Улбар үстийн аймшигтай сонжсон харцыг харсан Тэхён бага зэрэг жийрхсэн байх бөгөөд хүчтэй өвдөлт нь намжихын хэрээр залуугаас холдох гэж оролдож байв. Залуу үүнийг нь мэдэн бага багаар цаашлах хөлийг нь гуянаас нь татан өөртөө ойртуулаад "гомдоож байна шүү хонгор минь хэрэгцээгээ хангачихаад хаячихаж болохгүй биздээ?" гэсээр өөрийнхөө өмдний тэлээг суллаж эхлэв.
Тэхёны харцанд түгшүүр нуугдаж дарахын тулд ээрч муурсаар "баярлалаа гэхдээ би одоо гэртээ харих чухал ажилтай болчихлоо" гэсээр босох гэхэд нь улбар үст мөрөн дээр нь хүчтэйхэн дарж хэвтүүлээд тонгойн "үнэхээр муу байна шүү тоорхон минь одоо миний ээлж" гэсээр уруулан дээр нь дуссан байх цагаан шингэнийг долоон амтлаад улмаар уруултай нь өөрийн уруулыг нийлүүлэхдээ инээж байсан юм.
Тэхёны түрүүхэн тавьсан эрхтэн нь дахин өндөлзөөд ирэхэд улбар үстийн цамцнаас барин өөртөө улам наалдуулна. Залуу ч үнсэлцэх зуураа өмдөө тайлан дотоожоо доошлуулхад улаан хүрэн эрхтэн нь ямар нэг зүйлийг хүлээн боссон байх аж. Залуу эрхтэнээ Тэхёны эрхтэнтэй нийлүүлэн гартаа атгаад дээш доош болгон шувтран түүний хүзүүг минийх гэсэн шиг улаан эрээн болгож байв.
Тэхёны дуу ч чангаран тавих гэхэд нь залуу болин хөлийг нь ташааныхаа хажууд байрлуулан уруулаа салган түүн рүү ширтэж эхэллээ. Тэхёны доодох найз нь илүүг хүсэж өөрийнх нь гайхалтай хурц омега үнэр залуугын альфа үнэртэй холилдон бүгчим орчин г улам л галзуурмаар халуухан болгож байсаныг тэрээр мэдсэнгүй.
Залуугын инээмсэглэл огт нүүрнээс нь арилахгүй байх бөгөөд одоо ч инээсээр "одоо надад яагаад ингэх болсон талаараа хэлэх хэрэгтэй" гэсээр эрхтэнээрээ өгзөгийг нь илэн байх бөгөөд энэ нь Тэхёныг улам л хэцүү болгож байв. Тэхён шүдээ зуусаар "би хэлэх болохоор хурдан хий" хэмээхэд залуу "хонгор минь тушаах хэрэггүй дээ чамайг хэлсэн ч хэлээгүй ч би хийх л болно" гэсээр бага багаар оруулна.
Тэхёны нүд анилдан уруулаа хазсаар гэдийх бөгөөд залуу
"одоо хэл хонгор минь би сонсмоор байна" гэсээр зогсчихсонд тэрээр дуугаа хянах гэж хичээн амьсгаадсаар "би төрөхдөө л омега болж төрсөн" хэмээхэд залуу нэг хүчтэй түлхэлт өгөхөд Тэхёны хана чангарна, тэрээр үргэлжлүүлэн "миний эцэг эх намайг омега болж төрхөд үнэхээр дургүй байсан би бага байхдаа байнга л дээрлхүүлдэг байсан" хэмээхэд залуу удаанаар хөдөлж эхэллээ.Улбар үст "тэгээд, тэгээд цааш нь яриач хонгор минь" хэмээхэд Тэхён гинших ярихыг хослуулан "би Дэгүгээс Сөүлд орж ирэхдээ дахиж дээрэлхүүлэхгүй байхыг хүссэн тэгээд л энэ, би түр зуурын альфаны бэлдмэл хэрэглэх болсон энэ нь намайг альфа болгохгүй ч омега үнэрийг минь дарж бусдад альфа гэж итгүүлсэн" гэж хэлэхдээ гайхалтай нарийхан хоолойгоор дуу алдхад улбар үст амьсгаатан "тийм байж" гэсээр хурдаа нэмэн бэлхүүснээс нь чангаар атгана.
Тэхёны эрхтэн улбар үстийн гарт байх бөгөөд чанга гэгч нь базан шувтрах нь таашаал гээч зүйлийг Ким Тэхёны гэх хүнд тултал нь мэдрүүлж байсан юм.
_________________________
Би юу гэж дуусгаж байхавдээ сайхан амьтад минь хайртай шүү:)
Мартсанаас би ганц чамд зориулж бичээгүй гэдгийг мартаагүй биздээ? өөрийгөө мэдэж байгаа байлгүй дээ.
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasy-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.