Deel 1 - Hoofdstuk 24.

589 29 2
                                    

~Chyna~

Een week later, donderdag 21 mei

'Hebben we alles?' vroeg ik Flynn. Hij knikte en zei: 'Ik denk het wel.' Het was Hemelvaart. Ik had vier dagen geen school. Flynn had me een paar dagen geleden uitgenodigd om samen met hem een kort reisje te maken. Zijn grootvader heeft een huisje in het midden van het Epping Forest. Daar kwam niemand en kon niemand ons storen. Gewoon even quality-time met ons twee.

Eigenlijk had ik echt geen idee hoe het zat tussen ons. Ik dacht niet dat ik mezelf Flynn zijn vriendin kon noemen. We hadden wel een paar keer gekust en geknuffeld, maar ik kon er niet te veel van verwachten. Flynn was en bleef een popster. Hoe vaak ik er ook rond wou draaien, dat was de waarheid. Duizenden meisjes zaten 's nachts over hem te dromen. Over zijn stem, zijn gitaar, waarschijnlijk zelfs over zijn sixpack. Ik was niet egoïstisch om dan te denken dat hij van mij was.

Hoe graag ik het ook zou hebben dat hij van mij zou zijn, was dat nog steeds niet gemakkelijk. Flynn zei een paar weken geleden dat hij bij mij wou zijn. Om mijn eigen verlangen blij te maken, zei ik ja. Maar in mezelf wist ik dat het na een tijd gedaan zou zijn. En dat accepteerde ik wel. Ik wist al vanaf het begin dat we niet bij elkaar pasten. Flynn verdiende zo iemand als Lily Collins, een supermodel/actrice. Niet zo iemand als mij die nog niet eens rond kwam elke maand met haar centen. In dit leven was het gewoon niet weggelegd voor ons.

'Waar denk je aan?' ontwaakte ik van mijn gedachten. Flynn zat achter het stuur terwijl hij af en toe keek naar mij. 'Niets,' zei ik verlegen. Ik ging gewoon van deze paar dagen genieten met Flynn. Het zouden wel eens mijn laatsten kunnen zijn. 'We moeten naar de winkel,' zei Flynn. Ik keek op de gps. 'Wat bedoel je?' vroeg ik. 'Mijn overleden opa zal waarschijnlijk geen inkopen voor ons hebben gedaan.' Ik grinnikte. 'Laten we hopen van niet,' zei ik lachend.

Flynn drukte op het knopje 'cd' in de auto. Ik keek hem verward aan. Ineens begon een lied van White Ocean te spelen. Ik lachte. 'Ooh, is dit wat je doet in je auto? Jammen op je eigen songs,' plaagde ik hem. 'Alleen op lange afstanden.' Ik glimlachte en luisterde naar het lied. Flynn begon mee te zingen.

***

'Spaghetti?' vroeg ik in de winkel. Flynn knikte. Omdat we toch wel vier dagen in een huisje zouden zitten, besloten we om genoeg mee te nemen. We konden allebei koken, dus dat was al een pluspunt. Flynn duwde de winkelkar verder. Een pak gekleurde snoepjes trok mijn aandacht. Ik pakte de zak op en bestudeerde het grondig. FRUITTELLA'S? 'Oh my god, Flynn, dit moeten we hebben.'

Ik herinnerde me nog goed dat ik deze altijd kreeg van mijn ouders. Veel dingen was ik vergeten van mijn kindertijd, maar deze snoepjes bleven in mijn achterhoofd. Het was jaren geleden dat ik die nog gegeten had. Een nostalgisch gevoel betrad mijn lichaam. Flynn lachte. Hij pakte de snoepjes van me over en legde het in de kar. Ik was dolgelukkig. Ik kon eindelijk nog wat herinneringen opsnuiven. Flynn stelde geen vragen en ging verder. Ik was dankbaar voor dat.

We betaalden alles en gingen weer naar de auto. Verder met ons autoreisje. 'Hoelang nog?' vroeg ik. Hij tikte iets in op de gps en las het dan af. 'Nog een halfuurtje,' zei hij. Ik knikte en zette de muziek weer aan. Flynn begon weer te zingen en ik luisterde naar zijn engelenstem.

Flynn stopte de auto voor een huis. Het duurde even voordat we het gevonden hadden. De weg was helemaal bedekt met bomen en struiken. 'Hier zal zeker niemand anders komen,' merkte Flynn op. Ik knikte. Dat was natuurlijk geen nadeel. Nu konden we eindelijk doen wat we wouden, zonder te letten op camera's of fans.

We gingen het huis binnen. De geur van eenzaamheid drong mijn neus binnen. 'Hier is al lang niemand meer geweest,' zei ik. Flynn knikte. Hij sloot de deur en ik liep verder door naar de keuken. Het zag er wel gezellig uit als je door het stof doorkeek. 'Hier is nog veel werk aan.' Ik was het eens met Flynn. We liepen samen naar de auto en laadden alle spullen uit. Gelukkig hadden we wat poetsmiddelen meegenomen. Flynn dacht wel dat het vuil zou zijn.

'Laten we beginnen in de slaapkamer,' zei ik. Flynn volgde me. Er was maar één slaapkamer, dus veel discussiëren konden we niet. We begonnen samen te poetsen in het huis. 

I Can See You ✔️ (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu