Capitolul 48: Ce zici de California?
-Perspectiva Bellei-
-Şi după, ce ați făcut? o întreb pe Ronnie şi încerc să nu mai râd, dar îmi este imposibil.
-I-am spus barmanului că Liam are iubită, adică pe mine, dar părea să nu mă asculte şi începuse să îl atingă pe mână, îmi răspunde şi se preface că vomită.
-Bănuiesc că ați plecat, nu?
-Evident. Liam era plin de nervi, la fel ca mine şi, ajunşi în cameră, am zis să facem şi noi ceva, ştii tu, ca să ne relaxăm, spune şi soarbe din cocktailul ei, făcându-mi cu ochiul. Doar că am uitat că am comandat room service şi când a ciocănit la uşă, Liam s-a panicat şi mi-a dat drumul din brațele lui, căzând din pat, spune şi eu bufnesc în râs. Şi, uite aşa, m-am ales cu cucuiul ăsta şi cu una dintre cele mai proaste vacanțe pe care le-am avut.
-Chiar îmi pare rău. Poate următoarea va fi mai bună, spun şi îi fac cu ochiul.
Eu şi Ronnie am profitat de faptul că băieții dau examenul de admitere la facultate şi am ieşit la o bârfă, cum a spus ea. Nu am mai ieşit de mult împreună şi, sincer, mi-a fost dor de prietena mea.
-Apropo, voiam să îți spun ceva.
-Ce? mă întreabă oarecum curioasă.
-Alex vrea ca tu să te muți cu el la Max. După ce s-a întâmplat cu părinții tăi şi confesiunea pe care ne-au făcut-o, el nu mai vrea să stai acolo.
-Ăămm.. frumos din partea lui, dar eu nu mai stau la mama.
-Ce?! De când?
-De vreo lună, cred. M-am mutat la Liam, după ce părinții lui au fost de acord.
-Aa, ok, dar ştii că Liam merge la facultate, nu? o întreb şi dă din cap, aşa că continui. Păi şi tu o să stai cu părinții lui?
-Nu ştiu, dar mai e până începe facultatea. Alex ştie unde vrea să meargă?
-Zicea ceva de Northwest University, dar poate s-a răzgândit. Liam? El unde vrea să dea?
-Se gândea la ceva legat de poliție, dar nu ştiu acum unde vrea să meargă.
-------------------------
Este seară. A fost o zi oarecum relaxantă. Am ieşit cu Ronnie să mai vorbim şi să bem ceva, după care m-am plimbat cu Alex prin tot oraşul. Deşi este de abia 23, mi se închid ochii.
-La ce te gândeşti? mă întreabă Alex când intră în cameră.
-La ziua de azi. I-am spus Veronicăi să se mute cu tine şi cu Max.
-Şi?
-Ea nu mai stă cu mama ta de o lună, spun şi chicotesc când îi văd confuzia de pe față. Stă cu Liam, momentan.
-Ah, atunci e ok. O să vorbesc şi eu cu ea, mai încolo.
-Apropo, m-am gândit unde să mergem în vacanță.
-Oriunde vrei, mergem, spune şi mă sărută pe frunte.
-California. Vreau mă mergem în California. Şi să ne luăm şi prietenii.
-Vrei să îi luăm şi pe Alek şi Kira? mă întreabă şi îşi arcuieşte sprâncenele.
-Dacă sunt prieteni cu noi, atunci da.
-Dorința ta îmi este poruncă, spune şi mă sărută. Când vrei să mergem?
-Mâine? spun şi văd cum face ochii mari.
CITEȘTI
Lovers 2
RomanceAlex şi Bella au o relație frumoasă, care pare să meargă din ce în ce mai bine. Dramele familiilor îi fac să fie şi mai uniți şi prietenii lor îi susțin în problemele părinților lor în care sunt implicați indirect. Din nefericire, din cauza lui Ken...