~Chyna~
'Ik ben over drie uur terug,' zei ik nog net voor ik wegging. 'Love u!' riep Catalina nog. Ik wachtte tot Dawn ook iets zei. 'Ja, ja, love you,' mompelde ze. Ik lachte en zwaaide naar hen. Ik vertrok uit de kamer. Het was tijd om te gaan werken. Nog even een harde inspanning, maar daarna kwam er een reuze ontspanning.
Vanavond was mijn sweet 21. Geen idee of ze dat gebruiken, maar ik ging het toch zo noemen. Iedereen was uitgenodigd. Zo kon ik ook nog eens nieuwe mensen leren kennen. Ik had er veel zin in. Het was lang geleden dat ik nog gefeest had. Natuurlijk met die examens die zijn gepasseerd. Na vijf minuutjes wandelen stond ik voor de deur van Charli's Reparation. Ik werkte er graag. De uren waren niet te zwaar en ik kon mijn lessen die ik geleerd heb gebruiken in de praktijk. Ideaal.
'Chyna. Juist op tijd.' Ik grinnikte. 'Hey, Charlie.' Charlie was de eigenaar van zijn winkel. Leek me nogal logisch aangezien hij het zo heeft genoemd. Er zijn een vijftal studenten die bij hem werkten. Allemaal van informatica. Ik was daar 1 van. Gelukkig had ik heel nice uren. Ik moest woensdag en zaterdag 3 uur werken. Dat viel fantastisch goed mee. In vergelijking met drie jaar geleden, mag ik absoluut niet klagen. Dat ik nog niet depressief was van al dat werk.
***
'Happy birthday, by the way.' Charlie zwaaide me uit toen ik wegging. 'Merci,' riep ik nog. Na drie uur werken had ik wel een klein dutje verdiend. Ik was alweer op weg naar mijn dorm. Het werk ging snel voorbij. Het liep niet overvol van de mensen die problemen hadden. Gewoon mini's die je snel kon oplossen.
'Je bent terug,' merkte Dawn op. Ik knikte en liep voorbij haar. Ik liet me vallen op mijn bed. Ik was extreem moe. En het was nog niet eens half 3. Hoe ging ik het nog twaalf uur kunnen vol houden? 'CHYNNAAA!' Schokkend van het geschreeuw, schoot ik wakker. 'What the f*ck?' Ik keek op mijn gsm waarop op stond dat het 20 voor 3 was. Tja, ik heb toch een kwartiertje kunnen slapen. Ik keek naast me naar de persoon die helemaal American psycho ging.
'Wren heeft zojuist een foto getweet waar op stond 'coming tonight'. Aangezien jij de enige fuif geeft, neem ik aan dat hij dat bedoelde. En weet je wie er heeft geantwoord? Shane Maddox. En weet je wie op hem heeft geantwoord? Freya Foster.' Ik stond sprakeloos te luisteren naar alle onzin die Catalina vertelde. 'En?' vroeg ik. 'Freya Foster!' riep ze. 'Yo, C. Kan je even dimmen?' Dawn lag op haar bed een boek te lezen. 'Die bitch moet van mijn man blijven.' Wanneer ik eindelijk snapte wat ze bedoelde, werd ik mentaal wakker.
'Komt zij naar mijn feest?' vroeg ik. Ik weet wel dat ik zei dat iedereen was uitgenodigd. 'Vermoedelijk wel. En welke lieverd zal ze meebrengen?' zei ze met argwaan. 'Phoebe Dawson.' Ugh, ik kon die twee niet uitstaan. De 'It-girls' van onze school. Geloof me, zo IT waren ze toch niet. Misschien goed genoeg voor de film IT. Het zijn toch twee onnozele clowns die zich graag als hoeren gedragen.
