~Chyna~
Vijftien jaar later zijn we getrouwd en hebben we drie kinderen. Ik ben de gelukkigste vrouw op de hele wereld. Ik kan geen beter leven wensen. 'Mama, Santiago doet weer heel irritant.' En daar komt mijn oudste dochter. 'Laat hem ook spelen, Skyler.' Ik ga verder met koken. Skyler loopt weg.
Tien jaar geleden heeft Flynn me ten huwelijk gevraagd. We zijn getrouwd in intieme kring. We wilden allebei niets groot, dus hielden we het simpel. Het was één van de beste dagen van mijn leven. Maar natuurlijk volgden de beste dagen er na.
Skyler Austin werd vier jaar geleden geboren. Ze is een schatje. Maar jammer genoeg lijkt ze veel op haar moeder. Dus ze durft nog wel eens stout te zijn. Ik heb nooit broers of zussen gehad, maar hoe Skyler ze behandelt fascineert me toch wel. Ze is een klein baasje op het gebied van hen.
Haar broer Santiago Austin werd een jaar na haar geboren. Santiago is echt een engel. Hij doet zijn best om tegen iedereen vriendelijk te zijn. Het is echt zo'n schattig. Natuurlijk maakt Skyler daar dan gebruik van. Wat ze ook zegt of doet, Santiago zal haar altijd vergeven. Ik ben heel dankbaar om zijn moeder te zijn.
En dan een jaar geleden kwam er nog een problemenmaker bij: Sawyer Austin. Hij is nog maar 1 jaar, maar hij maakt mijn haar nu al terug grijs. Hij lijkt daarin veel meer op zijn vader. Wat hij wil, krijgt hij. Het is echt ongelooflijk wat hij soms doet om zijn zin te krijgen. Maar dan nog, het zijn onze kinderen. Ik zal er wel mee moeten omgaan.
In verband met ons werk draaide het voor ons allebei zeer goed uit. We hebben succesvol kunnen slagen. Flynn heeft een eigen bedrijf waar hij zijn eigen games maakt. Het is echt fascinerend wat hij doet. Hij vertelde me altijd dat dat zijn grote droom was. En die is ook uitgekomen. In die paar jaar heeft hij veel vooruitgang geboekt met zijn bedrijf.
Ik daarentegen ben IT-manager van een beroemd bedrijf in Cambridge. Oh ja, we zijn terug verhuist naar Cambridge. Onze geboortestad vonden we altijd interessant. Daar is ook waar het allemaal begonnen is. We werken allebei super hard, maar maken ook tijd voor ons gezin.
Bij de anderen gaat het ook super goed. Avery is terug gekomen uit Amerika. Nadat ze haar studies af had gemaakt, is ze terug gekomen. Ik vind natuurlijk geweldig dat ze hier om de hoek woont. Er is wel een kleine plottwist in haar leven gekomen. Ze is getrouwd met Lewis West. Hij was de basgitarist van White Ocean. Op de één of andere reden zijn ze elkaar tegen gekomen.
Ik dacht altijd dat hij een super koude jongen was, die met niemand rekening hield. Maar ik had het helemaal mis. Hij is super lief. Hij behandelt zijn vrouw en zijn kinderen heel goed. Avery werd een jaar na mij zwanger. Ze zette een meisje op de wereld: April West. Twee jaar daarna kreeg ze een jongetje: Aaron. Hij heeft dezelfde leeftijd als Sawyer. Die twee zijn dikke vrienden.
Catalina is getrouwd met Shane. Die zagen we allemaal wel aankomen. Ze heeft één meisje. Cadie Maddox. Alles gaat goed met hen. Dawn zweerde altijd dat ze nooit kinderen wou. Maar toch heeft haar man Leon haar kunnen ontdooien. Ze heeft al twee kinderen: Camilla en Angie. Ik en Catalina hadden dat nooit van haar verwacht. Dawn en Catalina wonen beiden nog in Oxford.
Brice heeft zich nog niet gebonden. Hij vertelde me altijd dat hij op de juiste wacht, maar na een paar jaar wilde hij zelf zijn leven in handen hebben. Hij is vertrokken naar Egypte. Veel heb ik niet meer van hem gehoord.
Felix heeft zijn deel van het leven gekregen. Hij is super succesvol in zijn job en hij heeft een gezonde relatie met een kindje: Conan Evans. Hij is gelukkig.
Carter is na vijf jaar gestopt met zijn solo carrière. Hij heeft super veel bereikt met zijn muziek, maar hij vertelde Flynn altijd dat hij op een bepaald moment ook wou genieten van een normaal leven. Hij is vertrokken naar Amerika, waar hij niet zo zou lastig gevallen worden. Flynn belt nog regelmatig met hem. Carter is getrouwd en heeft twee kinderen. Hij gaat ons binnenkort nog eens bezoeken.
Noah is niet de playboy gebleven. Na zijn wereldreis is hij terug gekomen naar Cambridge. Daar ontmoette hij een meisje waar hij nu al super lang samen mee is. Ze hebben een zoontje en zijn er over aan het nadenken om te trouwen.
'Waar denk je aan?' Flynn plaatste zijn armen rond mijn middel. Ik had hem niet eens gehoord toen hij binnenkwam. 'Het leven.' Ik draaide me om en leunde tegen het aanrecht. 'Het is toch allemaal goed afgelopen,' zei ik uit het niets. 'Wat bedoel je?' vroeg Flynn. 'Wat als jullie nooit de keuze hadden gemaakt om de band te eindigen? Zouden we elkaar dan ooit gevonden hebben?' Ik weet niet vanwaar die gedachten ineens kwamen. Ik kwam er ineens op.
'Ik denk dat het lot altijd koos om ons bij elkaar te zetten. Dat we elkaar drie keer zijn tegen gekomen, was een teken.' Hij kuste mijn wang. Ik knikte. Het lot? Zo had ik het nog nooit bekeken.
Maar even serieus, wie zou dat kunnen denken? Dat toen ik hem hielp bij geobsedeerde fans en redde van een auto dat hij mijn man en de vader van mijn kinderen zou worden.
Had dat twintig jaar geleden verteld en ik verklaarde je gek...
JE LEEST
I Can See You ✔️ (DUTCH)
RomanceFlynn Austin, de beroemde gitarist die alle harten van gillende meisjes steelt, neemt een pauze in zijn carrière met zijn band. Na de wereldtour gaan de bandleden even genieten van hun leven als tiener. Wanneer hij op een avond gered word door Chyna...