Capitolul 53: Aia e aleasa
-Perspectiva Bellei-
A trecut o lună de când ne-am întors acasă, timp în care am aflat că tata și Monica sunt în sfârșit gata cu pregătirile pentru nuntă. Mă bucur pentru ei, dar puteau să mă anunțe mai devreme pentru că nu știu cu ce să mă îmbrac și va trebui să îl conving iar pe Alex să poarte costum. Mă gândesc să o întreb și pe Kira, dar nu știu dacă o să vrea să vină, adică de abia mă cunoaște, dar, cine știe, poate nu are treabă și vrea să vină.
Decid să o sun și să ne întâlnim la o cafenea, să văd ce a mai făcut și dacă vrea să vină la nuntă.K: -Da?
-Bună! Ce mai faci?
K: -În momentul ăsta stau în casă. Sunt oarecum sechestrată de mama. Tu?
-Sunt bine. Voiam să te întreb dacă vrei să ieși la o cafea cu mine, dar dacă ești ocupată...
K: -Stai. Dacă îi spun mamei că ies cu tine, poate mă lasă afară. Așteaptă două minute.
-Ok.
K: -Gata! Unde ne vedem?
-Mă gândeam să ne întâlnim la cafeneaua Moore. Dacă vrei.
K: -Sigur. În douăzeci de minute sunt gata.
-Ok, ne vedem!
Într-o jumătate de oră ajung la cafenea și o văd pe Kira cum își leagă bicicleta, după care vine spre mine și mă ia în brațe.
-Mi-a fost așa dor de tine! Nici nu știi câte am să îți spun!
-Abia aștept! Intrăm?
-Haide.
Am fost tăcute până când am comandat, pentru că după asta Kira s-a decis să îmi spună tot ce s-a întâmplat în ultimele săptămâni.
-Deci, în ultimele săptămâni, am ieșit de multe ori cu Alek afară. A fost... frumos și chiar m-am simțit bine, știi?
-Aha, deci, ai ieșit cu el? Și ce s-a mai întâmplat?
-Păi, într-o zi, m-a luat de acasă și m-a dus pe un deal sau ce era ăla, spune și râdem amândouă. Atunci mi-a spus că el e complicat și că mă iubește. Nu am mai stat să mă gândesc și l-am sărutat. Am crezut că am făcut alegerea proastă, asta până când m-a sărutat și el. De trei săptămâni suntem împreună și iubesc tot ce se întâmpla, dar de ieri eu nu am mai ieșit afară și am vorbit cu el doar la telefon. Mi-e dor de el, spune și se bosumflă, ceea ce mă face să zâmbesc.
-Deci, voi nu v-ați mai văzut de o zi și deja ți-e dor de el?
-Bella, tu nu înțelegi. E prima relație ok pe care o am.
-Am înțeles de la Alex că fostul tău iubit nu s-a purtat cu tine așa cum trebuie. Nu am vrut să mă bag în viața ta, dar tu nu spuneai nimic.
-Nu e nicio problemă. Am avut un iubit abuziv. Am decis să pun stop, dar prea târziu. A vrut să facă și alte chestii, dar, din fericire, mama lui m-a salvat. Cred că la un moment dat mă mințeam singură, spunând-mi că îl iubesc și el mă iubește.
-Cum i-ai spus lui Alek? Sau nu i-ai spus?
-Ba da. Adică, nu voiam să îi spun, dar Dean, prietenul lui, a vrut să vorbim despre asta cât Alek era în garaj. Se pare că s-a ascuns după perete și a tras cu urechea și așa a aflat.
CITEȘTI
Lovers 2
RomanceAlex şi Bella au o relație frumoasă, care pare să meargă din ce în ce mai bine. Dramele familiilor îi fac să fie şi mai uniți şi prietenii lor îi susțin în problemele părinților lor în care sunt implicați indirect. Din nefericire, din cauza lui Ken...