'Let gewoon niet op hen. Het belangrijkste is toch dat Shane komt.' Dawn stond recht en ging bij ons staan. Ik dacht na. Ze had gelijk. Catalina had al sinds vorig jaar een massieve crush op Shane Maddox. Ik heb haar al verschillende keren gezegd dat hij haar ook leuk vind, maar ze wilde wachten op het juiste moment. Misschien is vanavond dat moment. 'Je hebt gelijk. Girls, vanavond gaat mama Cata de bloemetjes buiten zetten,' zei Catalina zelfverzekerd. Dawn en ik grinnikten.
Ik hoorde een geluid op de deur. Het zal waarschijnlijk Brice zijn. Hij ging komen om ons te helpen voor het feest. Ik deed de deur open en ik had gelijk. 'Ready to party!' riep hij. Ik lachte en liet hem binnen. De fuif ging door in zijn luxe villa. Logisch dat hij dan kwam helpen. Zoals ik al zei zijn Brice's ouders rijk.
We vertrokken met zijn auto naar zijn huis. Ik was hem echt dankbaar dat hij het me daar liet doen. Als ik op mijn eigen kamer moest doen, had ik geen idee hoe dat zou uitdraaien. Zeker niet mooi, als je het mij vroeg.
***
'Laat maar zien, meiden.' Brice ging op mijn bed zitten. Nadat we alles hadden klaargezet in zijn huis, zijn we terug naar onze kamer gegaan. We moesten ons nog klaar maken. Zoals iedereen wel weet hebben vrouwen veel tijd nodig. Catalina ging als eerste uit de badkamer. Ze droeg een jeansshortje met een wit topje. Het stond haar super schattig. Haar haar had ze in een losse staart geknoopt. Ze zag er super mooi uit. Hiermee ging Shane zeker aan haar voeten liggen.
Dawn kwam als tweede. Zij had het gewoon casual gehouden. Natuurlijk liet ze haar favoriete kleur zwart niet in de kast liggen. Ze droeg een zwarte broek met daarop een strak topje. Dawn is de grootste van ons allemaal. Volgens mij is ze groter dan 1m70. Dat vond ik behoorlijk groot voor een meisje. Haar full sleeve tattoo kwam mooi uit haar topje. Haar zwarte haar hing losjes langs haar schouders. Ze zag er prachtig uit. Cata en ik hebben haar eindelijk overtuigd om er ook zo uit te zien.
Ik ging als laatste. Omdat het mijn feest was, wou ik toch wel iets anders aandoen dan dat ik normaal doe. Daarom had ik gekozen voor een lange rok met bloemen. Het zwarte, korte topje dat ik er bij droeg paste goed bij mijn figuur. Op de paspop vond ik het heel erg mooi. Zo'n stijl had ik nog nooit geprobeerd. Dus ik besloot om het eens te nemen. Mijn blonde haar liet ik gewoon los hangen tot aan mijn rug.
'Perfecto, my darling,' zei Brice terwijl hij klapte. Ik glimlachte. 'Je ziet er echt fantastisch uit,' complimenteerde Catalina me. Ik gaf haar een knuffel en zei dat ze er ook super mooi uitzag. Dawn kwam ook naar me. 'In zoiets heb ik je nog nooit gezien. Je moet het vaker dragen.' Ze knipoogde. Ik lachte. 'Toch nog zwart?' plaagde ik haar. Ze trok haar schouders op. Ik grinnikte. Dawn, Cata en ik deden onze schoenen aan.
'Hold the f*ck up.' We keken op naar Brice. 'Jullie gaan toch niet jullie mooi look verpesten door zo'n rottige sneakers,' zei hij dramatisch. 'Schatje, weet je wel niet hoe pijn mijn voeten doen als ik 12 uur op hakken sta te dansen.' Ik gaf hem een schouderklopje en pakte mijn tas. Ook Cata en Dawn gingen verder met het aandoen van sneakers.
'Vrouwen.'
JE LEEST
I Can See You ✔️ (DUTCH)
RomansaFlynn Austin, de beroemde gitarist die alle harten van gillende meisjes steelt, neemt een pauze in zijn carrière met zijn band. Na de wereldtour gaan de bandleden even genieten van hun leven als tiener. Wanneer hij op een avond gered word door Chyna...