Deel 2 - Hoofdstuk 7.

480 27 0
                                    

~Flynn~

Chyna. Chyna. Chyna Green. Ze was terug bij me. Ik dacht dat ik haar nooit meer ging zien. Ik dacht dat ik haar kwijt was voor altijd. Maar hier was ze. Hier was ze al die tijd. De tijden die ik besteed had aan touren, was zij hier aan het studeren in Oxford. Ik kon het nog steeds niet geloven. Ik had haar terug. Het feit dat ze gisteren met mij naar bed is gegaan, bewees dat ze geen andere jongen had ontmoet. Dat maakte me echt gelukkig.

Het was eerst heel raar om haar terug te zien. Toen ik me omdraaide in het bed, herkende ik haar eerst niet. Maar toen ze begon te schreeuwen en te roepen had ik wel zo'n vermoeden. Ze had haar haar gekleurd. Haar natuurlijke haarkleur was dus al die tijd blond. Het stond haar zeker wel. Ik moest gewoon nog gewoon worden aan de kleur.

Om eerlijk te zijn is ze veel verandert. Ze is volwassener geworden. Natuurlijk zag ik nog steeds die glanzende, blauwe ogen. Ik zag nog steeds de gelijkenissen tussen de vrouw van nu en het meisje van drie jaar geleden. Ik had haar gemist. Ik had haar zo hard gemist. Gewoon al dat ik niet naar haar toe kon toen, brak mijn hart.

'Jij en Chyna, jullie kennen elkaar,' vroeg Felix toen we in de auto zaten. Ik knikte. 'Hoe?' vroeg hij. Felix startte de auto. 'Ze is het eerste meisje waar ik op verliefd ben geworden,' zei ik schaamteloos. Het voelde goed om dat luidop te zeggen. Vijf jaar heb ik het voor mezelf moeten houden. 'Wat?!' vroeg Felix verbaasd. Ik knikte.

'Hoe?' vroeg hij opnieuw. 'Ben je een fan van White Ocean?' Hij keek me raar aan toen de woorden uit mijn mond kwamen. 'Ik zou niet zeggen een fan. Ik bedoel ik ken veel van jullie liedjes. Maar om jullie schreeuwen zou ik niet direct doen.' 'Wat deed je op onze eerste ontmoeting?' grapte ik. Hij keek me schuldig aan. 'Waar gaat dit heen?' Ik grinnikte. 'Drie jaar geleden is er een groot schandaal geweest waar ik mee te maken had,' zei ik. Misschien wist hij waarover ik sprak. Dan zou het gemakkelijker zijn om het uit te leggen.

'Drie jaar geleden?' Felix dacht na. Ik keek ondertussen naar buiten. Ik dacht aan Chyna. Niet te geloven dat we allebei zo dronken waren dat we geslapen hebben met elkaar. Nu ik erover nadacht was dat de eerste keer. In de tijd dat we samen waren hadden we het nooit gedaan. En ik moest zeggen dat het erg opmerkelijk was. Ik zou die nacht nooit meer vergeten. En toen ze wakker werd. Haar haar zat helemaal in de war terwijl ze nog in haar ondergoed stond. Ze was zo schattig.

'koekoek?' Ik kreeg Felix' hand voor mijn ogen. 'Leef je nog?' vroeg hij. Wel, ik zat even met mijn gedachten ergens anders. 'Ja, ja, gewoon even aan het dromen.' 'Ik denk dat ik weet waarover je praat. Er werd een foto getrokken van jou en een meisje waarop jullie stonden te kussen. Volgens mij had ze grijs haar.' 'Zilver!' ging ik in de verdediging. 'Ja, oké, zilver. Maar wat heeft dat te mak... WAS DAT CHYNA?!' Ik knikte.

'Ik heb altijd aan de media verteld dat het een roddel was. Alleen mijn bandgenoten en mijn manager wisten de waarheid.' Felix was verbaasd. 'Dat meen je niet.' Hij focuste zich half op de weg en half op mij. 'Was Chyna's haar zilver?' vroeg hij. Ik lachte. Dat betekende dat ze het al lang had geverfd. 'En wat hebben jullie dan gisteren gedaan?' vroeg Felix. Ik keek naar hem en wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Wat denk je dat we gedaan hebben?' Ik lachte. We waren volwassen mannen. We mochten er over praten.

'Wauw, je gaat veel jongens op je dak krijgen als je met Chyna gaat,' zei Felix. 'Wat? Hoezo?' 'Chyna is zoals een godin op onze universiteit. Heel veel jongens willen al jaren haar aandacht. Maar ze negeerde hen allemaal. Er werden zelfs al roddels verspreid dat ze lesbisch was. Ik kon het wel geloven. Ik had haar nog nooit met een jongen gezien. Maar dat raadsel is dus opgelost. Ze heeft gewoon een celebrity gedate.' Mijn hart maakte een sprongetje, maar mijn vuisten balden zich op.

Heel veel jongens wilden haar aandacht? Wel die ging ik dan eens een lesje leren maandag. Zou het voor mij zijn dat ze geen andere jongen wilde? Ik werd blij van de gedachte. Misschien wachtte ze op mij. 'Misschien had ik je gisteren toch maar moeten vertellen voor wie het feest was. Dan was de schok minder deze morgen,' lachte hij.

We waren aangekomen bij de universiteit. We gingen samen naar onze kamer. Het was alweer 2 uur. Morgen begonnen mijn eerste lessen op de universiteit. Ik had er nu extra veel zin in, omdat ik wist dat ik Chyna ging zien.

Ik kon het nog steeds niet geloven. Na drie jaar had ik mijn Chineesje terug gevonden. Dit gingen zeer interessante jaren worden. 

I Can See You ✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu