Chapter [17]

1.8K 222 24
                                    

"Чи миний хэлсэн үгийг ойлгоогүй гэж үү?" хөмсөгөө зангидан гайхсан байх Жонгүг ийнхүү асуувал өрөөнийх нь үүдэнд зогсох Тэхён "уучлаарай Жонгүгаа гэхдээ би..." түүнд энэ гэрт тэр тусмаа Жонгүгийн өөдөөс хэлэх үг олдохгүй бололтой.

"Хувцасаа тайл гэхийг сонсоогүй хэрэг үү?, чи намайг үл тоомсорлож байгаа юм байна тийм үү?. Үнэхээр муу шүү Ким Тэхён энэ бүх зүйлийн дараа чамд тийм эрх баймааргүй юм даа" гэсээр уруулныхаа нэг буланг өргөн басах түүний хоёр дахь үнэн төрх өөр нэгэнд таалагдсангүй. Цээжээр нь хөндүүрлэж, буйлаа хазах Тэхён тийм ч хүчтэй нэгэн биш юм.

Эмзэг гэж хэлж болохуйц түүний зан чанар хуурамч өөр нэгэндээ дарагдаж хүчтэй мэт харагдуулах ч эцсийн эцэст энэ хэврэг зүйл шүү дээ.

Нүдэндээ хуралдах нулимсаа залгих шахам цааш оруулаад хамгийн сайн найз гэгдэх араатны өмнө тайчиж эхэлнэ. Хэзээ ч төсөөлж байгаагүй нөхцөл байдалд дасах хугацаа үл өгөх харгис нэгэн.

Ямарч илэрхийлэл үгүй харцаараа хөдөлгөөн бүрийг нь ажих Жонгүг аажмаар гараа доошлуулж байсан юм. Зөвхөн дотуур өмдтэйгөө үлдсэн байх Тэхён биеэ хумин зогсох бол "хүрээд ир хонгор минь" гэх гэнэтийн дуугаар түүн рүү дөхнө.

"Яагаад үнэрээ гаргахгүй байгаа юм?" гэсээр альфа хүзүү эгэм зэргийг нь зөөлөн уруулаараа эмрэх бол. Үүнд нь хэцүүдэх омега үг хэлж чадалгүй амаа дарна.

"Чи намайг биш өөрийгөө хуурч байсан гэдгээ мэдэх үү?. Үүний чинь шийтгэл болгож хэдхэн хоногт би чамайг хэн ч биш болгох болно" гэсээр огцом дүрээ хувиргах Жонгүг Тэхёнийг ор луу шидэн өөрөө босон явлаа. Төд удалгүй хүзүүндээ тохсон байх гавнаас эхлүүлээд олон хачин хэрэгслүүдтэй орж ирэх юм.

Хачин гэх үг тохирохгүй юм. Аймшигтай.

Тиймээ энэ бүгд аймшигтай секс тоноглолууд. Яагаад түүний гэрт тэр тусмаа Жонгүгийн гарт байгааг үл ойлгох Тэхён гадарлаж буй зүйлээ няцаах гэж хичээх ажээ. Хараад л цочирдох энэ залуу өөр дээр нь туршиж үзэхийг хүсвэл хэцүү байдалд орох нь ойлгомжтой. Гэхдээ түүний мэдэх нэгэн зөвшөөрөл биш захиргаадахыг хүснэ.

"Миний чамд бэлдсэн бэлэг хонгор минь. Чи үүнийг хүсэхгүй байлаа ч би хийх болно яг энэ орон дээр" хорон инээмсэглэлээ харж ав гэсэн шиг тодруулах Жонгүг хэрэгслүүдээ орон дээр тавин хар өнгийн гавтай хамт айдсаа дарах гэж хичээх нэгэн рүү дөхлөө.







____________________________
Уучлаарай энэ удаад л ийм богинхон өгчихье. Дараагийн хэсэг смат байхыг би гэлтгүй та нар мэдэрч байгаа биздээ хө. Ххо хайртай шүү





 -Cruel Alpha-[дууссан]Where stories live. Discover now