Жины хамаг бие нь хачин болж доод хэсэг нь нойтогнож эхэлхэд хурдан гэгч нь үл таних этгээдээс гараа татан аваад "юу яриад байгаа юм тэгж их үнэртмээргүй байгаа бол зүгээр л эндээс гарч үз" хэмээн ээрч муурсаар хэлэхэд өндөр залуу эрүүнээс нь барин уруул руу нь ойртохдоо "ийм хариуцлагагүй байж яаж гудамжаар зүгээр л алхаад байдаг юм" гэсээр тохуурхах мэт ярихад Жин түүнээс мултран "чи муу өөрийгөө л хэлж үз чиний альфаны үнэр чинь ч энэ хавиар тархаад байна" гэхэд өндөр залуу хөхрөн инээгээд "байж болох л зүйл" гэхэд Жин нүдээ эргэлдүүлэв.
Түрүүнээс хойш харж суусан Жонгүг Тэхён хоёр дэмий л харах бол цаанаас өндөр залуутай хамт байсан өөр нэг хар хувцастай улбар үстэй залуу хүрч ирэн түүний чихэнд юм шивнэлээ.
"би ажилтай болчихлоо дараагийн удаа тааралдах үед наад хараал идсэн үнэр чинь гарах л юм бол чиний бие миний өмч болно гэдгийг сануулчихъя" гэсээр эргэж харан алхалаа. Улбар үст Тэхёныг дээрээс нь доош нь гүйлгэн харж буй нь түүнд эвгүй санагдсан тул хөлөө хумин харцаа буруулхад залуу хөнгөхөн инээгээд бага зэргийн мушилзаад "тийм юм биздээ" гээд цааш явав.
Жин тэднийг гарах хүртэл нь удтал ширтсэний эцэст амьсгаагаа гарган муухай харна. Жонгүг түүн рүү харан "одоо суудалдаа суу би хэлсэн биздээ чиний үнэр альфа нарыг галзууруулах гэж байна гэж надад чиний уудаг шиг эм байхгүй Тэхён чамд...." хэмээн нэг юм санасан мэт духаа алгадан "тийм шүү дээ чамд юу гэж байдаг юм" гэсээр Тэхёнруу харахад түүний царай ч Жин тэй адил бараан харагдана.
Жонгүг хачин царайлсаар "та хоёр чинь яачихаа вэ? хоол хөрөх нь хурдан идэцгээе гэсээр дохиход Тэхён худал инээн "за идэцгээе" гэж цоглог дуугарах гэж оролдоно.
Жин ч хүчтэй альфаны үнэр алга болсонд тайвшран хоолоо идлээ.
Энэ өдрөөс хойш долоо хоног өнгөрөхөд бүх зүйл байдаг шигээ хэвийн байсангүй Жины омега үнэр уудаг эмээрээ дарагдахгүй байгаа нь асуудал болж байв. "Чамд яг юу тохиолдчихсон юм бэ? залуу минь" гэсээр Жонгүг гүзээлзгэнэтэй сүү барьсаар Жинд өгөх бол тэрээр урвуу царайлан сүүнээсээ нэг балгаад "мэдэхгүй ээ тэр өдөр тэр хүнтэй уулзсанаас хойш ийм болчихлоо" гэхэд Жонгүг "тэр ч үнэхээр хурц үнэртэй байсан лдаа тийм байлаа гээд чамд ийм хүчтэй нөлөөлнө гэж байж болох зүйл үү?" хэмээвэл Жин үсээ зулгаан "мэдэхгүй ээ мэдэхгүй мэдэхийг ч хүсэхгүй байна" гэсээр толгойгоо гашилгана.
Сургуулийн хүүхдүүд Жины хажуугаар зөрөхдөө сонин харцнууд шидлэх дундаас хамгийн аймар нь яг л барьж идэх гэж байгаа мэт хүсэмжилсэн харцнууд байв. Тэрээр аль болох энэ тэрүүгээр явахгүйг хичээх ч санаснаар болохгүй нь харамсалтай.
Жин гэрлүүгээ харихын тулд сургуулийн хашаанаас гаран зам дагуу алхана Тэхён Жонгүг хоёр хамт явах ёстой ч өнөөдөр тэмцээнд оролцож байгаа болохоор тэрээр ганцаараа явж буй нь энэ ажээ.
Гэтэл сургуулийнх нь хэдэн хөвгүүд түүнийг хаягдсан байшингын мухарлуу чирэн аваачаад бохир хүслээ хангах гэж оролдож байв. Тэдэн дундаас нэг хөвгүүн түүний хүзүүрүү дайран "сайхан үнэртэй юм аа хонгор минь" гэсээр хувцасыг нь тайлах гэж оролдоход Жин байдаг хүчээрээ тийчлэн орилно.
________________________
YOU ARE READING
-Cruel Alpha-[дууссан]
Fantasi-Хайртай гэдэг үгийг ямар утгаар нь хэрэглээд байгааг чинь ойлгохгүй байна.