Capitolul 44: Asta dacă te-am iubit vreodată
-Perspectiva lui Alex-
Am incercat să fiu cât de calm am putut atunci când am deschis uşa, dar nervii mei au explodat când l-am văzut pe Ken înconjurat de cioburi şi mobilă dărâmată. Mama este într-un colț al bucătăriei şi se vede pe fața ei că este speriată. O simt pe Bella în spatele meu, dar tot ce văd acum e roşu în fața ochilor, totul din cauza nenorocitului din fața mea.
-Ce naiba cauți aici şi ce ai făcut? îl întreb cât de calm pot, dar pumnii mei încleştați probabil că mă dau de gol.
-Nu e treaba ta, îmi răspunde indiferent, ceea ce mă enervează şi mai tare.
-Ba cred că e, din moment ce eu sunt bărbatul din casa asta. Te mai întreb o dată, ce cauți aici? îl privesc cu atâta ură şi îmi strâng pumnii pe lângă corp atât de mult, încât mi se albesc degetele, dar îi simt mâna Bellei înfăşurându-se în jurul brațului meu şi încep să mă relaxez şi să îmi aduc aminte ce s-a întâmplat cu ea când eu şi Ken ne-am certat.
-Bărbatul casei ar trebui să fie acasă, nu în oraş cu nu ştiu cine, îmi reproşează şi accentuează ultima parte, făcând-o pe Bella să scoată un sunet ce îmi demonstrează că e la fel de mirată cum sunt şi eu.
-Şi ce ar fi trebuit să fac? Să îmi găsesc o soție, să o iau de proastă şi mă fut cu tot ce îmi iese în cale? scuip cuvintele şi mă jur că dacă mai spune ceva o să îl bat până îl omor.
-Nu îmi vorbeşti tu aşa! țipă şi vine spre mine, dar Bella se bagă între noi, lucru ce îl face să se oprească, spre surprinderea noastră.
-Gata! Ce naiba, vă certați ca doi copii! Ken, de ce nu eşti acasă, cu mama?
-De ce mă întrebi?
-Pentru că, e mama mea şi vreau să ştiu. Ce te-a făcut să vii aici şi să distrugi casa?
-Nu contează, îi răspunde Bellei fără interes, dar îmi dau seama din privirea ei că nu se lasă aşa uşor.
-Ba da, contează! Ți-ai făcut o familie nouă ca să ce, să te întorci la cea veche şi să le faci viața un calvar?
-Îmi datorează bani, aruncă(,) Ken după câteva minute de linişte, bomba.
-Ce bani? Despre ce vorbeşti? mă răstesc la el şi simt cum îmi pierd răbdarea.
-Eu şi mama ta am plătit pe cineva care..., se opreşte în mijlocul propoziției şi, dacă nu ar fi Bella între noi, aş sări la el şi l-aş strânge de gât.
-Voi ce? întreb, plin de nervi şi reuşesc, pentru o fracțiune de secundă, să o văd pe mama în spate, remuşcată de vină.
-Eu şi mama ta am plătit pe cineva care să vă despartă pe tine şi pe Bella sau, în cel mai rău caz să o..
-Omoare, completez propoziția şi mă simt ca şi cum m-ar fi lovit un tren. Bella nici nu se mai uită la Ken, ci se uită în spatele lui la femeia care până acum un minut o considera a doua ei mamă. Nu pot să îi citesc în ochi cum se simte, dar ceva îmi spune că se simte mai rău decât mine.
-Po-poftim? întreabă Bella, bâlbâindu-se.
-E adevărat, o aud pe mama din spate şi e prima propoziție pe care o scoate de când am venit aici. Bella, scumpo, spune şi încearcă să o atingă, dar Bella se fereşte şi ajunge cu spatele lipit de pieptul meu, unde decid să o țin până plecăm de aici. Nu mă înțelege greşit, dar, după ce am aflat că mama ta e cea cu care Ken mă înşela, nu voiam ca tu şi Alex să deveniți, din câteva motive, frați vitregi sau mai ştiu eu ce şi să faceți prostii.
CITEȘTI
Lovers 2
RomanceAlex şi Bella au o relație frumoasă, care pare să meargă din ce în ce mai bine. Dramele familiilor îi fac să fie şi mai uniți şi prietenii lor îi susțin în problemele părinților lor în care sunt implicați indirect. Din nefericire, din cauza lui Ken...