Жонгүг урдахаа ээлж дараалан хөнтөрч байв. Тэхёнд түүнийг болиулах гэсэн хүсэл байсангүй учир нь түүнийг согтуу байхад нь зугтах гайхалтай санаа бодож олсон учраас.
Аль хэдийн нүд нь сүүмийж эхэлсэн Жонгүгыг харсан Тэхён одоо л боломж олдлоо гэж бодон "Жонгүгаа би ариун цэврийн өрөө орчихоод ирье удахгүй ээ" хэмээгээд босон явлаа. Эхний алхалт амжилттай хоёр дахь нь ч мөн адил гэхдээ дараагийн алхалт асуудлыг дагуулан ирэв. Түүний толгой эргэж байв. Энэ үед хамгийн том асуудал Жонгүг байх ёстой ч биш байлаа. Доод хэсгээр нь аймшигтай өвдөлт гэхэд хэцүү зүйл мэдрэгдэхэд тэрээр хана түшин мөлхөх шахам ариун цэврийн өрөөнд орж ирлээ.
Хүйтэн усаар нүүрээ шавших ч энэ нь тусыг эс олно гагцхүү түүнд хэрэгтэй байгаа эмийг гэртээ орхисон өөрөө өөрийгөө харааж байлаа.
"хурц байна" хэмээх ард нь гарсан хоолойг сонссон тэрээр яргалсаар харвал зүсийг нь огт харж байгаагүй нэгэн бета сонжсон харцаар түүнийг төөнөх аж" юу бодож байгааг нь бараг л таамгалсан Тэхён "ойртох хэрэггүй шүү!" хэмээн сануулаад доош сулбайн унав. Харин өнөөх залуу "энэ чинь сүрдүүлэг үү? шаардлага уу? аль нь ч байсан надад хамаагүй чи өөртөө л гомдох хэрэгтэй" хэмээсээр түүн рүү дайрч эхэллээ.
Байдаг чадлаараа тийчлэх Тэхён дэндүү сул дорой байлаа.
Гэнэт Жонгүг ороод ирчихсэн өнөөх залууг балбаж өгч байв. Өвдөлтнийхөө улмаас мансуурсан байх Тэхёнд Жонгүгын дүрс нэг тодрон дахиад л бүдгэрэн харагдана.
Бета залуугын гуйлтын үндсэн дээр цохилтоо зогсоосон байх Жонгүг түүнийг өрөөнөөс гарахыг шаардав.
Түүний харц догширох мэт ширүүн болсоор Тэхён дээр очин хоёр мөрнөөс нь атган дээш өндийлгөөд "чи омега тийм биздээ? хэнийг хуурч байгаагаа мэдээгүй хэрэг үү? Ким Тэхён хараал идсэн өлөгчин үнэрээ нуух гэж хэдэн ширхэг эм хэрэглсэн юм?" гэсээр араатны авир гарган хувцасыг нь урах шахам тайлах аж.
Тэхён түүний өөдөөс юу ч хийж чадалгүй хагас мансуурсан ухаантайгаар үйлдэл бүрийг нь хүлээн авч байлаа. Түүний одоогийн байдлаар хамгийн их мэдэрч мөн хүсэж байгаа зүйл нь галзуурмаар альфагын үнэр байв. Өөрөөс нь болж Жонгүг ийм их үнэр ялгаруулаад байгааг тэрээр хараахан мэдсэнгүй.
_____________________________
Энэ мартагдах шахжээ тэ хаха
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasy-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.