Deel 1 - Hoofdstuk 20.

623 31 1
                                    

~Chyna~

Ik en Flynn slopen naar de lift. Als iemand ons nu zou zien, kon het we eens slecht aflopen. We stapten in de lift en gingen naar de onderste verdieping van het hotel. 'Is het beter dat we dit aan niemand vertellen of...?' vroeg ik aan Flynn. Deze beslissing was vooral voor zijn carrière. 'De mensen die we vertrouwen zouden ons toch geen kwaad doen,' zei hij. Ik knikte.

'Ik wil gewoon niets voor je verpesten. Als er ook maar iemand iets rond verteld, dan ben je je privacy, je contract en je sociale leven kwijt.' Flynn keek me met grote ogen aan. Hij stapte steeds dichter bij me en nam me vast aan mijn middel. 'Zelfs als het zou uitkomen, jij bent het allemaal waard.' Flynn gaf me een cute zoentje. Ik glimlachte. De lift stopte op de tweede verdieping. We keken elkaar bezorgd aan en gingen uit elkaars armen.

Flynn deed zijn kap op en verborg zijn gezicht. Drie personen kwamen de lift binnen. Ah, shit man. Dit is niet goed. 'Oh, Chyna? Wat doe jij hier?' vroeg de ene aan me. Het was waarschijnlijk Eden. Ik lachte awkward. 'Oh, je weet wel. Ik werd gevraagd om iets in het restaurant te checken,' zei ik met volle overtuiging. 'Zo te zien moet je hier hard werken, niet?' vroeg het meisje. Ze deed me denken aan Vanessa. En de kans was groot dat zij het was met Eden en haar vader. Ik rolde met mijn ogen

'Ja, dat is de bedoeling van een job,' zei ik betweterig. Ugh, wat een domme vraag. 'Daar heb je gelijk in, juffrouw Green,' vertelde mr. Greyheart me. Ik knikte. Wauw, de grote baas kent mijn naam. 'Pappie, heb je nu al voor een ontmoeting met Flynn Austin gezorgd?' vroeg Vanessa. Ik trok grote ogen. 'Ja, ja, pumkin. Ik ben er mee bezig,' zei haar vader. 'Of wacht?' ging Vanessa verder. Ze keek naar me.

'Ik heb een beter idee.' Vanessa ging aan me hangen. Ik wist niet wat ik zag. Had ze iets nodig van mij? 'Chyna?' vroeg ze op een lieve manier. Jup, ze heeft iets nodig van me. Net op dat moment ging de lift open van het gelijkvloers. Hier moesten Vanessa en de rest eraf. 'Chyna, we zien je nog wel eens,' zei Eden. Hij gaf me een knipoog en een lach. 'Ik zie je op school. Dan zullen we verder praten.' Vanessa zwaaide. Och, jongens, ze maakt me echt bang.

'Kutkind,' fluisterde ik. Flynn kwam weer naast me staan. 'Zit ze bij je op school?' vroeg hij. 'Jup, Vanessa Greyheart, dochter van Ben Greyheart aka CEO van dit hotel. Echt een bitch als je het mij vraagt,' vertelde ik Flynn. Hij knikte. 'Ze zag me er eerder uit als een barbiepop.' Ik lachte. De lift stopte eindelijk bij de onderste verdieping. We stapten naar de parking. Flynn liep naar een rode sportwagen met zwarte ruiten. 'Wel, daar stap ik dus niet in,' zei ik tegen hem.

'Dat zal nog meer aandacht trekken dan hand in hand met jou aankomen.' Hij lachte. 'Is dat een optie?' vroeg hij. Ik zuchtte en keek hem kwaad aan. 'Kom op, je hebt nog tien minuten. Laat me nu iets voor jou doen.' Ik smolt van zijn woorden. Hij heeft me weer ingepakt. Ik gaf toe en stapte in de auto. Van binnen zag hij er nog cooler uit. Flynn startte de motor en vertrok uit de parking. 'Elektrisch?' vroeg ik hem. Je hoorde de motor niet. 'Jup. Als je dan toch twee auto's koopt, kan je denken aan het milieu.' Ik grinnikte. Perfecte keuze. Ik gaf hem instructies over de weg naar mijn school.

Flynn legde zijn hand in het midden van onze zetels. 'Met 1 hand rijden is gevaarlijk,' zei ik. 'Ik ben goed in multitasken.' Ik lachte en legde mijn hand in de zijne. 'Hier rechts,' vertelde ik hem. Flynn kon inderdaad goed rijden. Toen ik zei dat hij me mocht afzetten in de straat, ging hij verder. 'Flynn?' vroeg ik verward. Hij reed verder en volgde de bordjes van mijn school. 'Ben je alweer gek geworden?' 'Iedereen mag toch zien dat je van mij bent,' zei hij zorgeloos.

'Dat mag niemand, eigenlijk,' zei ik rustig. 'Kennen ze deze auto?' vroeg ik. 'Wie?' 'De gillende meisjes die alles van je weten.' Er waren heel wat mensen fan van White Ocean op mijn school. Het zou kunnen dat ze hem zouden herkennen. 'Nee, ik rijd nooit met mijn eigen auto naar concerten of andere dingen,' vertelde hij me. 'Maak je geen zorgen. Zeg gewoon de waarheid als ze iets vragen.' Ik schrok. 'De waarheid?' vroeg ik.

'Dat je een super knappe vriend hebt die een jaar ouder is.' Ik sloeg hem. 'Auw,' zei hij. Ik grinnikte. 'Wanneer heb je straks gedaan?' vroeg Flynn. Ik dacht even na. '3 uur, maar daarna moet ik naar het café.' 'Ik breng je wel.' 'Geen sprake van. Ik zal wel wandelen,' vertelde ik hem lachend. Ik legde mijn hand weer op de zijne. Flynn reed op de parking van mijn school.

De kinderen die op de speelplaats stonden keken naar de auto die opreed. Jongens, hier begon het al. Gelukkig herkende ik niemand. Het zouden ook tweedejaars kunnen zijn die ik niet kende. 'Je bent precies wel erg populair,' grapte Flynn. 'Ze weten nog niet eens wie er uit de auto zal stappen. Maar nu je het zegt, dat ben ik inderdaad wel. Alle jongens liggen aan m'n voeten.' Zijn ogen veranderden snel. Hij had een kwaad gezicht op gezet.

'Grapje. Ze kennen mij wel allemaal voor de verkeerde reden. Het is niet elke dag dat een meisje komt die hen niet meer kan herkennen, ook al zit ze 6 jaar met hen op school.' Flynn knikte. Ik opende de autodeur, toen ik merkte dat er niemand daar stond. Flynn trok me terug en gaf me een kus. 'Braaf zijn eh,' zei hij nog lachend. 'Altijd.' Ik stapte uit de auto.

Ik liep rond de auto en begon richting de deur te stappen. Ik had nog vijf minuten. Yes, ik ben eens op tijd. Ik pakte mijn gsm uit mijn tas om Avery te sms'en. Toen ik daar mee klaar was, zag ik 100 ogen op me. Ik keek naar achter en Flynns auto stond er nog steeds. Tss, dat vond hij toch zo leuk. Iedereen laten zien welke auto hij heeft. Ik hoorde mensen allemaal dingen mompelen.

'Is dat Chyna Green?'

'Van wie is die auto?'

'Zijn haar ouders niet dood?'

'Zou ze een vriend hebben?'

Mensen roddelen al genoeg en dan geef ik hen nog meer nieuws om over te roddelen. Tja, wat maakt het uit? Alsof ze niet al genoeg roddelden over mij. Avery sms'te me dat ze aan haar locker staat. Ik was op weg naar haar locker, toen een meisje met haar gsm in mijn ogen duwde. 

'Wie is dat?' vroeg ze kwaad. Van haar stem te horen en haar loopje te zien, was het Vanessa. Ik keek naar het filmpje. Het was wanneer ik de deur open deed maar terug ging zitten door onze kus. Het filmpje was duidelijk van vanachter opgenomen en je zag door de achterruit twee mensen kussen. Op het filmpje zag je mij daarna uit stappen en naar school gaan.

Ik zag nergens tekens die iemand zou kunnen ondervinden. Niemand zal ooit weten dat het Flynn Austin was. 'Mijn broer,' zei ik sarcastisch. Ik liep verder naar de locker. Vanessa en haar vriendin Layla volgden me. 'Laat me niet lachen. Het is duidelijk dat jullie elkaar kussen.' Ik rolde met mijn ogen. 'Ja, en dan. Mag ik geen vriend hebben?' vroeg ik. Ze stond even sprakeloos voor me. Waarom maakte iedereen hier zo'n probleem van? 

'Waar is ze?!' hoorde ik achter me. Ik draaide me om en werd tegen de kluisjes gegooid. Mijn achterhoofd knalde heel hard tegen de metalen kluisjes. Kon iedereen even normaal doen? Ik zag kwade ogen. Ik wist eerst niet wie het was. Maar toen fluisterde een meisje naast mij tegen haar vriendin dat het mijn ex-vriend was. Blade. Man, hij moest echt eens stoppen met me zo te behandelen. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. Iedereen die rond ons ging staan, schrok van mijn actie.

'Wat is jullie probleem?!' riep ik tegen iedereen die naar me stond te kijken. Het vuur kwam echt uit mijn nagels gespoten. De adrenaline botste door mijn lichaam. Ik was nog nooit zo kwaad geweest. Mag ik niet verliefd zijn? 'Wie is dat!?' Ook Blade had een foto van Flynn en ik. 'Dat hoef je niet te weten.' Blade begon harder te roepen. Ik weet niet wat hij zei maar het waren in ieder geval veel scheldwoorden.

'WAT?! Wat ga je er aan doen? Ga je me weer drogeren? Of ga je me weer slaan?' Iedereen schrok. Het werd ineens heel stil. Blade stond nog steeds voor me. Vanessa, die aan de kant werd geduwd door Blade, keek hem geschrokken aan. Niemand durfde iets te zeggen. Zelfs Blade en zijn idiote vrienden niet. Ik duwde hem naar achter en ging uit de menigte.

Zijn ze helemaal gek geworden?

I Can See You ✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu