Гадаах орчин бүрэнхийд автаж сэвэлзэх салхитай орой хүн цөөн байх аж. Хаа нэгтээгээс эрэгтэй хүний бөглүү хашиграх чимээ дуулдах нь хэний ч сонирхолыг төрүүлхээр байв.
"намайг тавиач гуйж байна" хамаг чадлаа баран сульдсан биеэ арай гэж хөдөлгөх Жин ийнхүү гуйх бол түүнийг барьсан залуусд огт тийм бодол байхгүй бололтой ямар ч хариу хэлсэнгүй. Тийм ч сул биш альфануудын үнэр ойр хавиар нь тархаж Жины омега үнэр холилдох нь тийм ч таатай санагдсангүй. Тэдний дундаас хар үстэй булчинлаг эр улаан үстэд хандан "Чанёлаа эхлээд би байж болно биздээ дэндүү удаан тэвчихэд надад их хэцүү байсан" хэмээхэд Чанёол "уг нь би ч бас хүлээсэн юм сан гэхдээ яахав Жэксон чи эхлэж болно" гэсээр мөрөн дээр нь цохилоо.
Жэксон гэх царайлаг хөвгүүн нүүрэндээ дэндүү гэмээр ахадсан хувирал тодруулсаар хувцасаа урагдахыг ч үл анзааран салах гэж тийчигнэх Жин рүү алхам алхамаар дөхөх аж.
Тэрээр бусад залуусыг холдуулан дэндүү гэмээр айсан байх Жин дээр хүрч ирэн доош суун хацрыг нь өөрийн нарийхан хуруугаараа илбэн "хонгор минь энэ чиний анхных гэдгийг мэдэж байна бид хамгаалалт ашиглах болохоор ямар ч асуудал үүсэхгүй гэдгийг амлъя" гэсээр хоёр гарыг нь холбон атгаад хананд шахлаа Жин эцсийн боломжоороо орилон өмдийг нь тайлах гэж оролдох Жэксонг өөрөөсөө холдуулах мянган оролдлого хийв ч хүний урманд нэг нь ч бүтсэнгүй Жэксон өөрийн өмдийг тайлахад хүсэлээсээ болон чинээндээ тулсан эрхтэн нь тодхон үзэгдэнэ.
Тэрээр Жины гуянаас дээш өргөн ямар ч сунгалтгүйгээр эрхтнийхээ үзүүрыг чихэж байв. Жины нүднээс товлогдоогүй нулимс хяналтгүйгээр урсаж өвдөлтөөсөө болж ярвайн Жэксоны мөрнөөс тас зуурсан харагдана.
Эхний оролдлогоор ороогүй тул тэрээр хуруугаа Жины аманд хийхэд хазчихав. Жэксон байдаг хараалаа урсган норсон байх хуруугаа сануулга өгөлгүй нүхрүү нь шууд чихчихэв. Жин "хуруугаа гаргаач новшоо өвдөөд байна" гэсээр орилох нь их л зовиуртай сонсогдов. Тэрээр дахин нэг хуруугаа нэмэн салгаж эхэлхэд Жинд яг л там шиг санагдаж байв. Хангалттай сунасан хэмээн үзээд Жэксон хуруугаа гарган эрхтэнээ алгуурхнаар орууллаа.
Жины хоолой гарахаа больж дуу алдах нь ихэссэн харагдана. Жэксон эрхтэнээ тултал нь чихэн хэсэг зогссоны эцэст хөдөлж эхэллээ. Хөдөлгөөн бүрт нь Жин дуу алдах бөгөөд хажууд нь харан зогсох бүлэг залуусыг гартайгаа найзлуулхад хүргэнэ.
Жэксоны бүлэлт бүр удаан бөгөөд гүн байх нь Жиныг амьсгал авахад хэцүү болгож байв. Тэрээр эдэлж байхдаа хүзүү эгэм зэрэг газруудыг нь үнсэн энхрийлж байсан ч ганц ч улаан мөр үлдээсэнгүй нь магадгүй альфа омега хоёрын бяцхан нууцтай холбоотой биз.
Жэксоны хөдөлгөөн улам хурдасаж Жины дуу ч чангараад ирсэн нь тавих дөхсөнийг нь илтгэх мэт.
Хар үст өгзөгөө улам хурдан хөдөлгөж нэг хүчтэй бүлэн эрхтэнээ нүхнээс нь гарган, бэлгэвчээ аван, гараараа шувтран Жины гуян дээр үрийн шингэнээ цацаж орхилоо Жины бие сульдан буусан даруйдаа газар сулбайн унах аж.
Улаан үст тэдэнрүү ойртон "одоо миний ээлж" гэсээр Жиныг татаж босгоход ард нь "миний зүйлээр оролдох хэрэггүй" гэх хоолой сонсогдлоо. Тэрээр эргэж харахад хар өнгийн хувцастай өндөр залуу тамхи зуун дөхөж байв. Чанёл сонин харсаар "түүнд ямар ч тэмдэг байгаагүй яагаад чинийх болчихдог юм" хэмээхэд тэрээр Жинрүү ойртон хүзүүн дээр нь хазан эргэж харан "одоо тэмдэгтэй учраас минийх гэсэн үг" гэж өөртөө итгэлтэй хариулав.
________________________
Сайн уу?
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasía-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.