"Чи хэзээнээс ийм романтик болчихсон юм бэ?" гэсээр Жин дөнгөж болзооноосоо ирчихээд асуух бөгөөд түүний хариуд хэзээ ч ингэтлээ ядарч үзээгүй Намжүүн "чамд тэгж санагдсан бол надад таатай байна" хэмээсээр даруухан инээмсэглэв. Тэр урьд нь хэний ч өмнө чин сэтгэлээсээ инээж байгаагүй юм.
Жин- д тэр таалагдаж эхлэж байв. Ямар ч байсан түүний үнсэлт, хүссэн бүхнийг нь хийж байгаа нь хамгийн чухал. Дотроо төсөөлж явдаг байсан төгс нэгэн нь тэр гэдэгт итгэхийг хүсэх аж.
"Чи ядарсан харагдаж байна. Усанд орчихоод унтацгаая" гэх Жин өрөө рүү гээ яаравчилна.
Угаалгын өрөөнд ганцаар зогсох тэрээр өөрийн нөхөр болох нэгнийг яагаад удаад байгааг нь гайхаж байв. Хүлээж тэсээгүй Жин өрөөнөөс гаран унтлагын өөрөө рүү гээ орвол орон дээрээ суух нэгнийг олж харлаа.
"Би чамайг хүлээж байлаа, яагаад орж ирэхгүй байгаа юм?" хэмээсээр хариулт нэхсэн харцаар харахад Намжүүн "уг нь би чамайг ганцаараа усанд орохыг хүссэн байх гэж бодсон. Би орж болно гэж үү?" гэв.
Жин гарнаас нь атгаад босгохдоо "энэ бидний харилцааг илүү дээрдүүлэх болно" хэмээн нүдээ ирмэчихээд түүнийг дагуулан явлаа.
Бүлээн усыг өөр дээрээ мэдрэх гайхалтай өв тэгш биетэй нэгэн ард нь зогсох альфа руу эргэж харан мишээв. Хором бүрт дурлах энэ үзэсгэлэнтэй төрхөд уусч орхисон Намжүүн бэлхүүснээс нь зөөлхөн атгаад өөртөө ойртуулахдаа харцаа огт салгасангүй.
Эргэн тойрондоо байх бүх зүйлийг умартан түүнийхээ уруул руу дөхөж байхдаа хамгийн сайхан гэсэн үгсийг урсгах бөгөөд бяцхан үнсэлт дарсан тэрээр цааш халан усаар хучигдсан цагаахан хүзүүг нь энхрийлэн үнсэж, долоох аж. Үүн шиг сайхан мэдрэмжийг аль аль нь авч байсангүй.
Хүзүүнээс нь доошлох тэрээр хөхнийх нь толгойг үмхэн, сорох үед Жин бяцхан гиншилт гаргана. Хэлээрээ хүрээг нь тойруулан иллэг хийхэд хатуурч байгаа нь мэдрэгдэж байв. Тэрээр дээшлээд хагас нүдээ нээх залуугийн уруулийг өөрийн уруултай наан хэзээ ч мартагдашгүй нандин мөчийг бүтээлцэх аж.
Гайхалтай үеийг бусниулах мэт Жин- ы утас дуугарахад хэн хэн нь хийж буй үйлдлээ зогсоосон юм.
Жин гараа арчин сандал дээр байх утсаа авахад уйлах дуу тодоор дуулдаж байлаа. Энэ нь Тэхён гэдгийг мэдсэн тэрээр сандран "юу болсон бэ? Тэхёнаа надтай ярь! хэн нэгэн чамайг өвтгөсөн юм уу?" хэмээхэд арай гэж нэг юм дуу үг хэлэх Тэхён нусаа татсаар "өвдөөд байна" гэх аж.
_____________________________
Хайртай шүү:*
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasy-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.