest smutny.

- h-hej Yoongi co się stało?

- wow wreszcie zauważyłaś! Cały dzień mnie unikasz! Już mnie nie kochasz! Wiedziałem!

- n-nie Suga to nie tak!

- po pierwsze nie Suga! A po drugie jak?!

- ja... Prze- przepraszam. Szykuje dla ciebie niespodziankę

- niespodziankę jak mnie zdradzić

- coś ty powiedział?!

- masz problem ze słuchem? Wynoś się suko!

Zadzwoniłam to mojego przyjaciela. Poprosiłam o pomoc pojedyncze łzy spynęły mi po policzku a za nimi cała reszta.

Chi
halo T-Tae?

Tae
Chichi? To ty?

Chi
T-tak

Tae
Płaczesz? Dlaczego?

Chi
Przyjedź po mnie
To jest adres ******

Tae
Będę za chwilę

Gdy tylko Yoongi przyszedł mnie przeprosić wyrywałam się od niego i powiedziałam. 'studio, biórko, dolna szuflada'. Wyszłam z domu z trzaskiem drzwi. Ruszyłam pod sklep który był kilometr od domu. Czyli jakieś 15 minut szybkim tempem. O cholera! Nie mam piżamy i kosmetyków! Trudno. Dalej cała zapłakana szłam pod sklep. Tae przyjechał po mnie sportowym samochodem.

- hej mała co się stało?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


- hej mała co się stało?

- mój chłopak nazwał mnie suką i powiedział że go zdradzam
- a zrobiłaś to?

- coś ty?! Tylko od rana pisałam dla niego piosenkę

- oh Chichi powiedz mi jego imię

- M-min Yoongi

- co, jak to on?

- jakoś tak wyszło

- ojej

-...?

- no bo on będzie w tym zespole co ja. I poznałem go trochę. Wgl słonko z kąd go znasz?

- z poprawczaka

- wiesz jestem teraz bogatszy więc mieszkam gdzie indziej

- i ty mi o tym nie powiedziałeś?!

Dziewczyna z poprawczaka | SugaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz