Өөрийгөө ойлгох ч сөхөөгүй болсон Тэхён юу хийж байгаагаа ч үл ухааран залууг хүрэх бүрт нь халууханаар дуу алдан түүнд улам бүр ойртож байлаа. Залуугын гар ч зүгээр байлгүй цамцных нь дотуур тэнүүчилсээр хөхний товчыг нь имэрэн чичрүүлнэ.
Тэхёны бие түүнээс илүүг хүсэхийн хэрээр улбар үстийн цамцыг сөхөх гэж оролдох үед тэрээр гарыг нь барьж аван үнсэлтээ салгаад "хонгор минь гудамжинд хийх тийм ч таатай санагдахгүй байна" гэсээр уруулаа долооход Тэхён доош харсаар хүндээр амьсгаатан "гуйя надад туслаач" хэмээж байв. Залуу тоохгүй царайлан "сая юу гэсэн бэ? сонсогдохгүй байна" гэхэд Тэхён чихэнд нь уруулаа наан "надад туслаач гуйя" гэх нь улбар үстийн шар үсийг босгон өмдөнд нь байх найзыг нь ч сэрээж амжив.
Залуу инээн "би ч тэсэхгүй бололтой" гэсээр гарнаас нь хөтлөн хаашаа ч юм чирнэ. Тэхён алхах бүртээ чичирхийлэх нь ямар хэцүү байгааг нь харагдуулж байв.
Улбар үст гудамжинд тавьсан тансаг хар машин дээрээ ирэн Тэхёныг түлхэж оруулан сандалыг нь хойш налуулан өөрөө дээр нь гарч суугаад чөтгөрийн гэмээр инээдээр инээсээр "би чамд тусалж болно гэхдээ....." гэсээр дуугаа хураахад Тэхён өөрийгөө арай гэж тэвчин "гэхдээ юу гэж? гуйя хурдан хэл!" гэсээр хөмсөгөө зангидана. Залуу инээмсэглэн "яагаад омега байж альфа царайлж олныг хуураад байгаагаа надад хэлэх л болждээ" гэсээр инээхээ болилоо.
Тэхён түүний үгэнд цочирдсон ч хэлэхгүй бол түүнд туслахгүй гэдгийг мэдэж байсан учир хурдан хурдан толгойгоо дохиж байлаа.
Улбар үст ч мушилзсаар цамцных нь товчыг бүгдийг нь тасалж орхив. Цагаахан цээж нь ил болж дээш доош болон түнхэлзэх нь туйлын ялдам. Улбар үстийн амьсгал хүзүүнээс нь доошлон хүйсны нүх хүртэл энхийрлэх мэт эрвэгнүүлэх нь Тэхёны биед асар их таашаалыг мэдэрүүлж байсан юм.
Залуугын гар өмдөн дээр нь ирэн маш удаанаар тайлах нь Тэхёнд хүлээлтийг өгч байсан тул битүүхэндээ хурдлаасай хэмээн хүснэ. Хэтэрхий ичмээр ч зүгээр л амьсгалахад нь босчихсон Тэхёны эрхтэн дотоожных нь цаанаас товойн харагдах нь улбар үстийн инээдийг хүргээд амжив.
Залуугын гар туйлын гэмээр хурдан хөдөлсөөр дотоожыг нь тайлан эрхтэнг нь базаж авхад Тэхён чангаар дуу алдлаа. Залуугын гар дээш доош хөдлөн Тэхёны найзыг сааж эхэлхэд тэрээр нүдээ анин барьчих юм хайн гиншинэ. Залуугын гар ид шидтэй мэт л түүнд өмнө нь авч байгаагүй таашаалыг мэдэрүүлэх нь гайхмаар.
Удалгүй Тэхёны гаргах дуу ойртсоныг нь илтгэх мэт чангарсаар тавьлаа машины таазанд цагаан шингэн наалдаж Тэхёны нүүр залуугын гар дээр ч их хэмжээгээр дуссан харагдна. Тэхёны хацар улаа бутран гарныхаа шууг духан дээрээ байрлуулан нүдээ хагас анин амьсгаатах нь залуугын нүдэнд яг төгс порно од шиг харагдаж байсан юм.
________________________
Хайртай шүү.
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasy-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.