Capitolul 54

414 18 0
                                    

Capitolul 54: Ce vrei să facem?

-Perspectiva Bellei-

Iată că a sosit și ziua nunții părinților mei și nu pot să fiu mai fericită de atât. Rochia arată senzațional pe mine, rozul mă prinde foarte bine, iar petalele de la baza rochiei îi schimbă cu totul aspectul. Machiajul am ales să fie unul natural, iar părul a fost prins într-un coc dezordonat. Alex arată și el foarte bine. Are pe el un costum negru, simplu, cu o cămașă albă pe dedesubt, fără papion sau cravată și cu ultimul nasture descheiat. După ce facem câteva poze, așteptăm ca mama să coboare, pentru că noi o ducem la biserică, fiindcă așa tata nu o să o vadă.

-Cum arăt? Mi s-a stricat machiajul? ne întreabă panicată pe mine și pe Alex.

-Arătați minunat, o complimentează iubitul meu, iar ea îl răsplătește cu un pupic pe obraz.

-Arăți foarte bine, nu îți mai face griji, o liniștesc și o iau în brațe.

După cum i-am promis, rochia ei arată minunat. Sclipește din cap până în picioare, iar penele de la capătul rochiei o face să pară desprinsă din basme.

-Haideți, trebuie să ajungem la biserică, ne anunță Alex și ne deschide ușa. Am lăsat-o pe mama să stea în față, iar eu m-am pus pe bancheta din spate, verificând dacă aparatul foto merge. Alex a dat drumul la muzică ca să destindă puțin atmosfera și pe tot drumul i-a spus mamei cât de frumoasă e și că totul o să fie perfect, ceea ce m-a făcut să zâmbesc pentru că cei doi se înțeleg foarte bine.

La biserică, toată lumea a ajuns și îl văd pe nașul lor cum o așteaptă pe Monica la ușă. Eu și Alex intrăm și așteptam să înceapă ceremonia. O văd repede pe Kira cum intră grăbită și se pune lângă mine, apoi mă ia în brațe.

-Doamne, Kira, ce bine arăți! o complimentez când mă uit la ea din cap până în picioare. Ești senzațională!

-Mulțumesc! Și tu arăți foarte bine! Nu am întârziat, nu?

-Nu, acum trebuie să înceapă. Faptul că o văd singură la nuntă mă întristează, dar știu că o așteaptă o surpriză mai târziu și sunt sigură că o să îi placă.

Peste câteva minute, ceremonia începe și toată lumea se ridică în picioare pentru a întâmpina mireasa și mă uit spre tata și observ că mai are puțin și plânge. Se vede clar în ochii lor că se iubesc, iar pe mine asta mă face foarte fericită.

-Dragilor, ne-am adunat astăzi aici ca să luăm parte la unirea a două suflete prin căsătorie, Mark și Monica.

Toată slujba a fost foarte frumoasă, iar jurămintele lor au adus pe toată lumea în lacrimi. Am făcut poze în curtea bisericii și i-am felicitat pe proaspeții însurăței, apoi am plecat spre local. Kira a insistat să meargă cu noi, dar nu puteam să mergem cu ea și să vorbim cu Alek în același timp.
În mașină, Alek ne sună, așa că răspund și îl pun pe difuzor.

A: -Ce faceți?

-Suntem în mașină, mergem spre local. Tu ce faci?

A: -Am avut o criză de nervi din cauza cravatei și am decis să nu o mai port deloc și acum merg la mașină. A venit?

-Da. E tristă, sunt sigură că îi e dor de tine. Nu uita, nu ai voie să o dai în bară.

A: -Nu era nevoie sa îmi aduci aminte. Dacă nu mă iartă, zi-i lui Alex că poate să mă bată el ca și consecință.

-Stai liniștit, totul o să fie bine. Ne vedem acolo. Ai grijă cum conduci!

A: -Bine! Ajung cât de repede pot.

Lovers 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum