~Chyna~
De volgende dag werd ik wakker gemaakt door Flynn. Over wat er gisteren was gebeurd heb ik niet verteld aan Flynn. Bepaalde stukken zoals een paar mensen waren jaloers op je auto en ze vroegen wie je was heb ik verteld. Over Vanessa, Blade, Layla en Avery heb ik niets gezegd. Hij zou zich schuldig gaan voelen en dat wilde ik absoluut niet.
Nadat ik klaar was bij het café gisteren, ging ik zoals gewoonlijk naar het hotel. Veel veranderde er niet nu we 'meer dan vrienden zijn'. Hij liet me nog steeds mijn job doen. Dat apprecieerde ik heel erg. Om 11 uur had ik mijn taakjes gedaan. Ik moest nog 2 uur zien te vullen dus dan hebben ik en Flynn wel wat andere dingen gedaan. Uiteindelijk ben ik bij hem blijven slapen omdat het al heel laat was.
'Hup, hup, slaapkop. Of ik moet je straks weer naar school brengen,' waakte Flynn me. Ik grinnikte en probeerde op te staan. Flynns bed is echt geweldig. Ik kon nog uren slapen. Met 1 oog toe liep ik naar Flynn. Hij lachte en pakte me vast. 'Goed geslapen?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ik wil jouw bed stelen,' zei ik tegen hem. Flynn lachte en hield me steviger vast. Ik deed mijn ogen toe en genoot van het moment. Ik wist niet hoe lang ik dat nog kon doen.
Ik gaf hem een kus en ging naar de badkamer. Gisteren zijn we even naar mijn huis gegaan. Flynn vertelde me dat het nog wel eens vaak zou kunnen gebeuren dat ik bij hem ging blijven slapen omdat ik altijd zo laat moest werken. En waarschijnlijk wou hij het zelf ook. Ik heb hem dus even rondgeleid in mijn kleine huisje en pakte toen wat kleren. Dus nu heb ik een mini kast in het penthouse van Flynn. Handig als je 'vriendje' een miljonair is.
Ik stapte in de douche en waste me. Ook mijn bad producten zijn meegekomen vanuit mijn huis. Ik zeepte mijn haar in. Nadat ik afgedroogd was, kleedde ik me aan. Ik keek nog even op mijn gsm en zag dat het 8 uur was. Tijd voor Flynns ontbijt. Ik liet mijn haar nat en stapte naar de keuken. Daar zag ik Flynn met zijn ontbijt en een extra bord. 'Probeer je mijn job af te pakken,' merkte ik op. Hij glimlachte.
'Hier.' Hij schoof het extra bord naar me toe en ik ging zitten. Ondanks dat ik het niet oké vond, had ik toch veel honger. Ik slokte het eten in één keer binnen. 'Honger?' vroeg hij. Ik knikte en veegde het vuil van mijn mond. 'Ik ben nog steeds je dienstmeisje. Dat was mijn taak.' 'Weet ik wel. Ik wilde gewoon iets voor je doen en je bedanken dat je hier nog steeds blijft.' Alweer smolt mijn hart. Flynn kan me echt zo zwak maken in een paar minuten. 'Hoe ben je er eigenlijk aangekomen?' vroeg ik. De keuken van het restaurant is alleen voor het personeel.
'Ik heb mijn contacten,' zei hij mysterieus. Ik keek verward maar liet het toch gaan. 'Heb je straks tijd?' vroeg Flynn. Ik knikte. 'Ik heb om twee uur al gedaan omdat er een leerkracht ziek is en ik normaal een springuur had. Maar ik moet wel om 4 uur in het hotel zijn en om 7 uur naar de pizzeria,' vertelde ik hem. 'Dat is perfect,' zei hij. 'Wil je iets gaan doen?' vroeg ik. Flynn knikte. 'Ik wil je ergens mee naartoe nemen. Als je dat oké vind?' 'Natuurlijk. Ik ben benieuwd.' Ik stond op en ruimde alles op. Flynn wou me helpen, maar ik duwde hem steeds terug op zijn stoel.
Ik pakte mijn tas in en pakte mijn gsm. 'Weet je zeker dat ik je niet moet brengen?' vroeg Flynn. Ik schudde mijn hoofd. 'Zoals je gisteren zag, is het echt niet ver. Ik kan makkelijk een bus nemen.' Hij liet een zachte oké horen. Ik kuste hem en vertrok toen uit zijn appartement. Onderweg kwam ik Martha tegen. 'Chyna, lieverd.' Ze knuffelde me. 'Wat doe jij hier?' vroeg ze nieuwsgierig. En wat moet ik nu zeggen? 'Ik was iets vergeten in Flynns kamer,' zei ik zenuwachtig. Ze knikte. 'Voorzichtig met je spullen.' Ik knikte. 'Tot straks.' Ze zwaaide me uit en liep verder om haar toe te doen met het kuisen. Ik nam diep adem en ging verder.
***
'En je famous boyfriend nog gezien?' vroeg Avery. 'Shhh,' zei ik luid. 'Niemand mag het weten.' 'Ja,ja, sorry. Maar dus?' Ik zuchtte. Misschien was het niet zo'n goed idee om het haar te vertellen. Maar ik vertrouwde haar en ik wist dat ze het nooit zou verder vertellen. En ze is mijn beste vriendin. Ik had volgens het beste-vriendin-handboek geen keus.
'Hij is mijn vriendje niet. En ja, ik ben bij hem blijven slapen,' fluisterde ik. 'Je hebt toch nog niet?' vroeg ze angstig. 'Nee, joh. Avery, wat denk je wel niet? Ik ben geen slet die direct met iedereen naar bed gaat.' Ze grinnikte. 'Het zou kunnen. Ik zou me niet kunnen controleren met Flynn Austin in de buurt,' zei ze alsof het niets was. 'Heb je hem eindelijk opgezocht?' vroeg ik. Met haar stomme regel van muziek komt uit de mond had ik niet verwacht dat ze dat ging zeggen.
'Jup, voor jou. Ik wilde weten of hij mijn meisje goed zou behandelen.' Ik lachte en sloeg mijn armen rond haar. 'En goedgekeurd?' vroeg ik. 'Absoluut wel. Hij is hella hot.' Ik grinnikte en knikte. Nou, dat weet ik zelf ook wel. We liepen samen naar buiten. Iedereen stond in een kring naar iets te kijken. Het zal toch niet waar zijn.
We duwden iedereen aan de kant en zagen een rode sportauto. Meent hij dat? Op hetzelfde moment ging mijn telefoon. Flynn belde me. 'Wat doe je hier?' vroeg ik aan de telefoon. 'Had ik niet gezegd dat ik je ging ophalen?' 'Toch niet midden op de speelplaats,' riep ik iets te luid.
'Nu wil ik je vriend wel eens zien!' riep iemand van de menigte. 'Ja, laat hem eens zien,' riep iemand anders. Ik wil echt weg uit deze situatie. 'Zie nu wat er van komt,' vertelde ik Flynn. Hij lachte. 'Don't worry. Stap maar gewoon in de auto. Die wierdos gaan wel weg.' Ik legde af. Ik gaf Avery nog een knuffel en duwde iedereen aan de kant. Er kwamen een paar mensen achter me staan. Ik deed de deur op een mini kiertje open en glipte naar binnen. Volgens mij had niemand hem gezien.
Ik keek opzij. Flynn zat vooruit te kijken met een zonnebril. Ik zuchtte. 'Jij wilt toch altijd opvallen, niet?' Hij draaide zijn hoofd. 'Dat is bijna correct. Ik wil gewoon opscheppen met mijn meisje.' Mijn hart stuiterde van de woorden 'mijn meisje'. Ik hoorde het nog harder kloppen dan anders. Hij deed de motor aan en uit en dan terug aan, zodat het een rarww effect gaf. Ik moest toch lachen. We vertrokken uit de school.
JE LEEST
I Can See You ✔️ (DUTCH)
RomanceFlynn Austin, de beroemde gitarist die alle harten van gillende meisjes steelt, neemt een pauze in zijn carrière met zijn band. Na de wereldtour gaan de bandleden even genieten van hun leven als tiener. Wanneer hij op een avond gered word door Chyna...