Deel 1 - Hoofdstuk 7.

718 33 0
                                    

~Chyna~

'Flynn Austin?!' 'Shhh.' 'Moet je hem bedienen?' Avery stond met haar mond open. Ik knikte. 'Gisteren was zijn vriend Carter in het appartement.' Alweer schrok ze. 'Carter Hamilton?!' riep ze. 'Ik denk het. Ze waren samen samen muziek aan het maken,' zei ik tegen haar terwijl ik mijn locker sloot. 'En jij was daar in zijn kamer aan het werken terwijl zij muziek zaten te maken.' Ik knikte. 'Hoe voelde dat?' Ik keek haar verward aan. Wat was dat voor een vraag?

'Je weet wel. In 1 kamer met twee beroemde mensen zitten, dat moet iets met een mens doen zeker,' zei ze terwijl ze naar boven keek alsof ze het zichzelf aan het in beelden was. Ik rolde met m'n ogen. 'Ben jij ook al zo'n geobsedeerde fan?' vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. 'Niet echt. Ik heb White Ocean nog nooit gezien. Ik vind hun muziek wel super goed.' Ik trok een raar gezicht. 'Als je naar hun muziek luistert, dan zal je ze toch ooit wel eens gezien hebben.' 'Nope. Ik ben van het principe van 'muziek komt uit de mond'. Niet uit de looks of hoe iemand er uitziet.'

'Dus je hebt Ariana Grande nog nooit gezien?' vroeg ik twijfelachtig. 'Nog nooit. Ik luister wel naar haar liedjes.' Ik schrok. 'Wauw, als Grandies dat horen, gaan ze uit hun dak.' Ze trok haar schouders op en we stapten samen naar de klas. Ik had chemie en Avery had biologie. 'Zie ik je straks of moet je direct door?' vroeg Avery. 'Ja, sorry. Om 4 uur begint mijn schift bij mister Austin. Ik zie je morgen wel, of kom straks langs bij de pizzeria.' Avery knikte. Ik gaf haar een knuffel en vertrok naar de klas. Zo spijtig dat ik het nu zo druk heb. We kunnen niets meer samen doen.

Ik stapte de klas binnen en zowat iedereen zat al. Ik ging naar de enige plaats die nog vrij was. Het was naast een jongen. Geen idee wie het was. Ik wou het niet te duidelijk maken dat ik niet wist wie hij was dus ging ik als een normaal persoon zitten. Ik pakte mijn boeken. Ik keek op mijn gsm naar de tijd. 5 na drie, binnen 25 minuten was het school gedaan en moest ik zo vlug nodig naar het hotel.

'Uhum?' Ik keek naast me. Nog steeds wist ik niet wie het was. 'Ja?' vroeg ik gewoon normaal. 'Is het nodig om hier te zitten?' Ik keek achter me en zag drie jongens boos naar me kijken. Ik had geen idee met wie ik te maken had. Totdat iemand iets riep: 'Oh wauw, Chyna zit naast Blade.' Blade? Zat ik naast Blade? 'Mag ik hier niet zitten?' Nu ik wist dat het Blade was, veranderde het niets. Hij keek me boos aan met een grijnsje medelijden. 'Misschien niet. Daar zal je nog achterkomen.' Blade kwam dichter en fluisterde het in mijn oor. 'Chyna...' Ik keek hem kwaad aan. De leerkracht kwam binnen en begon met de les.

***

'Ik hoorde dat je een nieuwe job hebt.' Ik sneed de pizza in vier stukken. 'Jup, dat klopt,' antwoordde ik Lia. Lia werkt samen met mij in de pizzeria La Margherita, 1 van mijn zoveelste jobs. Ze is drie jaar ouder en studeert rechten aan de universiteit. Ze heeft net als mij geld nodig om haar studies te betalen. Haar familie is arm en ze moet voor haar drie broertjes zelf geld verdienen. We zijn goede vriendinnen die in dezelfde situatie zitten.

'Hotel Heart Of Grey?' vroeg Lia. Ik knikte en ze trok grote ogen. 'Hoe is het je gelukt om daarbinnen te komen?' Ik dacht even na. 'Ze hadden op dat moment echt iemand nodig.' Lia bracht een pizza naar de klanten. 'Timing is everything,' zei ze. Ik knikte en lachte. Ze heeft gelijk. Als het niet voor Flynn Austin was, had ik nu nog maar de helft verdiend van wat ik nu heb. Eigenlijk moet ik hem bedanken.

Het was kwart voor 11. Er kwamen geen klanten meer en Lia en ik waren alles aan het opruimen. Deze schift zit er gelukkig weer op. 'En wat staat er morgen op het programma?' vroeg Lia. Ze zette twee stoelen op de tafel. 'Euh, van 4 tot 1 in het hotel werken,' zei ik. Ik pakte de sleutel van het aanrecht. 'Amai, krijg jij slaap?' vroeg ze verbaasd. 'Amper.' Ze schudde haar hoofd. 'Dat is echt niet goed. En zeker niet voor een high school student die eigenlijk moet leren.' Lia pakte haar spullen.

'Ik weet het. Maar jij zou het wel moeten snappen waarom ik dit doe,' zei ik tegen haar. Ze knikte. 'Ik snap het.' We liepen naar buiten en ik sloot de deur. 'Wat een kut leven,' mompelde Lia. Ik gaf haar een zacht tikje. 'No, don't say that.' Ze lachte. 'Ik zie je donderdag.' Ze vertrok. Ik ging de andere kant op. Toen ik de sleutel in mijn jaszak stak werd ik gebeld op mijn gsm. Ik keek naar de naam: Austinboy. Wat moet hij nu weer.

'Met Chyna.' 'Euh, hi. Ik ben Lewis West. We hebben je hulp nodig. Ik bedoel Flynn heeft je hulp nodig. Kom zo snel mogelijk naar het appartement.' Er werd afgelegd. Ik was best ongerust. Ik vertrok meteen naar het hotel. Gelukkig was het maar vijf minuten stappen.

Toen ik daar aankwam, zag ik vier jongens. Twee zaten op een bankje. Ze leken niet echt sober. De andere twee stonden recht en keken rond zich heen. Ik begon sneller te stappen om er rond te gaan. 'Chyna?' Ik keek op en zag 1 van de jongens naar me toe lopen. Het leek alsof hij me kende. Ik bleef verward staan. 'Carter, vriend van Flynn,' zei hij. Ik keek achter hem en besefte dat Flynn 1 van die jongens was. Wacht eens even, bestaat White Ocean niet uit vier jongens?

'Je moet ons helpen.'

I Can See You ✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu