~Chyna~
Wanneer we aankwamen bij Brices huis, stonden er al enkele mensen aan de voordeur. 'Het feest begint toch pas om 10 uur,' vroeg Catalina. Ik knikte. Het was nog niet eens half 10 en er stonden al mensen te wachten. 'Dat kan toch niet voor het feest zijn,' zei ik tegen hen. Het kon zijn dat Brice bezoek had, aangezien het zijn huis was. Brice parkeerde de auto in zijn garage en we gingen via de achterdeur naar binnen. Brice opende de voordeur. Ik stond achter hem.
'Wat doen jullie hier zo vroeg?' vroeg hij. Ik kon niet zien wie ze waren. 'Op tijd komen is het nieuwe te laat komen.' Een meisje kwam naar binnen. Ze keek rond zich heen. Ik kon niet herkennen wie ze was. Naast haar kwam een ander meisje staan. Achter hen kwamen er nog drie jongens binnen. Brice deed de deur dicht en ging naast me staan. Ik had nog steeds geen idee wie ze waren.
'Happy birthday, Chyna.' Het meisje dat eerst naar binnen kwam, liep op me af. Ze gaf me drie kussen. Brice fluisterde een naam in mijn oren. 'Phoebe Dawson.' Wat deed die b*tch hier zo vroeg? Ik nam vanzelf aan dat ze gekomen was met haar kliekje. Phoebe passeerde me en ging naar de woonkamer. Het tweede meisje feliciteerde me ook. Aangezien Phoebe er was, dacht ik wel dat dat Freya was. 'Brice,' zei ze wanneer ze Brice passeerde. 'Freya,' zei hij ongeïnteresseerd. 'Hoe gaat het met de lessen? Ik vond het gisteren onduidelijk van onze prof.' Brice en Freya doen allebei rechten en zitten in hetzelfde jaar.
De drie jongens die bij hun waren, feliciteerden me ook. De laatste die binnenkwam was Shane. 'Chyna,' zei hij met een knikje. Hij had de twee jongens inclusief zichzelf daarjuist al voorgesteld omdat hij wist van mijn aandoening. 'Shane,' zei ik vriendelijk. Shane was een goede vriend. Ik kon goed met hem overweg. 'Catalina is in de woonkamer,' zei ik met een knipoog. Hij knikte en liep me voorbij. Ik wist dat ze elkaar heel leuk vonden.
Wanneer de deurbel ging, deed ik open. En jongen stond voor de deur. 'Emmett,' zei hij. Ik knikte en lachte. Emmett was de dj. Hij was een goede vriend van me. Sinds ik besefte dat wat ik had geen slechte eigenschap was maar een hulpmiddel, besloot ik het om me er niet voor te schamen. Ik vertelde het aan veel meer mensen. Mijn goede vrienden zeggen nu allemaal hun naam als ze me tegen komen. 'Hey, Chyna. Ik hoop dat ik niet te laat ben. Ik zag al mensen naar binnen gaan,' begon hij. 'Welnee. Die konden gewoon niet wachten om in mijn aanwezigheid te zijn.' Emmett kwam binnen en ik leidde hem naar zijn apparatuur. Catalina en Dawn waren bezig met de drankjes klaar te zetten.
Een halfuur later kwamen er meer mensen. Ik begroette ze allemaal. Mensen die ik kende, mensen die ik nog nooit had gezien en zelfs mensen die niet eens Engels waren. Ach ja, ze waren allemaal welkom. Om het feest wat aan te wakkeren, gingen ik, Catalina en Dawn als eerste op de dansvloer. Op een fuif kon je me niet stilhouden. Ik moest bewegen en dansen. Daarvoor ging ik tenslotte uit. Niet om super zat te worden, maar om plezier te maken. Maar natuurlijk kon dat zat worden ook wel. Ik vind alcohol lekker.
'En al iets gebeurt met Shane?' vroeg ik Catalina terwijl we dansten. Ze schudde haar hoofd. 'Ik ben hard to get.' Ze grinnikte. 'Waarom? Je vindt hem toch leuk.' Ik snapte niet waarom ze het zo moeilijk maakte. Shane had al verschillende keren aangeven dat hij met haar wou zijn. 'Ik vertrouw hem nog niet echt. Ik wil eerst weten of hij wel echt voor mij gaat, of dat ik één of andere fling ben waar hij na een week al moe van is.' Het klonk wel logisch. Het was niet dat Shane bekend stond als een player, maar met jongens kon je nooit voorzichtig genoeg zijn.
'Ik ga even wat drinken,' zei ik tegen de meisjes. Ik stapte van de dansvloer en nam een shotje. Hup, door mijn keel. Het brandde, maar ik was het al genoeg. 'Chyna!' riep iemand van de verte. Ik deed geen moeite om te kijken omdat ik toch al wist dat ik hem niet zou herkennen. De jongen kwam dichter. 'Lieverdje.' Nu kwam hij wel iets te dicht. 'Handjes thuis,' zei ik streng. 'Jacob,' zei hij. Ik lachte. Natuurlijk was het Jacob.
'Fijne verjaardag, schattie.' Ik gaf hem een knuffel. Jacob heeft me nog bijles gegeven in mijn eerste jaar van informatica. Toen ik het niet meer zag zitten en opgaf omdat het te moeilijk was, hielp hij me met mijn examens en met studeren. Zonder hem zou ik nooit in mijn derde jaar zijn geraakt. Jacob was twee jaar ouder. Ik zag hem niet zo vaak meer, omdat hij veel stages had. Ik wist niet eens dat hij ging komen.
'Lang geleden,' zei ik. Hij knikte. 'Zo hoe voelt het?' vroeg hij. Als hij me ging vragen hoe het voelde om 21 te zijn, mocht hij ophoepelen. Waarom vragen mensen dat zo vaak? Het is niet dat je ineens één jaar levenskennis hebt bijgekregen op je verjaardag. 'Wat?' vroeg ik toch maar om zeker te zijn. 'Om het populairste meisje te zijn.' Ik lachte. 'Ik ben verre uit van populair,' zei ik. Ik gooide nog een shotje naar beneden. Gelukkig was mijn alcoholtolerantie hoog. Ik kon veel drinken.
'Al mijn vrienden van mijn jaar kennen jou. Door hen ben ik naar hier gekomen. Ik had niet eens zelf een uitnodiging gekregen.' Ik grinnikte. 'Het spijt me. Ik heb gewoon het nieuws verspreid op social media. Ik had wel verwacht dat vrienden van vrienden gingen komen. En dat gebeurde want door hen ben jij hier.' Het was echt de waarheid. Collegefeestjes zijn veel anders dan die van de basisschool. Geen gouden kaartjes meer als uitnodigingen aan je favoriete vriendinnetjes.
'Je moest is weten hoeveel jongens je willen.' Jacob wees naar de ruimte. Er stonden een paar jongens naar ons te kijken. Ik trok een fronsend gezicht. 'Dat wil ik niet weten.' Ik gaf hem nog een knuffel en ging daarna terug dansen. Onderweg kwam ik Catalina en Dawn terug tegen. Gelukkig kwamen er op dat moment super leuke liedjes. Ik was Emmett dankbaar.
***
Na vier uur dansen, 9 shotjes en vier sangria's was het tijd voor een pauze. Mijn limiet was behoorlijk aangetast. Mijn zicht was draaierig en ik begon niet meer recht te lopen. 'Ik ga naar het toilet,' zei ik tegen Dawn en Brice. Met moeite kwam ik uit de menigte. Ik stapte de trap op, maar bij elke treden moest ik mijn best doen om niet achterover te vallen. Ik stapte naar het toilet. Wanneer ik klaar was, zag ik een koppel zoenen tegen de muur. De rode lokken van het meisje deden me denken aan Cata.
Ik liet het gaan en ging terug naar de trap. Bij elke treden tolde mijn hoofd. Na drie treden klapte ik helemaal toe en viel ik acht treden naar beneden. Dat was pas een mooie entree. Op de laatste trede stond een jongen. Hij ving me op toen ik op hem viel. Ik was zo dronken dat ik niet eens van hem af ging. Maar dat stoorde hem niet echt. Hij had zo te zien ook heel veel gedronken. Ik rook aan zijn haar. Hij had een fantastische lijfgeur. Hij deed me vaag denken aan iemand. 'Dat was totaal mijn fout,' kwam er met moeite uit. Ik bleef nog steeds op hem liggen.
'Ik ben er totaal oké mee,' zei hij. Ik grinnikte en hief mijn hoofd op. Ik keek in twee groene ogen. Onder mij kon ik de sixpack voelen op zijn buik. Na vijf minuten stond ik op. Maar ik bleef staren in die groen ogen. Iets aan hem maakte dat ik hem niet behandelde zoals elke jongen die op me af kwam. Hij was anders.
Toen er iets knapte in mijn hoofd en waarschijnlijk ook door de tonnen alcohol die mijn hersenen moesten verdragen, duwde ik hem tegen de dichtstbijzijnde muur. Ik beseft niet eens wat ik deed totdat ik mijn lippen op de zijne zette. Hij twijfelde geen twee keer en ging mee met de zoen. Zijn lippen voelden super zacht aan. Ik wachtte even voordat ik mijn tong liet meedoen.
Het verlangen en de aantrekkingskracht was te groot. Mijn tong ging zacht over zijn lippen tot het in zijn mond zat. Ik had nog nooit zo intens met iemand gekust. We vochten voor dominantie, maar hij won. Hij draaide me om waardoor ik met mijn rug tegen de muur stond. Nu was het zijn beurt om de kus te leiden. Ik hield ervan dat hij in controle was. Ik wierp mijn armen rond zijn nek en trok hem dichte bij me. Met zijn hand ging hij over mijn kaak. De tintelingen die ik voelde bij zijn aanrakingen maakten me gek.
Ik wilde meer van deze jongen. En ik wilde het vannacht.
JE LEEST
I Can See You ✔️ (DUTCH)
RomanceFlynn Austin, de beroemde gitarist die alle harten van gillende meisjes steelt, neemt een pauze in zijn carrière met zijn band. Na de wereldtour gaan de bandleden even genieten van hun leven als tiener. Wanneer hij op een avond gered word door Chyna...