Chapter [12]

2.1K 225 22
                                    

Тэхёны байгаа байдал одоогоор дэндүү хүчгүй, сул дорой харагдах бөгөөд энэ нь Жонгүгт цааш цаашдын амьдралыг нь хэтэрхий амттай болгох мэт санагдах аж. Түүнд энхрийлэл хэрэггүй мэт ягаан уруулаараа хүзүү цээж гэх газруудаар тэнүүчилж зарим хэсэгт нь улаан толб үлдээж байлаа.

Ажил нь эхлээгүй байхад хар үстийн хамар сарталзаж өөрийнх нь урд ухаан мэдрэлээ алдан нүдээ анин амьсгаадах омегагаас танил бус альфа үнэр ханхалж байгааг мэдрэв. Жонгүгын хөмсөг зангирч баруун гараараа хүзүүг нь боон "Ким өлөгчин минь надаас өмнө ямар адгийн новштойгоо завхай зүйлээ хийгээд амжчихсан юм бэ?" хэмээсээр гараа чангалж эхлэхэд Тэхён ухаан орох мэт гарыг нь барин болиулах гэж оролдоно. Ярих хэцүү байсан ч зөвхөн түүнд сонсогдох төдий "Жонгүгаа гуйж байна битгий ингээч" хэмээв.

Харин түүний найз гэх хүнд тийм бодол байсангүй.

"амаа тат! завхай амьтан минь" гэсээр зүүн гараараа өмднийх нь тэлээг тайлж эрхтнийг нь гарган базчихав. Тэхёны амьсгаа давчидан ядаж байхад нь дахин өөр нэг мэдрэмж ирсэнд нь дотроо хараан өөрөө ч мэдээгүй байхад нь урсчихсан нулимсаа хацар дээрээ мэдэрнэ.

Жонгүгын гар түүнийг тамлах гэсэн мэт эрхтнийх нь үзүүрийг чимхэн төмсөгыг нь базална.

"өвдөж байна уу? зүгээрдээ энэ ердөө эхлэл нь" гэсээр хүзүүг нь боосон байсан гараа буулган Тэхёныг шалан дээр хэвтүүлэн өөрөө дээр нь гаран суух аж. Омега хүндээр амьсгаатан хоолойгоо барин ханиалгана. Тэлээ тайлагдах чимээ өрөөнд цуурайтан дуугархад түүний харц айдас хэмээгчээр дүүрэн "Жонгүгаа яах гэж байгаа юм бэ? намайг явуулаач гуйж байна" гэсээр хоолой зангируулан өгүүлнэ.

"явах гэнэ ээ? би тэрийг тийм ч сайхан санаа гэж бодохгүй байна" Жонгүгын тоомсорлонгуй яриа, үл тоох харц нь Тэхёныг нэгэнт айлгаад эхэлжээ. Нэгэнт л ийм зүйл болох гэж байгаа бол өөрөө л асуудлаа шийдэх хэрэгтэй гэж бодсоор түүний доороос мултрах гэж хичээсэн ч энэ нь сайнаар төгссөнгүй. Дөнгөж саяхан алгадуулсан хацараа барин Жонгүг рүү "үнэхээр үү?" гэсэн харцаар харах Тэхён дэндүү өрөвдмөөр байх аж.

"хэдэн жил нуусан юм бэ? намайг хуурч чадна гэж бодсон юм уу? харамсалтай нь баригдчихлаа Ким Тэхён, одоо хөдлөлгүй хэвт өлөгчин минь" гэх үг нь хорсох хацарнаас нь илүү их өвдөлтийг амсуулна.









______________________________
Тадаан

 -Cruel Alpha-[дууссан]Where stories live. Discover now