Халуухан үнсэлт болон бүлээн амьсгалд нь цэнхэр үст уусч байв. Хэт мансуурснаасаа болоод өөрийнх нь амьсгал боогдож буйг ч үл анзаарах тэрээр ухаарах мэт үнсэлтээ салгахад зогсоохыг хүсээгүй мэт Жонгүг буцан татаж толгойных нь ард хэсэгээс барин хэлээ ам руу нь хийх гэж үзнэ.
Амьсгал нь давчдин агаар нэхэхийн хэрээр холдох гэж үзэвч сансанаар болсонгүй.
Тэхён дуу алдан тийчилж эхлэхэд Жонгүг бугуйнаас нь хүчтэй атган хананд нуруугаар нь саваад "битгий хөдлөөд бай өлөгчин минь!" гэж хэлэхдээ уурссан харагдана. Хүндээр амьсгаатан доош тонгойх тэрээр хэлсэн үгэнд нь цочирдох мэт өндийвөл Жонгүг баруун гараараа хоолойг нь боон, зүүн гараараа дагзных нь үснээс чангхан атгаад уруул руу нь дайрах аж.
"би амьсгалж чадахгүй..." арай гэж дундуур нь хэлэх үгийг нь үл тоон илүү ихээр шунах тэрээр солиорчээ.
___________________________
"Машинд суу" захиргаадах мэт өнгөөр ярих тэрээр өөртөө хэт итгэлтэй харагдана. Харин дараагийн үйлдэлд гайхах ажээ.
"Хөөе төмсөн толгойт минь надад тушаагаад байгаа хэрэг үү? амаа татаад эндээс арилж үз" тоомжиргүй Жиний хэлсэн үг Намжүүнийг сул дорой мэтээр санагдуулах аж. Түүнд машиндаа хүчээр суулгах эрх байхгүй учир дэмий л арга ядсан хоолойгоор "би чамд өчигдөр бүгдийг хэлсэн шүү дээ. Чи бол надтай хамт байх ёстой омега. Цаашдаа ч ийм байх болохоор битгий зөрүүд зан гаргалдаа. Энэ бүгдийг хүндрүүлэхгүйн тулд бид чиний эцэг эхтэй чинь уулзах хэрэгтэй" хэмээхэд чимээгүй сонсож зогссон нэгний нүд томрон "чи галзуурчихаа юу? миний эцэг эх чамайг хэзээ ч хүлээн зөвшөөрөхгүй!" гэх ажээ.
____________________________
"Бид үнэхээр баяртай байна хүү минь хэнтэй яаж явдаг юм бол доо гэж зөндөө боддог байсан нэг л өдөр хүргэн хүүг минь дагуулаад ирнэ гэж мэдээд байсан юм аа" гэх энэ эмэгтэй туйлын жаргалтай байх ажээ. Хэлсэн үг бүрт нь дургүйцэх Жин хөмсөгөө зангидан "ээж би биш тэр намайг дагуулж ирсэн" хэмээвэл хэн ч түүнийг тоосонгүй.
"тийм шүү цаашдаа ч ойр дотно байцгаая. Харин Жин сургуулиа төгсөхөөр нь шууд хуримыг чинь хийж өгцгөөе" хэмээх түүний эцэг хүүтэйгээ адил царайлаг юм. Бүх зүйл бүтчихлээ гэсэн харцаар Жин рүү харах Намжүүн инээмсэглэсээр "та бүхэнд баярлаж байна, би түүнд хамгийн сайнаараа халамж тавих болно оо" гэв.
Өөрийнх нь ярьж буйг үл тоох эцэг эх хоёртоо уурссан тэрээр нүдээрээ Намжүүн рүү цоолох мэт ширтэн гараараа зангах ажээ.
____________________________
Пахаха гуцаж өглөө. Ахаха
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasía-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.